Hakutulokset

  1. J

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Pahoitteluni Tammitytölle ja tervetuloa pian takaisin Täällä menossa jo rv 13+ 4. Niskapoimu ultrassa kaikki ok ja viime vikkolla tulla tupsahti kirje ettei Down-riski ole kohonnut. Jos kirjeessä olisi ollut puhelinnumero niin olisin varmasti soittanut siihen ja kertonut niiden erehtyneen...
  2. J

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Huomenta muut odottajat :heart: Niin vaan mukana näyttävät sinnittelevän kaikki suunnillen samoihin aikoihin raskastuneet. Onnea meille. Itsellä pyrähti tänään mittariin viikko 10+0. Tarkoittaa samalla sikiöseulontojen veriseulaa. Joten tänään labraan. Jännittää aika lailla. Huomenna tai...
  3. J

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Sahris tulethan kertomaan sitten neuvolakuulumiset, eikö vaan? Itsellä on olo tukevasti raskaana, parina aamuna on saanut yökkäillä. Päivät menee koomassa sohvalla ja energiaa ei tunnu riittävän mihinkään. Loppuisi jo tämä alkuraskaus. Housutkin jo kiristävät ikävästi. Onko muilla...
  4. J

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Paljon onnea Jopolle :) ja pikku tytölle.
  5. J

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Paljon onnea Vesipossulle :) ja Jopolle pikaista kahdentumista. Itse sain aikoinaan synnytyksen käyntiin kulkemalla 1000 porrasta. Suosittelen varauksella. Tänään olin varhaisultrassa, pikkuinen on sielä missä pitääkin ja syke löytyi. Aika lailla aurinkoinen päivä. Joulu 13 ja rv 6+4
  6. J

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Onnea Sahrikselle. Minulle kokemut gyne sanoi että sykkeen löytymisen jälkeen keskenmenon riksi on 40v. odottajalla suunnilleen sama kuin nuoremmilla. Ja minähän ainakin uskon ;). No joo, tuosta on 2v. ja yksi lapsi aikaa. Vesipossun päivät varmasti matelevat, keskity nyt itsesi...
  7. J

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Jopo ja Vesipossu ne vaan sinnitelee yhdessä koossa. Pitää muistaa nauttia nyt, kuukauden päästä tulee niitäkin hetkiä kun toivoisi vauvan olevan vielä mahassa :saint: Me Tammiksen ja Shariksen kanssa ollaan vielä alkumetreillä. Itse en juurikaan hermoile keskenmenosta, kaikkea muuta sitten...
  8. J

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Onnea kovasti Jopolle ja Vesipossulle. Tuoreessa muistissa on viimeisten päivien piina. Tuntui että aika mateli:hug: Pakko hehkuttaa ovistikkujen tehoa. Just olin ostanut ne kaappin ja kas, heti tulin raskaaksi. Ei voi muuta kuin suositella kaikille. Nyt uteliaisuuttani käytän ne...
  9. J

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    On kai aika siirtyä tuolta kuumeilijoista tänne. Ikää 42 ja raskaana viikolla 4+1. Kotona jo 10 v tyttö ja1v poika. LA taitaa olla 30.11.2015. Luomuraskaus ja tavallaan yllättävä sellainen, olin jo varma että lapset ovat tässä, kun tuota ikääkin alkaa jo olla???? Tarkoituksena olisi elää...
  10. J

    40+ so what wol.13

    Kiitos kaikille onnitteluista. Dpo tänään 13.:hug: Kipaisin vielä hakemassa Clearbluen viikkonäytöllisen testin ja raskaana ollaan, viikolla 1-2. Joten raskastumisonnea kaikille, hyppään odottajiin.
  11. J

    40+ so what wol.13

    Hei kaikki. Olen roikkunut taustailijana viime kesästä lähtien, nyt jo pudonnut listaltakin. Ikää 42v, lapsia 1v +10v. Imetyksen lopetin elokuussa ja kuukautisen ovat olleet niukkoja sen jälkeen. Yksi lapsi on kuitenkin ollut vielä haaveissa, mutta olen ajatellut junan menneen ohi kohdaltani...
  12. J

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Hei taas, Tuo yhdistelmäseulahan huomioi ainakin pk-seudulla verikokeen tulokset, niskaturvotuksen sekä äidin iän. Sekä neuvolassa että varhaisultrassa on varoitettu seulan todennäköisesti hälyyttävän ikäni takia. Mahdollisuus kromosoneiltaan terveeseen lapseen on minulla 99,5% seulan...
  13. J

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Huomenta :) Tänään sain tiedon että veriseula sitten hälytti. Vaikka iän perusteella tuota tiesi odottaa, niin silti masentaa. Riski on kohdallani 1:200, joka on onneksi pienempi kuin pelkän iän antama 1:90, mutta kuitenkin samaa luokkaa kuin keskenmenon riski lapsivesipunktion jälkeen...
  14. J

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Paljon onnea Pökön tytölle. Minä olin np ultrassa keskiviikkona. Turvotus oli 1,9 mm ja siis alle 3 mm kriittisen rajan, joten olen hyvillä mielin. Tosin veriseula varmasti hälyttää ikäni puolesta ja lisätutkimuksiin olen valmistautunut. Reipas sikiö jumppasi ultran ajan ja kaikki näytti...
  15. J

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Hei, Liityn mukaan ryhmään. Olen 40v. toista lastani odottava nainen pk-seudulta. LA on 13.12.2013 ja viikkoja kasassa 12+1. Alkuraskauden ultrassa on käyty katsomassa että kaikki on kunnossa, np ulra ensi ke kättärillä. Ikä taitaa painaa, koska olen tässä raskaudessa ollut aivan...

Yhteistyössä