Hakutulokset

  1. P

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Kiitos kysymästä, mutta en silloin harkinnut tuota vaihtoehtoa. Ja tuosta on aikaa jo 5 vuotta, elämäni on muuttunut täysin, tuli ero silloisesta miehestä yms. Elelin muutamia vuosia yksikseni, nyt on uusi suhde aluillaan ja tosiaan, lapsihaaveet olen jättänyt taakseni. Olen sen asian kanssa...
  2. P

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Heippa teille nykyisille ryhmälöisille. Olin täällä mukana aikoinaan, nyt muistui mieleen tulla katsomaan onko täällä enää ketään tuttuja paikalla... näyttäisi siltä että ei. Mulle kävi niin että vauvakuumeilu ja toiveilu päättyi tylyyn tuomioon, fs-hormoni oli jo niissä lukemissa että se...
  3. P

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Paljon onnea miltsu!! Mä olen jo kirveeni kaivoon viskannut ja syvälle,silloin tällöin käyn kurkkaamassa josko olisi ilouutisia.Ja nyt oli : ) Kaikkea hyvää sulle ja pikkuselle!
  4. P

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Paljon,paljon ONNEA tinttu76!!! Mä vaan taustailen,ehkä kerran kuussa käyn vilkaisemassa josko joku vanha tuttu ilmoittelisi itsestään. Oikeastaan olen luopunut jo toivosta,ongelmamme on ja pysyy.
  5. P

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Kiitos kannustuksesta miltsu76! Kiva kuulla sinusta,olen onnellinen puolestasi. Tää taustailu ja muutenkin relaaminen on helpottanut oloa,ehdinkin jo melkein vuoden kyttäämään itseäni...tulihan siinä kyllä oman kropan toiminnot kierron eri vaiheissa tutuiksi ja ihan hyvä niin mutta tuli...
  6. P

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Isosti onnea Ollakovai...? !!! Hieno uutinen,kylläpä aika rientää,vastahan sä plussasit! Mä olen alkanut psyykata itseäni siihen ettei meille perheenlisäystä tule. Ja teen sitä vaihtelevalla menestyksellä...laittelen tän nykyisen elämän plussat ja miinukset riviin,mietin ja pyörittelen...
  7. P

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Voi Emppis! Ihan sanattomaksi vetää...olen niin pahoillani! Mä hengaan taustalla,kaikki "vanhat tutut" ovat häipyneet,kuka mihinkin enkä itsekään aio tästä aktivoitua. Joskus pistäydyn lukemassa josko joku tuttu kirjoittelisi kuulumisiaan. Itsellä sellainen tjottailumeininki,nää meidän...
  8. P

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Voi miltsu76! Ihana uutinen! Hirmuisesti onnea odotukseen!
  9. P

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Paljon onnea Selina76,ihana uutinen!
  10. P

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Emppis ja Sirpa75,paljon paljon onnea odotukseen :heart: Hyvä mieli tulee ja toivo viriää itselläkin kun täältä taustalta ponnahtaa porukkaa plussanneisiin!
  11. P

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Täytyy täältä taustalta huudella kun näytti tuo "Ollakovai +poika" niiiiiiin ihanalta!! Mun vanha "kirveenheittelykaveri"... Paljon,paljon vaan onnea odotukseen tästä eteenpäinkin! Minä täällä olen ottanut etäisyyttä näihin vauva-asioihin,on tullut ihan tarpeeseen...luovuttanut en ole,vähän...
  12. P

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Hei kaikille pitkästä aikaa =) Kivaa kun joukkoomme on tullut uusia kuumeilijoita. Minä sen sijaan siirsin itseni taustalle. Fiilis on jokseenkin turtunut,turnausväsymys melkoinen. Toivoa en kuitenkaan ole menettänyt. Nyt vaan tuntuu parhaimmalta ottaa vähän etäisyyttä,ei mulla oikein...
  13. P

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Keskiviikko 8.1.2014 KUUMEILIJAT Nimimerkki.......ikä .................kp ..................yk ..........toiveissa Zuza...................35.............14/25-26...............6................4 Emppis................38.............9/25-29...............12................1...
  14. P

    YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

    Vehnis,voi kuinka ihanaa! Onnea :heart: Mä laitoin sut jo plussanneisiin..oli niin mieluinen tehtävä :rolleyes: Chokomom,haluatko siis siirtyä listalla sieltä yrityksen myöhemmin aloittavista pois? Niin mä käsitin mutta ihan kaikkea en uskalla omin päin mennä muuttelemaan =)...
  15. P

    YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

    Perjantai 20.12.2013 KUUMEILIJAT Nimimerkki.......ikä .................kp ..................yk ..........toiveissa Zuza....................35...........21/25-26................5................4 *Pinkku*...............38.............16/28 ..............12...............1...
  16. P

    YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

    Tervetuloa Blancita =) Tahdotko listalle mukaan? Päivittelin tuon justiinsa mutta en omin päin laittanut sua sinne. Älä suotta pahoittele napailua,tämä pino on myös sitä varten =) Itse olen ollut vähän hiljakseen viime aikoina,turnausväsymystä kai...mutta mukana roikun ja listaa...
  17. P

    YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

    Keskiviikko 18.12.2013 KUUMEILIJAT Nimimerkki.......ikä .................kp ..................yk ..........toiveissa Zuza....................35...........19/25-26................5................4 *Pinkku*...............38.............14/28 ..............12...............1...
  18. P

    YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

    Maanantai 16.12.2013 KUUMEILIJAT Nimimerkki.......ikä .................kp ..................yk ..........toiveissa Zuza....................35...........17/25-26................5................4 *Pinkku*...............38.............12/28 ..............12...............1...
  19. P

    YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

    Torstai 12.12.2013 KUUMEILIJAT Nimimerkki.......ikä .................kp ..................yk ..........toiveissa Zuza....................35...........13/25-26................5................4 *Pinkku*...............38..............8/28 ..............12...............1...
  20. P

    YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

    Zuza,niinpä,kyllä tuo vuodenvaihde on tietynlainen virstanpylväs tässä puuhassa,ja vetää mieltä matalaksi. Jos olisin tiennyt silloin helmikuun alussa pillerit lopettaessa että en plussaa koko vuonna niin voi kamala... Onpahan tässä tullut kuulosteltua omaa kroppaa..alkaa olla tuttua kauraa...

Yhteistyössä