YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

Minä päivittelin jo nyt niin sain tuon omankin tilanteen ajan tasalle.
Eli uudessa kierrossa taas.

Toisaalta väsynyt ja jotenkin turta olo tähän väsäämiseen...mutta kuitenkin sen verran laskeskelin että yksi ovulaatio vielä tälle vuodelle olisi tulossa...eli tasapainoilua epätoivon rajamailla...välillä tuntuu että jaksaajaksaa ja toisinaan tekisi mieli heittää pyyhe kehään...kirves kaivoon ja vaikka mitä |O

Mulla on melkoinen "omanapa"-vaihe meneillään,mutta olen kyllä lukenut kaikkien kuulumiset..Tervetuloa vaan uudet kuumeilijat =)..vanha on nyt vähä väsynyt mutta piristyy varmaankin ennen pitkää :xmas:
 
Eipäs Pinkku vielä heitetä sitä kirvestä kaivoon !!
Tää vuoden loppuminen taitaa tehdä näitä kurjia tuntemuksia. Toivottavasti joulu tuolla välissä, antaa kaikkien tunteiden olla levossa vähän aikaa ja jaksamme taas pyhien jälkeen ;)

ON eilen tuli vahva plussa ovistestiin, tallettelut tehty ja uusiksi ei ehdi, ukko on mualimmalla. Sormet ja varpaat vaan ristiin, että lasti meni perille ja jaksaa muutaman päivän tuolla odotella. Ressiä ei jaksa eikä pysty ottamaan tästä. Ovistikkuja meni vain 2 kpl tässä kierrossa, aika hienosti alkaa tuntemaan oman kiertonsa. Kipuja ei ollut kuin selän repiminen, kävi mielessä, että ne suurimmat kivut on yleensä olleet myöhemmin, eli luultavasti se keltarauhanen on kipuillut enempi. Nyt en kyllä osaa sanoa edes kummalta puolelta irtos, yleensä jompikumpi puoli ilmoittaa selvästi...

Puhaltaa tarratakiaisliimaa joka puolelle !!
 
Mut voi poistaa taustailijoistakin. En tule menemään tähystystutkimukseen ja tuskin tulen enää saamaan toista lasta koskaan kenenkään kanssa kun ikääkin on tämän verran :'( tilanne on nyt kärjistynyt siihen että en tiedä tulevaisuudesta enää yhtään mitään.
 
Zuza,niinpä,kyllä tuo vuodenvaihde on tietynlainen virstanpylväs tässä puuhassa,ja vetää mieltä matalaksi.
Jos olisin tiennyt silloin helmikuun alussa pillerit lopettaessa että en plussaa koko vuonna niin voi kamala...
Onpahan tässä tullut kuulosteltua omaa kroppaa..alkaa olla tuttua kauraa nää kierrot eri vaiheineen...
En olisi kyllä uskonut että tämä näin vaikeaa voisi olla...ehkä mun tuttavapiirissä on vaan ollut noita "hupsis vaan,taas olen raskaana"-tapauksia...ja niiden myötä olin kuvitellut tätä helpommaksi.

Täytyy kohta puolin jutella miehen kanssa että mikä neuvoksi...haetaanko apua vai mitä tehdään...
Ensin kumminkin taistelumielellä ensi viikon oviksen metsästykseen :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza
Kiitos listalle lisäämisestä!

Ei vielä heitetä kirvestä kaivoon. 40-vuotiaaks asti on meillä hyvin mahdollisuuksia ja vielä sen jälkeenkin. Itse yritän ajatella että mahdollisuuksia lapseen vielä on, mutta niitä on harvemmin kuin nuoremmilla, että sen takia tässä kestää. Mutta joo, ympärillä tuntuu että kaikki posahtaa paksuks iha ekasta kerrasta. Vaikka kyllä kaveriporukkaan mahtuu myös pitkän matkan tehneitä tapauksia.

