Hakutulokset

  1. elle_

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    piiku78 No hyvä että pitäisi kaiken olla kunnossa, mä kävin kanssa yksityisellä ja ei kallis kaarinassa ollut 120e kelakorvauksen jälkeen jonka sai heti ja siinä tehtiin rakennetutkimus kanssa :) Ja "kiva" että on enemmän sitten noita jotka ei tunne liikkeitä, jännä että lääkäri on sanonut että...
  2. elle_

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Kysellään vielä kun täälläkin on monia jotka odottavat toista,kolmatta ym lastaan. Mulla todettiin (siis sikiöllä) yksityisen ultrassa rv 18+6 niin 2 plexux kystaa aivoissa. onko jollakin kokemusta näistä? Lääkäri kyllä sanoi että ei kannata huolestua koska rakenteet vastas muuten viikkoja ja...
  3. elle_

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Hoika ei kauan ni on jo pikkunen sylissä :heart: joulunuttu oivoi että niin pitkälle, noh pakko sen kärsivällisyyden on riittää :D Ehkä jotain tosiaan oon tuntenut mutta kun en osaa odottaa et miltä ne tuntuu ni tie jos onki ollu vaan suolen toimintaa :laugh: Mulle sanottiin kanssa...
  4. elle_

    Marraskuun masuasukit kesäkuussa

    Tällä kertaa tulin vaan poksumaan =) Elle ja rusina 19+0
  5. elle_

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    metuva Kiva kuulla että muutkin on tuntenu hiukan myöhemmin, ite vaan kans kärsimättömänä oottelen :whistle: Elle ja rusina rv 19+0 Poks:heart:
  6. elle_

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Luulen että Tyks tulee oleen kuitenkin se synnytyspaikka kun on niin lähellä, jännä kuitenkin että ois mahdollisuus salossakin synnyttää :) Hei onko täällä muita joilla istukka edessä? koska olette tunteneet liikkeitä? Ja miten muut on tuntenut? Itsellä on edessä ja rv 18+6 mutta en...
  7. elle_

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    ItuH ai tommonenkin on mahdollista? Tietkö missä siitä pitää puhua jos tahtoo Salosa synnyttää? =) Tyks tosin ois erittäin lähellä mutta kaveri ei oikein tykännyt siellä kiireen ym takia olla. Piiku78 Voimia tohon oksenteluun ite tien sen kamaluuden. Alkuraskaudessa laihduin 7kg juurikin...
  8. elle_

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    niin ja laskettuaika on 8.11 :)
  9. elle_

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Elle 25v ja ensimmäinen lapsi ja Turusta Ru on periaatteessä takana jo kun kävin yksityisellä. Kaikki oli muuten erittäin hvin mutta aivoista löyty 2kystaa plexux. Mutta kuulemma on normaalia? noh kunnan ru on 28pvä että sinne ootellaan. Sukupuolikin selvis kun niin sitä näytteli eli poika...
  10. elle_

    Marraskuun masuasukit kesäkuussa

    Täällä on kissa alkanut käyttäytyyn samalla tavalla et hetkeekää ei saa rauhaa :laugh: jopa vessaan tunkee ittensä, ennen sai nukkua mahan päällä mut nyt koittanu ettei tulis ni sitte kyllä osotetaan mieltä :D Elle ja pötkylä 18+5 :heart:
  11. elle_

    Marraskuun masuasukit kesäkuussa

    Nannikki Juu mulla oli istukka edessä ja kuulemma vaimentaa aika hyvin että oon kavereiden kans puhunu joilla on ollu myös istukka edessä ni he on alkaneet tuntea vasta rv 21--> liikkeitä joku oli tuntenut vasta rv 26. Ei mun kärsivällisyys jaksa odotella :ashamed: ja tosta pelosta niin täällä...
  12. elle_

    Marraskuun masuasukit kesäkuussa

    eikun ultrassa anteeks :D
  13. elle_

    Marraskuun masuasukit kesäkuussa

    nirppu* ihanasti sanottu neuvolas :D
  14. elle_

    Marraskuun masuasukit kesäkuussa

    neuvola 11.7 varsinainen ru 28.6 ja poika tulossa Ihanaa että on muitakin jotka ei niitä liikkeitä oo vielä tuntenu :laugh: mulla ei oo paino noussu yhtään vaan laskenu koko ajan :D
  15. elle_

    Marraskuun masuasukit kesäkuussa

    Mä kattelen nyt omaa napaanim kun puhelimella oon ni ei jaks kirjottaa pitkään :snotty: Tänään sain dopllerin lainaan ja hyvin kuuluu sydämensyke mutta on niin vilkas kaveri että heti mennään karkuun kun äänet saa kuuluviin :D
  16. elle_

    Marraskuun masuasukit kesäkuussa

    Juu että noin mullekkin sanottiin, malttamaton vaan oon jo :p Hetken saan vielä luultavasti ootella:whistle:
  17. elle_

    Marraskuun masuasukit kesäkuussa

    Että mä oon kateellinen teille jotka jo ne potkut/liikkeet tunnette :stick: Ite huolestun jo vaikka ei mitään syytä oo kun istukka edessä ja lääkäriltäkin tuli erityismaininta että erittäin liikkuva sikiö, kai tää eka sitten sen tekee :heart: no jos mäkin pian jo alkaisin tunteen niitä...
  18. elle_

    Marraskuun masuasukit kesäkuussa

    nunnush mä laitoin ite googleen ja löysin sitte ton kaarinalaisen ultran. sielt tuli heti suoraan kelakorvaus jonka jälkee jäi se 120e maksettavaks ja oli tosiaan jo rakennetutkimus. Kannattaa siis googleen laittaa ja sielt koittaa ettiä :) Mut muuten turussa oli suht hintavia ultria et 180e...
  19. elle_

    Marraskuun masuasukit kesäkuussa

    Juu jäätelöä löytyy mutta kovin koitan olla syömättä ettei nyt ihan muodottomaksi lihoisi :laugh: susimieli multa saisit mahaa, itellä jo hermot menee kun kasvaa sitä tahtia et housut on jääny kaikki pieneksi :p
  20. elle_

    Marraskuun masuasukit kesäkuussa

    Mulle voi myös päivittää ton että poika tulossa :heart: jäätelöä on tänne kanssa kertynyt vaikka mitään en myönnä :D Tänään myöskin poksuttiin eli nyt kasass 18+0 Suosittelen muuten todella paljon Varsinais-suomen lääkäripalvelua kaarinassa jos joku Turkulainen ym haluaa yksityiselle. 120e oli...

Yhteistyössä