Hakutulokset

  1. P

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    2720g ja 47 cm :heart: synnytys oli nopea vain 20min kerettiin olla sairaalassa, matkalla jo alko työnnättään ja miestä hermostuttaan :D no päästiin sairaalaan ja suoraan synnytys saliin ja olin 6cm auki ja kerkesin saada kohdunkaulapuudutteen ja välilihaan puuduttavaa suihketta (sitä jota...
  2. P

    *** KESÄKUUN KULLANKERÄT *** huhtikuussa

    täällä käyty ensimmäistä kertaa nla lääkärissä tässä raskaudessa.. (oli siis se tehy juttu sillon nii täällä ei saanu alussa lääkärin nla) ja joudun menee kahen vkon päästä uudestaan.. kaikki oli kunnossa muuten mutta kohdunsuu oli pehmeä ja vähän auki, kuulema ihan normaalia uudelleen...
  3. P

    KESÄKUUN KULLANKERÄT maaliskuussa

    minä en usko nuihin painoarvioihin yhtään minulla ei oo ikään pitäny paikkaansa..aina arvioitu yli kilon suuremmaksi mitä vauva on sitte syntyessä ollu.. Liitoskivuista mulla oli ihan järkyt kivu, alamahassa että selässä.. mutta mulla auttaa lenkkeily niihin.. ei yhtään enää oo kipuja...
  4. P

    KESÄKUUN KULLANKERÄT maaliskuussa

    heips pitkäsrtä aikaa! valmet meillä hyviä kokemuksia jonathanin haalareista. Tosi hyviä! meillä eskarilaisella pojalla ollut semmonen haalari nyt 2v käytössä ja mistään ei kulunu vaikka poika suurinpiirtein asustaa ulkona ja aina on se päällä. minulla ihan outo raskaus, muissa...
  5. P

    KESÄKUUN KULLANKERÄT helmikuussa

    iltaa pitkästä aikaa! täälläki sairastettu.. kahella nuorimmaisella kova kuume alko to ja ma menin ottaa tkhon tulehus arvot kummaltaki nii 3v ne oli 188 ja eiku sairaalaan vaan. virusperänen keuhkokuume. käytiin ma iltana tiputuksessa ja tultiin yöks kottiin ja sit viel ti aamul ja päiväl...
  6. P

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***Tammi

    iltaa! osaottoni vivville :'( :hug: rakenneultrassa täälläki eilen käyty ja kaik oli ok.. sukupuoliki saatiin selville (eka kertaa, keltään muulta ei oo kysytty) 5v nti oli mukana ultrassa (ko sille piti luistimet ostaa samalla reissulla, ni saa nyt 3vuotiaskin luistella) nii eipä se...
  7. P

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***Tammi

    nii semmonen yks "hauska juttu" piti viel kertoa et ku mies tossa yks pvä kysy et "palioko rouvalle on tullu kiloja lisää?" tuumasin et 3kg nii hän kysy et "ai niikö iso se jo on?" (siis ihan huumorilla) :laugh: ku meillei kukaan oo painanu 3kg syntyissään :D
  8. P

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***Tammi

    Iltaa! Täälä on pietty unikoulua ja 5 yö tulossa.. saappat nähä miten mennee :whistle: .. nti ei kaipaa enää mammapulloa, mut ihme raivareita saa yöllä.. mä luulen et ne on uhmaa ku ei sais ees koskee ja huutaa vaan mut rauhottuu aika äkkiä sitte.. mut eipä se auta ku ite ja mies kumminki...
  9. P

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***Tammi

    siis kuulostaa tosi helpolta tuo teidän unikoulu.. vain neljä pvää (vaik varmasti neki raskaita) meillä kaikki ollu "tissi-vauvoja" ja niitä ku on vieroitettu nii on vieroitettu kauan yli vko, joten sinänsäkki mielenkiintoista vierottaa ensimmäinen pullolapsi.. (meillei kukaan muu oo siis...
  10. P