Sirpa75 en tiedä sinun taustojasi, mutta kannattaisin tähystykseen menoa. Onpahan sitten sekin asia hoidettu valmiiks kun taas parisuhdeasiat on kunnossa, oli ne sitten nykysen tai uuden miehen kanssa, jos siis siitä oli nyt kysymys.

ON kiitos klinikka-suosituksista. Yritän saada aikaseks varattua aikaa, jos vielä ennen joulua sais. Menkat alkanee nyt tulevana lauantaina. Ihan perusmenkkojen alkamisjomotukset on ollut, joten tässä kierrossa säästyn kai valeraskausoireilta, joita mulla on lähes joka kierrossa. Sitä niin kovasti toivoo sitä raskautta et on oloja että nyt on tainnu tärpätä koska jomottaa, koska itkettää, koska väsyttää, koska jne. jne. kunnes ne menkat on sieltä aina tullu ;)
 
Potkastaan kirves sängyn alle vielä toistaiseksi ;) Toivotaan että vuoden vaihtuessa tarmoa löytyy lisää. Varmasti tämä ajankohta vaikuttaa mielialoihin !!

ON perun puheeni kivuttomuudesta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Illalla jomotti alavatsaa niin lujaa, että 600 burana ja kauratyyny olivat ainoat vaihtoehdot. Kipu oli kovempaa kuin tädin tullessa. Ja jos olis pitänyt tuossa vielä peittoja heilutella, olis jäänyt tekemättä ;) Ihan järkyttävää raastoa ...
Nukkumaan mennessä hellästi silittelin masua ja toivotin onnistunutta kohtaamista tyypeille sinne ;D (talletus su-ma välisenä yönä ja ovis eilen illalla) Nyt ainakin ajoitus osui nappiin, muu menee herran haltuun !
 
  • Tykkää
Reactions: Emppis ja *Pinkku*
Vehnis juu periaatteessa kyllä tiedän että kannattais mennä siihen tutkimukseen ihan vain varmuuden vuoksi, mutta se on juuri ennen joulua ja olisin useamman päivän vähän heikossa kunnossa. Sellaisessa asiassa pitäisi saada tukea sieltä puolisolta ja sitä ei tällä hetkellä ole tulossa mihinkään mikä liittyy toiseen lapseen koska mies on sitä mieltä että lapsia ei enää tule, ei mun eikä kenenkään muunkaan kanssa.

Aika näyttää mitä tuleman pitää ja se saa luvan näyttää sen pian. Tämä henkinen olotila mikä tällä hetkellä aiheuttaa senkin että voin fyysisesti koko ajan pahoin, en saa nukuttua kunnolla, ruokahalu on kateissa ja en pysty olemaan töissä koska rupean itkemään helposti vain sillä jos yritän avata suuni.. Tämä tulee olemaan viimeinen kerta kun tämän käyn läpi. Jossei mies rakasta mua niin fine, mun vaan täytyy surra se asia ja päästä eteenpäin elämässä. Elämäähän sekin on.. Tämä ei siis ole mikään äkillinen parisuhdeongelma vaan meillä on ollut ihan alusta asti vaikea suhde. Mä olen vain luullut, että tässä rakastetaan molemmin puolin ja se on ollut syy miksi jaksetaan mutta ilmeisesti olen ollut väärässä.

Onneks mulla toi ihana pieni poika joka sanoo minulle "minäkin rakastan sinua äiti" :heart: enköhän mä sen voimalla tule jaksamaan mitä vaan kunhan saan ensin omat tunteeni kuriin ja hyväksymään tämän tilanteen.
 
Zuza, mie taas täältä sivusta huutelen ;) Meinaan sama juttu täällä, eilen illalla alavatsa armottoman kipeä. En ole oviskipuihin ikinä pillereitä popsinut, mutta eilen melkein jo harkitsin asiaa. Enkä toden totta olis juuri mistään hinnasta alkanut enää petivaatteita pöllyttelemään :D

Mä siis sain ovisplussan eilen aamulla, mutta kipujen perusteella veikkaisin oilin tulleen ripeää tahtia. Sunnuntai-iltapäivällä jo talleteltiin, joten melkein samanmoisessa piinailuveneessä kellutaan =) Sulla tosin ehkä vähän parempi ajoitus, sillä enhän mä tiedä, vaikka kovat kivut olisivat olleet vasta ennakkoa...
 
