menisitkö anopin hautajaisiin ?

Minulla ei ole koskan ollut kunnon suhdetta anoppiin. Anoppi oli sairaaloisesti mustasukkainen ainoasta pojastaan ja halusi olla ainoana naisena poikaansa elämässä. En jaksannut käydä anoppin luona kun haä aina valehteli ja haukkui selän takana mitä pahaa olen hänestä sanonnut.Mies ja lapset saivat käydä mä en ole suostunnut.En ole 5 vuoteen nähnyt anoppia.Nyt olisi siiis hautajaisia ja mieheni haluaisi minua mukaan sinne.Itse en haluaisi mennä koska mun ja anopin välit olivat mitä olivat..
Miten te toimisitte?
 
riippuu
Oletko ja asutko yhdessä tämän miehen kanssa edelleen vai oletteko eronneet.
Minusta se riippuu siitä.
Jos olet edelleen miehen kanssa yhdessä, minusta olisi korrektia mennä miehen rinnalle, onhan kyseessä hänen äitinsä.
Jos olette eronneet miehen kanssa, ei silloin sinua välttämättä hautajaisissa kaivataisikaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 17:48 riippuu kirjoitti:
Oletko ja asutko yhdessä tämän miehen kanssa edelleen vai oletteko eronneet.
Minusta se riippuu siitä.
Jos olet edelleen miehen kanssa yhdessä, minusta olisi korrektia mennä miehen rinnalle, onhan kyseessä hänen äitinsä.
Jos olette eronneet miehen kanssa, ei silloin sinua välttämättä hautajaisissa kaivataisikaan.
Asun tämän miehen kanssa edelleen.Anoppia vaan ei varmasti minua omissa hautajaisissa kaipaisi
 

Yhteistyössä