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***Tammi

    Heips! meillä mies tulee synnytykseen jos vain suinkin ehtii.. olen jo asennoitunut siihen että meen ambulanssilla yksin edeltä ja mies yrittää saada lapset jonnekki hoitoon/hoitajan meille.. (tosin on kesäloma aika jos sais jonku sisaruksista tänne jo valmiiksi nii päästäs kahestaan)...
  11. P

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***Tammi

    iltaa! ootteko jo aloittaneet raudan syönnin? mitä tabuja syötte? mulla oli nlassa hb 118 ja nla täti meinas et se raja ois 110 millo pittää alkaa syömään ja nyt tuntuu et on niin väsyny olo et pakko kai ne on alottaa.. retaferia oon edellisissä syöny mut se on niin inhottava lääke, mulla...
  12. P

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***Tammi

    Hyvää uutta vuotta täältäkin kaikille! mukava taas uusvuosi ja uudet kujeet ;) sen verran tuosta iästä et mie 28 ja mies 27 ja ekan saadessa oon ollu kuukautta vaille 22 ja mies 21 meillä juolun aika pidelly kiirettä.. mukava tääl uudessa kodissa asustella.. tavarat alkaa oleen...
  13. P

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***joulu=)

    Tara84:lle isot halit ja voimia :hug: Minulla menee tosi hyvin, välillä pahoinvointia vieläki.. aamulla jos syö paljon/nopeesti nii ihan varmasti "saa" oksentaa, mut ku rauhassa yhen leivän syö nii ei mitään (mutta syöppä aina rauhassa :kieh: ) meillä muutto kiireimmillään, suurin osa...
  14. P

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***joulu=)

    onnitelut rypäleelle naimisiin menon johdosta :flower: meillä juhlittiin 5v neitosen synttäreitä tänään ja on kyllä kummallinen raskaus ku ei saata makeaa syyä :kieh: (eikö ihan hyvähän se vaan on ;) :D ) neiti halus valkosuklaa hyytelökakun ja mä oon itekki aina tykänny siitä mut nyt...
  15. P

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***marras

    Tara84 nii ne kilpirauhasen "ylitoimintaa" eli ne arvot nousee ihan hirveesti ja niissä oireina kauhee väsymys ja pahoinvointi (kokopvän ja yönki jatkuva) ja sit semmosia huippaus/heikotus "kohtauksia" (esim kaupassa kassalla alkaa näkökenttä sumenee ja kuheen kuuma tulee.. vähä saman tyyppisiä...
  16. P

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***marras

    Sydänkäpynen mun la aika oli 12.6 eikä 14.6.. paitsi ei kyllä sillä niin merkitystä oo mikä pvä :D meillä kaikki syntyneet laskettuna pvänä tai vkoa aikasemmin mulla menny pahoinvointi oikeestaan ohi.. vähän kilpirauhas oireita johon tosin kuuluu pahoinvointi.. joulua kovasti polttelis...
  17. P

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***marras

    iltaa! Onnea kaikille odottajille :heart: Saako liittyä joukkoonne? elikkä La 12.6 OYS ja viides lapsi kävin tänään ekassa ultrassa ja jännitti ihan älyttömästi.. vaikka nlassa jo kuuluki sydänäänet (mutta yks keskenmeno kummittelee :/ ) ja la aikaki selvis siellä =) voi että...
  18. P

    Pinoon hauskat tositapahtumat ;D

    meille sattu ku oltiin minä ja mieheni mun vanhempien kans ruottisa ja jotka ei tajua ruotsia yhtään nii tilattiin ruokaa jostain ja sit saatiin tilattua ja se myyjä sano et ruotsiksi et odottakaa kolme minuuttia olkaa hyvä ja äitini tajus sen kolmen vaa nii se siihen kauheesti et eiku neljä...

Yhteistyössä