Jaanuska, oletko itse kokeillut kaikki antamasi reseptit

Huomasin vain reseptilistallasi reseptin, joka on minulta lähtöisin. Tänne tai vauvapalstalle olen sen aikoinani naputellut.

Kysyin vain siksi, koska on oikeasti eroa onko ihminen itse kokeillut reseptejä tai ei. Nettihän on pullollaan reseptejä, mutta niiden hyvyydestä ei aina ole takuita.
 
Tua
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.12.2006 klo 23:17 tooperoope kirjoitti:
Kysyin vain siksi, koska on oikeasti eroa onko ihminen itse kokeillut reseptejä tai ei. Nettihän on pullollaan reseptejä, mutta niiden hyvyydestä ei aina ole takuita.
Tosiasiahan on, että ei siitä hyvyydestä ole takuita sittenkään, vaikka joku olisikin ne kokeillut. Makuja on niin monenlaisia ja jonkun herkku on toisen kauhistus :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.12.2006 klo 09:48 Tua kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.12.2006 klo 23:17 tooperoope kirjoitti:
Kysyin vain siksi, koska on oikeasti eroa onko ihminen itse kokeillut reseptejä tai ei. Nettihän on pullollaan reseptejä, mutta niiden hyvyydestä ei aina ole takuita.
Tosiasiahan on, että ei siitä hyvyydestä ole takuita sittenkään, vaikka joku olisikin ne kokeillut. Makuja on niin monenlaisia ja jonkun herkku on toisen kauhistus :p
Hienosti vastattu, itse olen aina taipuvainen myös säveltää ohjetta sekä lisäten mausteita yms. ja makuasioistahan ei voi kiistellä.
 

Yhteistyössä