Voi Sirpa :hug: halaus ja paljon tsemppiä sinulle!!! Jotenkin tuttu tuo tunne tuosta suhteesta, jonka kuvasit...ei nykyisessä suhteessa mutta aiemmassa. Toivottavasti asiat kääntyisivät parhain päin.

ON: Täällä sitä toivoa riittää...nyt kp 12 ja tallettelut pitäis aloittaa...ovistuntemukset nimittäin alkoivat eilen illalla...ja todennäköisesti ovis on sitten lauantaina. Jos viime kierron mukaan mennään. Nyt en sitten tikuta ovista lainkaan!!! Mennään vähän niin kuin tuntemuksien mukaan. Mieli on yllättävän rauhallinen ja levollinen. Niin paljon muutakin elämässä tapahtuu, ettei ehdi tätä liikaa miettiä. Ja hyvä niin.
 
Torstai 12.12.2013




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä .................kp ..................yk ..........toiveissa


Zuza....................35...........13/25-26................5................4
*Pinkku*...............38..............8/28 ..............12...............1
miltsu76................37...........14/26-28...............1v...............2
Emppis..................38............8/25-29...............10...............1
Unelmatar..............35.............21/29..................8...............2
Uniikki75................38.............8/xx......................................
Kaneli-78...............35............15/30...................3................2
Pirpali...................36............25/29....................2...............4
Takkutukka-76.......37............23/30...................12...............3
sisko36.................36..........13/28-33.................6................1
väpä....................35.........................................................3
Vehnis..................37............24/26....................8................2



DPO





RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

Chokomom



Kadonneet:
Syystuuli74.....38
Elena75..........37
Sihkis.............38
Miia3+2..........37
Kukkaislapsi.....35
Hymypallo.......36

:wave:TAUSTALLA:wave:

Worf
ÄitiViidelle
Tiituliini
Pikkumartta
Hopsan
K
Pippurihäntä
Carolina30+
Nipsu74



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
joulukuu.......Aada78
marraskuu....SuloinenSalaisuus, marjaorvokki
lokakuu........Tentsa yk5, Tinttu76 yk10, Alien_1
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2, Minttumaari* yk3, Sipuriina-75
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whiskey Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

 
Susseli kiva että ollaan samoilla metreillä ;)
On se kumma toi ovis vaan kun noin kipeää voi tehdä. Jäis kyllä vauvat tekemättä jos tuona hetkenä olis olluta ainoa mahku ;)

Sisko tsemppiä talletuksiin. Mukava kuulla, että mieli on tyyni !!
 
Sirpa75: :hug:
Susseli ja Zuza : toivotaan että kivut olis ollu jotain superhyvää toimintaa ja tärppi olis käyny :)
Sisko36: Ihana asenne :heart:

Taisteluväsymystä täällä ollut monella :( Sama vika vähän täälläki, vaikka tallettelut piti mennä suurinpiirtein kohilleen ja kaikki näytti gynen luona hyvältä niin aina se pessimisti sieltä nousee..tuskin on tärpänny... Mahaa välillä vähän nippailee ja tissejä ihan vähän välillä jomottelee mutta niinpä se voi olla ihan normikierrossakin..No ei auta kuin oottaa :)

Itse en ole kuitenkaan ajatellut kirvestä kaivoon heittää, niin kauan kuin mahdollista niin täällä pidetään toivoa yllä :) vaikka se usko meinaakin välillä loppua...
Mutta ihanaa että on niin vauhdikas tää loppuvuosi ettei ajatukset ole pelkästään piinailuissa!! Miten sattuuki vielä että kaiken muun kiireen keskelle, pukkaa koiralle vielä sopivasti näin joulun alla juoksu :) Ja kun perheessä on kolme narttua ja yks uros niin se on aina pientä säätöä... No mutta tammikuussa onki sitten pari viikkoa ansaittua lomaa kaiken tän härdellin jälkeen :)

Ihanaa loppuviikkoa ja joulunodotusta ihanaiset :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza ja Emppis
Toivottavasti ei tuuli ole vienyt ketään mennessään !! ;) Hyvin on hiljaista täällä ketjussa.

