Hakutulokset

  1. N

    Juttuseuraa esikoistaan odottavalle!

    Juttuseuraa kaipailee 20-vuotias odottaja. Esikoinen siis tulossa eikä ystäväpiirissä ketään jolla olisi lapsia/raskaana olevia. Mukava olisi siis vaihtaa ajatuksia äidiksi tulemisesta ja muista vauvoihin ja arkeen liittyvästä:)
  2. N

    Lokakuun Lutuset 2014

    Hei! Liittysin tänne teidän mukaan jos vain minut huolitte(: -ninu/20/1./KYS LA 19.10...
  3. N

    Kysymys plussanneille!

    Tein äskettäin raskaustestin ja tulos oli positiivinen(: Minulla on kuitenkin menkkakipujen oloista kipua alavatsassa, onko tämä normaalia vielä plussan jälkeen? Jos muilla on ollut samanlaista niin kauanko kyseinen kipuilu on kestänyt?
  4. N

    Voisiko joku kertoa mielipiteensä tästä?

    totta!:) vaikkei tässä montaa päivää olekaan enää jännättävänä, tuntuu se silti pidemmältä ajalta mitä todellisuudessa on.. Mutta toivon kovasti että nyt olisi onnistanut:)
  5. N

    Voisiko joku kertoa mielipiteensä tästä?

    Tämmöisiä keskusteluja täällä on jo paljon mutta pakko oli myös itse tätä asiaa kysyä, eli kuulostavatko nämä oireet siltä että voisin olla raskaana? (ja ovatko nämä kaikki edes varsinaisia raskausoireita) :) minulla on siis ollut jo viikon(ainakin, tajusin vasta silloin ruveta mittaamaan)...

Yhteistyössä