Hakutulokset

  1. A

    Hyvinkää ja lähialue

    Minä minä minä! :D 25 kahen (1v 4kk ja 5kk) lapsen äiti. uus koko kylässä joten seura kelpaa aina! :D laita viestiä jos innostut! :)
  2. A

    "Lokakuun lutuset 2014"

    Hei ja huhhei ! Onpas aikasta rallia ollu tää uus arki. Mies oli isyyslomilla ja vuosilomilla yhteensö 5viikkoo synnytyksestä. Meillö on siis sikäli onnellinen tilanne et tyttö nukkuu yöt pääasiassa. Illat menee huutaessa ja tissillä nuokkuessa vaikka mitä tekis ni ei viihy. Isänsä kans...
  3. A

    Lokakuun lutuset - Lokakuussa **MEIDÄN KUU**

    Tsenppiä kaikille loppu rutistuksiin! Täällä neito yökukkuja pitää mua hereillä... Nyt kaks yötä parin tunnin unilla takana. Siihe päälle kiukkuava esikoinen ja kärttynen ukko. Jee... Hermosto kireellä, niskat ja selkä sohvalla nukkumisesta niin kipeet et päätä särkee. Odotan et se hiton ytk...
  4. A

    Lokakuun lutuset - Lokakuussa **MEIDÄN KUU**

    Tsau! Chocolatebox, me käytetään naty-vaippoja. Muuta ei pojalle ostettikaan ku synty ja edelleen on käytössä natyt. Ei pitäis allergisoida. Ja on siis parhaimmat vaipat tähä mennessä kun mua ahistaa jos vaippa roikkuu pissan painosta nii nääpä ei roiku. :) ainoo miinus on et jos on päässy...
  5. A

    Lokakuun lutuset *Syyskuussa*

    Kirjottelen jonkulaista tarinaa ku jaksan. :) hyvin meni ja luulen et päästää muutamassa päivällä kotiin. :) <3
  6. A

    Lokakuun lutuset *Syyskuussa*

    Meille synty tytär 10.55 tänään aamupäivälllä. :) alakautta vielä vaikka olin nii varautunu sektioon menemään mut oon onnellinen et koin alatie synnytyksen. Positiivinen kokemus. :)
  7. A

    Lokakuun lutuset *Syyskuussa*

    Hitsi ku havahduin tänää et kaks viikkoo enää nii vauveli on sylissä. Mihis tää aika menikään taas, muuhun ku ei sanan hokemiseen, rennien syömiseen ja apteekissa juoksemiseen et saa lisää renniee et voi elää taas vähä aikaa... Syvältä tämmönen. Onneks on pian ohi. Meinaan siis mennä sillä...
  8. A

    Lokakuun lutuset *Syyskuussa*

    Chocolatebox, onpa ihme terkka. :o senhän nimenomaan pitäs olla just se joka sulle kertoo näistä asioista eikä toisin päin. :o en kattelis kyl tollasta terkkaa hetkeekää.. Tee ilmotus siitä? Vaikka sulla onki viikkoja noin paljon mut jos vauvan kans on sama terkka vauvan kans. :o Noista...
  9. A

    Lokakuun lutuset *Syyskuussa*

    Onnea Ninni ! :) mulla on sama koitos edessä, sektio siis. Jotenki se et eka sektio oli nii kivuton ja helpottava saa mut jännäämään sitä et mille se tuntuu kun on tajuissaan ja järki pelaa. Huoh. :/ jospa tää tulis itekseen.. Öö niinku nyt.. Naksutuata täälläki, aina völillö :)
  10. A

    Lokakuun lutuset *Syyskuussa*

    Vaikee päätös. :) teet muten susta tuntuu hyvälle. :) tsemppejä ! :)
  11. A

    Lokakuun lutuset *Syyskuussa*

    Ainaki saisit sen sektion ilman riitelyä. ;) tsemppiä. En ite henk koht uskaltais synnyttää perätila vauvaa.
  12. A

    Lokakuun lutuset *Syyskuussa*

    Jokos Ninni oot jakautunu? :)) en ehkä oo ainoo joka asiaa miettii ;)
  13. A

    Lokakuun lutuset *Syyskuussa*

    Ainii poks 37+0 eilen. :)
  14. A

    Lokakuun lutuset *Syyskuussa*

    Sairastuvalta päivää.. Tänne rantautu flunssa. Nyt sit se iski viime yönä naperosta muhun ja kappas et oonki kipee. Ei vissii riittäny kaikki liitoskivut ja närästykset sun muut sukkia kivut vaan piti tää viel tähän saada. Tsiisus sentääs.... Onneks naperoinen alkaa olla paremmassa jamassa ku...
  15. A

    Lokakuun lutuset *Syyskuussa*

    Ninni: on muuten sit vaikein päätös koskaan... Varsinki ku toisen sektion jälkeen ei voi enää alakautta synnyttää vaan tulevat (jos on aikomudta) sektioidaan kans.. Mä en itte oo iha selvillä vesillä vieläkän asian kans mut sektio varattuna ja jos luonto käynnistää ennen nii sit mennää sillä...
  16. A

    Lokakuun lutuset *Syyskuussa*

    Hippimamma, hienoa kuulla kuulumisia ja että olet voimissasi edes jotenki. Voima halaus vielä. Ajatuksissa olet ollu monesti. :) Huimausta on täällä ollu kyl ihan riittämiin tosin luulen et se johtuu insuliinista kun sen pistämisen jälkeen tuntuu et jalat karkaa alta. En vaan koskaan muista...
  17. A

    Lokakuun lutuset *Syyskuussa*

    Noita tollasia koreja tekee jotku iha iteki. Ainaki mun yks tuttu tekee noita. Mietin et jos opiskelis iteki tekeen, sais hoitokamoille siistit korit mitä kehtais esitelläki ku ei oo hoitopöytää kun ei sitä trvita, pärjätään ilmanki hyvin. :) Kivunlievityksistä jis tää luonnollisesti...
  18. A

    Lokakuun lutuset *Syyskuussa*

    Onnea malttamaton ! :) kiireinen typy ku piti nyt jo päästä näkemään maailma. :) <3 omaa ootelleSsa, vielä olis kolmisen viikkoo. Aika kiva. Jos sen sairaala kassin tekis täs joskus valmiiks saakka.. :D
  19. A

    Lokakuun lutuset *Syyskuussa*

    Saadaan piakkoin siis uus lutusvauva tähän ryhmään. <3 hieno juttu ! :) Kummeista piti tulla sanomaan et meil on yks vaihtoehto, jos se ei ota onkeensa nii ollaan pulassa. Ei meinaan ihan oikeesti oo ihmisiä sit enää ketä vois ajatella kummiksi. Mut katotaan, ei oo kysytty vielä ja ajattelin...
  20. A

    Lokakuun lutuset *Syyskuussa*

    Ninni, meil taas ne sanoo et suosittelevat alatie synnytystä mut ei ketään voi pakottaa. Vielä ne tolla diabeettes käynnillä (vika sellanen) aikoo yrittää saada mut perumaan sen sektion mut en peräänny vaikka asia onki pelottava ja toiset joutuu sektioon vaikkei haluaiskaan. Mut saas nähäz...

Yhteistyössä