Mulla on suunnitelmissa nyt ekaa kertaa jatkaa kaikki "vitamiinit" läpi kierron. Aiemmin olen aina lopettanut ovikseen.
Ja sitä kuivaa kautta ei täällä kyllä näy, paljon tän kosteampaa ei voi olla. Ihme kroppa. Nyt olis vissiin DPO3. Sitä ei tartte päivitellä mihinkään, yritän itse tän kierron pitää kirjaa kropan toiminnasta. Lämpö nous asteen, eli aika paljon tällä erää.

Jokohan saatais parit plussat tälle kuulle, olis jo aika noita uutisia saada ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Emppis
Tervehdys!

Kova tuuli tosiaan oli ja näyttäähän tuolla ulkona vielä tuulevan. Mutta onneksi tuuli ei ainakaan minua ole vienyt mihinkään :). Toisaalta jonnekin lämpimään lähtisin ihan mielelläni...

Sirpa75: Toivotan tsemppiä jatkoon ja toivottavasti tulevaisuus selkenee mahdollisimman nopeasti. :hug:

Itse olen yrittänyt myös selättää tätä taisteluväsymystä... Eilen sitten päädyimme tekemään tilauksen uudesta autosa (ekasta ihkauudesta koskaan) ja varmistimme siis tärpin ottamalla asuntovelan lisäksi autovelan... Onneksi yhdessä ollaan siinäkin projektissa, mutta pitkä hoitovapaa voisi tuottaa hieman haasteita. Todettiin jos tällä ei sitä plussaa tule niin ei sitten visiin millään :D. Oikeesti olen jo "luovuttanut" luomuplussan suhteen ja odotan seuraavaa tädin vierailua, jotta pääsen soittamaan sitä aikaa tutkimuksiin. Päätimme, että asiat nyt tutkitaan ja katsomme sitten eteenpäin riippuen tuloksista. Itsellä vain sellainen tunne, että aikaa tämä tulee ottamaan ja olen itseäni nyt henkisesti siihen totuttanut. Tosin alkuviikon ovis tullaan hyödyntämään :)

Toivon meille kaikille jaksamista ja uskoa, että se kaivattu pieni ihme meitä kohtaa kunnes aika on kypsä. Se voi viedä aikaa, mutta emme luovuta, eikös niin! Halaus ja rutistus kaikille meille "väsyneille" :hug:. Tsemppiä oviksen hyödyntäjille ja piinailijoille! Kyllä se tästä, aivan varmasti.
 
Emppis. Kiitos ihanasta viestistä. :heart: Juuri niin, pitää jaksaa yrittää vaan sinnikkäästi. Täällä ovis hyödynnetty mahdollisimman hyvin. Tänään otankin sitten ekan Lugen jälleen...alkaa siis viimeinen Luge kierto joka mulla on ja sen jälkeen gynen juttusille.

Tilanteet tuntuvat vaihtelevan nopsaan. Olin tuossa tyyni vielä jokin aika sitten, mutta kuulin varsin mielenkiintoisen uutisen, joka saattaa vaikuttaa omaan työtilanteeseeni. Huh huh...pitänee selvittää asiaa ensi viikolla lisää. Mitä se oikein tarkoittaa.
Mutta tästä uutisesta huolimatta olen yrittänyt olla stressaamatta mahd. hyvin.
Asioilla kun on tapana järjestyä.

