Hakutulokset

  1. M

    menisitkö anopin hautajaisiin ?

    Minulla ei ole koskan ollut kunnon suhdetta anoppiin. Anoppi oli sairaaloisesti mustasukkainen ainoasta pojastaan ja halusi olla ainoana naisena poikaansa elämässä. En jaksannut käydä anoppin luona kun haä aina valehteli ja haukkui selän takana mitä pahaa olen hänestä sanonnut.Mies ja lapset...
  2. M

    miten irti mustasukkaisuudesta ja ikävä

    Minusta on tullut mustasukkainen miehestäni ja en luota häneen enää täysin. Joskus olin niin tyhmä, että luotin ja sitten selvisi, että hän olikin pelaillut henkisellä tasolla toisen naisen kanssa niin, että nainen ihastui mieheeni silmittömästi ja halusi toiminnallaan rikkoa perheemme...
  3. M

    Kuumemittari

    No nyt se sit tapahtu, lapsi sai käsiinsä elohopea kuumemittarin, mikä tietenkin tippui ja hajosi! No mä sit terveyskeskuksen ohjeen mukaan lakasin ne ja laitoin pulloon ja nyt ne pitäis viedä sit ongelmajätteeseen. Mutta mistä mä tiedän että kaikki varmasti tuli, ettei lattialle jäänyt...
  4. M

    paljonko irroituspiikki maksaa yms?

    siis hintaa kyselisin. Sitten asiaan, eli Syön clomeja 1tabu 5-7päivät, ovis siirtyy kuitenkin aina tuonne 20päivän tienoille, aina en edes ovuloi. Nyt olen menossa kpvä13 gynelle ultrattavaksi, olen miettinyt uskaltaisko nostaa clomit 2/päivässä kun tuo tilanne kuitenkin tällä kiertoa...
  5. M

    vihree kakka..

    mistä johtuu kun meidän poika 1v 3kk on nyt pari päivää ripuloinut vihreää kakkaa??
  6. M

    5 vuotiaan kiukku

    kiukkuaako teidän viisi vuotiaanne? Meillä tuntuu tulevan raivokohtaus ihan uskomattomista asioista ja vähintään kerran päivässä. Eilen jo sanoin tytölle että soitan maanantaina neuvolaan ja saat tätille ite selittää miksi raivostuttaa joka asia. Onks tää ihan normaalia?
  7. M

    kukaan ei rakasta mua

    miten pitäisi suhtautua asiaan kun 8-vuotias suuttuessaan tai muuten asioitten ristiin mennessä sanoo että te ette rakasta mua, kukaan ei rakasta mua. Ja varmasti kukaan ei ole koskaan hälle sanonu ettei rakastais vaikka kiukuttaakin. Tämä on tarttunut myös pikku siskoon mut hällä on ihan selvää...
  8. M

    3,5v,"seksualisuudesta",uhmasta jne

    Heips. Ajattelin kysästä muiltakin tästä. tyttö pitää ns.ähkimistä melko usein, esim sohvan kulmaan tm, taikka sitten painaa alapäätään nukkuun mentäessä ja kuulemma hoidossa päiväunille mentäessä jne. minä olen käsittänyt että se on kuitenkin normaalia??? ainakin esim äitini sanoi siskoni...
  9. M

    Maxicosi-mobiturvaist. ja volvo v40

    Hei! Onko kellään kokemuksia Maxi-cosin mobi merkkisen turvaistuimen ja farmarivolvo v40 yhteistoimivuudesta?? Ollaan kalllistumassa kyseenomaisen istuimen kannalle, mutta taustatyötä yritän tehdä parhaani mukaan niin ei tarvitse ostovaiheessa kymmeniä istuimia sovitella. Siis kiinnittykö...
  10. M

    Opamoxia käyttäviä odottajia?

    Onko Opamoxia käyttäviä odottajia ja mihin vaivaan???
  11. M

    kellon opettelu

    kuinka eppu luokkalaiselle opetetaan kellon aikoja? Pitäis vähän oppia tuntemaan kelloa kun jääpi yksin kotiin. Elikkä onko kello kymmenen yli kymmenen vai 10.10 vaiko varttia vaille vai 10.45?
  12. M

    miten onnistuisin....

    saamaan tyttöni(1v)juomaan nestettä.Häneen iski kevätflunssa alas ei mene korvikemaidot,vesi eikä mehu....vinkkejä?
  13. M

    Korvien putkitus

    Meillä laitettiin tytölle reilu viikko sitten putket korviin ja kaikki meni ok. Nyt on pari päivää ollut kuumetta, mutta ei mitään muuta oireita.siis ei nuhaa yskää tms. Voisiko tämä johtua siitä putkituksesta?! On päivisin niin äkäinen ettei oo tosikaan, mikään ei passaa neidille! Ajattelin jo...
  14. M

    Sperma-analyysi

    Apua...miehen spermatestin tulos tuli tänään. Normaaleja siittiöitä on vain 6 %. Siitiöiden tiheys on 163 milj./ml ja kokonaismäärä 374.9 milj. Nopeasti suoraan eteneviä on 41 % ja hitaasti eteneviä 44 %. Onko meillä mahdollisuutta hedelmöittyä luomusti?
  15. M

    Kynsien pureminen

    Reilu 2-vuotias tyttömme pureskelee kynsiä niin, ettei kynsisaksia tarvita. Kuinka saisin hänet lopettamaan? Kiitokset vastauksista jo etukäteen!
  16. M

    synnytys ja pahoinvointi

    miten yleistä on synnytyksessä pahoinvointi ja oksentaminen? Onko tyhmä kysymys?+
  17. M

    Vauvan kanssa etelään

    Oletteko olleet pikkuisen kanssa etelässä? Meillä suunnitteilla syyskuussa reissu 6 kk vauvan kanssa. Mihin kannattaisi mennä, ja mitä mukaan? Mitä mieltä "vauvapaketeista"?
  18. M

    onko kemissä synnytyssairaalaa?

    ajattelin vaan kysyä että tietääkö kukaan onko kemissä synnytyssairaalaa? jos niin minkälaista on kemissä synnyttää..?
  19. M

    kysta

    pärjääkö yhdellä munasarjalla? multa leikatiin toinen munasarja kystan takia...
  20. M

    kysta

    pärjääkö yhdellä munasarjalla? multa leikatiin toinen munasarja pois kystan takia.

Yhteistyössä