Lähetän myös jaksuhalit kaikille meille täällä palstalla oleville. :heart:Kyllä se pieni ihanuus meillekin kullekin suodaan, siihen voi mennä enemmän tai vähemmän aikaa. Mutta jaksetaan yhdessä toisiamme tukien. Tsemppiä kaikille!!:flower:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Emppis
Maanantai 16.12.2013




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä .................kp ..................yk ..........toiveissa


Zuza....................35...........17/25-26................5................4
*Pinkku*...............38.............12/28 ..............12...............1
miltsu76................37...........18/26-28...............1v...............2
Emppis..................38............12/25-29...............10...............1
Unelmatar..............35.............25/29..................8...............2
Uniikki75................38.............12/xx......................................
Kaneli-78...............35............19/30...................3................2
Pirpali...................36............29/29....................2...............4
Takkutukka-76.......37............27/30...................12...............3
sisko36.................36..........17/28-33.................6................1
väpä....................35.........................................................3
Vehnis..................37............28/26....................8................2



DPO





RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

Chokomom



Kadonneet:
Syystuuli74.....38
Elena75..........37
Sihkis.............38
Miia3+2..........37
Kukkaislapsi.....35
Hymypallo.......36

:wave:TAUSTALLA:wave:

Worf
ÄitiViidelle
Tiituliini
Pikkumartta
Hopsan
K
Pippurihäntä
Carolina30+
Nipsu74



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
joulukuu.......Aada78
marraskuu....SuloinenSalaisuus, marjaorvokki
lokakuu........Tentsa yk5, Tinttu76 yk10, Alien_1
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2, Minttumaari* yk3, Sipuriina-75
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whiskey Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

 
Iiiiihan järkyttävä räkätauti iski eilen illalla. Molemmat ollaan nuorimman kanssa räkäsiä.. Tässä mennään varmaan useampi päivä. ;(
Muuten ei missään muutoksia mihinkään suuntaan. Tai no, taive on taas kipeä, mistä lie ottanut taas itseensä.
 
Morjensta pöytään

Ikävää tappiomielialaa ollut monilla liikkeellä näin vuoden lopun lähetessä, harmillista... Onneksi tsemppareitakin löytyy. Sanon niin kuin jokin hirveä spinning-aerobic-zumba-hirmu, että "jaksaa jaksaa". Ja niin kuin sisko36 totesikin, niin kivasti täällä toisiamme tukien kyllä jaksetaan pitää yllä hyvää fiilistä ja antaa sympatiaa niissä kohdin, kun sitä tarvitaan. Eli tässä tilanteessa Sirpalle voimia päätöksen kanssa kipuiluun :hug:. Itsekin olen tässä viime aikoina pohtinut oman suhteen mielekkyyttä, sillä tunteet tuntuvat vähän väljähtyneiltä (meikäläisen osalta), mutta toisaalta ajattelen, että se voi olla myös jotain keskenmenon jälkeistä stressiä. Tammikuussa pitänee tehdä jokin päätös tuon vauvan yrittämisen suhteenkin, eihän sitä ole järkeä tehdä, jos suhde on vaakalaudalla :(. Pitäisi saada oma pää jotenkin kuntoon.

Jokaista kehottaisin nyt suuntaamaan ajatukset ihan johonkin muuhun kuin lisääntymiseen, onhan tässä jänniä juttuja, kun on joulut ja kaikki. Ja joillain taisi olla jokin kiva matkakin edessä (ihan vähän olen kateellinen!)? No, vaikeahan on sitä mielenliikkeitään määräillä, tiedetään. Itsellä on kuitenkin ihan hyvä mieli nyt kun joululoma lähestyy ja pääsi pikkujouluihin tuulettumaan. Koska ei ole paksuna, sai sentään ottaa parit drinksut :D... Joo tiedän tiedän, suurin osa varmasti maksaisi mitä vain ollakseen raskaana, mutta mulla nyt on tällainen outo tapa yrittää etsiä hyviä puolia kaikkein huonoimmistakin asioista, pahoittelen :(.

Takkutukalle tsemppiä piinailuun! Asenne kuulosti aika hyvältä :).

Zuzalle pikaista paranemista! Jouluksi kuntoon :).

Sekavan tajunnanvirtansa lopettaa nyt hän ja poistuu takaisin töiden pariin. Plussatuulia ihan jokaiselle :heart:!

väpä
 
  • Tykkää
Reactions: Takkutukka-76
Zuzalle toivon minäkin pikaista paranemista.

Väpä, olet oikeassa: ajatukset on hyvä suunnata ihan johonkin muuhun kuin lisääntymiseen. Niin olen minä joutunut tekemään nyt pakon edessä, kun tuntuu että elämä on yhtä turbulenssia...tänään sain selvyyden itseäni askarruttaneeseen työasiaan taas vähäksi aikaa ainakin ja erään positiivisen asian postilaatikossa itselleni. :D

Tästä seuraavaksi kauppaan täydentämään greippimehu varastoja...:D jotenkin olen taas niin varma että ne asiat kyllä tuntuvat selviävän aina jotenkin. Tämä päivä osoitti sen. Mahasta nippailee vähäsen...keltarauhashormoni herättää taas kerran kropan eloon. Ihanaa.

Miehestäni pitää sanoa, että olen ylpeä hänestä. :kiss:Ottajia näyttää pyörivän ympärillä vaikka kuinka...ei sitä selvästikään ole huonoa miestä tullut iskettyä (jos tämä on joku kriteeri asialle). Ihan pitää varoa, etteivät muut vie nenän edestä...viikonloppu taas osoitti vaaran piilevän. :LOL:
 
Komppaan muita, että ajatukset olisi hyvä saada johonkin muualle lisääntymisestä. Mutta se on ah niin vaikeaa etenkin juuri ennen menkkoja. Zuzalle paranemisia, ite juuri ehkä paranemaanpäin parin viikon flunssasta. Inhottaa kun kaikki urheilut on jäänyt väliin ja joulukilot on tullu hankittua jo etukäteen. :popcorn:

Kävin viime viikolla klinikalla ja lapsettomuuslääkäri oli sitä mieltä, että ei mitään hätää, kun valitin korkeaa ikääni. Sano että on totta että munasolut on jo vanhempia, mutta pääasia että niitä on ja mulla niitä munarakkuloita tai mitä lie näytti olevan yli 10 molemmissa munasarjoissa, mikä on kuulemma hyvä määrä. Kovasti yritti vakuutella siis että lapsen vielä saan. Mutta toisaalta tuohan nyt kuuluu ihan tyypin ammattiinkin. Mutta kyllähän se kieltämättä itteä lohdutti.

Täällä on menkat kaks päivää myöhässä. Testasin lauantaina kun menkkojen piti alkaa, mutta mitään ei näkyny. Tosin roskishaamu tuli; ehkä noin tunnin kuluttua näky viiva. Mutta testin ohjeissa sanotaan että 5min kuluessa pitää tulos lukea ja myöhemmät näyttää väärin. Olo on semmonen että hetkenä minä hyvänsä menkat alkaa, mut silti pieni toive elää, että entä jos sittenkin. Eli tässäkin kierrossa on taas samat ajatukset, vaikka vannoin että nyt en mitään ajattele ja ihan hyvin menikin siihen päivään asti kun niitten piti alkaa. Tekis mieli vetästä kunnon lasi viiniä, mut sitäkään en nyt sitten kuitenkaan viiti tehä. Eniten tässä inhottaa se, että jos menkat ois alkanu ajoissa oisin vielä ennen joulua päässy aukiolotutkimuksiin, nyt en sinne sitten tänä vuonna enää pääse. Mutta ei se mitään, onneks joka kierto on uusi mahollisuus - jopa tutkimuksiin!

Mulla ei oo greippimehu ollu käytössä. Mikäs sen suositus onkaan? Pitääkö juoda koko kierron ajan vai vasta esim. menkkojen jälkeen tms.? Joskus vuosia sitten yritin juoda sitä ja se oli kyllä niiiiiiiiiiiiin pahaa. Muutamassa viimesessä kierrossa ei oo ollu ovistestejäkään, niitäkin tilaan heti joulunpyhien jälkeen, ettei ne jää jouluks tonne postilaatikkoon pakastumaan. Eli täällä on kovasti ajatukset jo uudessa vuodessa ja uusissa aseissa!
 
  • Tykkää
Reactions: Takkutukka-76
Kiitoksia tsempeistä tän lunssan suhteen. Parempi olo on kuin eilen. Eilen nokka valui ja nyt se on jumittunut poskiin. Ihan normaalia mulle ja kehtaa tässä lähteä kauppaankin kun ei ole vanat nenän alla ;)

Ihanan positiivinen asenne Väpä !! Ei haittaa yhtään.
Vai on Siskolla herkku miehenä, sehän on hyvä kun muillekin kelpais. Sama on ollut täällä aina ajoittain, vaikka onkin kyllä ihan molemminpuolinen. Eli minuakin vielä kosiskellaan ;)

Vehnis siellähän saattaa siis olla pikkuinen kyydissä. Josko ne hormonitasot nousee vaan hitaammin. Lasi viiniä ei tuossa vaiheessa tee mittään, eli pikku napsun voi kyllä juoda.
Greippimehua tulis juoda menkoista ovikseen ja oviksen jälkeen punkkua. On paras yhdistelmä ;) Mie olen napsinut vaan noita vitamiinejä. kerran olin hakemassa mehua ja ei löytynyt niin siihen jäi ;) Ja punkkuakaan en yleensä juo kuin harvoin...
Ehkä vuoden alusta otan käyttöön nuokin.

ON ihan pari ihmeellistä vihlasua tuli eilen ihan tuonne alas, sydän hyppäs kurkkuun ja kävi mielessä kohdunkasvukivut. Sitten pudotin itseni maan pinnalle ja päätin, ettei ne niitä olleet ;) Nasisen anatomia kun on sellainen, että mihin tahansa saattoi nippasta!!
Eli EI mitään oloja sen enempää missään, taivekin alkaa taas toimia paremmin..

rentoa fiilinkiä toivottelenjoka suuntaan ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Takkutukka-76
Heippa!

Ihanaa positiivista energiaa havaittavissa täällä :heart:

Vehnikselle tsemppiä piinailuun, jospa siellä olisi jotain tarttunut matkaan :)

Väpälle tsemppiä isojen päätösten pariin!!

Zuzalla ja Siskolla pilkettä silmäkulmassa, ihanaa :) Tuollainen piristää päivää ja kiva huomata että muillekin kelpais ;) On se ihanaa kun huomaa oikean ratkaisun tehneen ja ihanan ukkokullan saaneen :heart:

Sitte omaa napaa: täällä jo kaksi päivää tuhrutellut taas, ei näytä ainakaan tähän ekaan kiertoon noi terolutit hirveästi muutoksia tehneen.. no katellaan tää kolmen kuukauden satsi ja sit muita keinoja käyttöön :) Tääl oliki hyviä kokemuksia muista apteekin tuotteista, vinkit pistetty korvan taakse ja seuraavaks harkintaan :)
Positiivista; nyt saa rauhassa nauttia joulupöydässä viiniä , hehheh ihan ku pahempiki alkkis :) Minä joka muutenki otan max kerta kuussa pari lasia :)
Mut ei siis tainnu tulla tänne kahta viivaa joululahjaks, mut toivotaan että mahdollisimman monelle muulle tulisi !! Ilmoittelen kun saa päivittää uuden kierron alkaneen..eikähän se huomenna täti täysillä sieltä kurvaa :)

OIKEEN HAUSKAA ILTAA KAIKILLE, tää lähtee kohta lapsväen kanssa kuuntelemaan Cheekiä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza

Yhteistyössä