Voisiko joku kertoa mielipiteensä tästä?

Tämmöisiä keskusteluja täällä on jo paljon mutta pakko oli myös itse tätä asiaa kysyä, eli kuulostavatko nämä oireet siltä että voisin olla raskaana? (ja ovatko nämä kaikki edes varsinaisia raskausoireita) :)

minulla on siis ollut jo viikon(ainakin, tajusin vasta silloin ruveta mittaamaan) ruumiinlämpö suunnilleen 37.2, normaalisti paljon alhaisempi. Rinnat ovat kipeät ja kosketusarat. On ollut myös pahoinvointia ja alavatsaa nipistelee välillä

Toivottavasti edes joku viitsisi vastata : / menkkojen pitäisi alkaa 15 pvä ja tottakai tiedän että raskaustestillähän se sitten selviää jos ei menkkoja ala kuulumaan mutta olisi mukava silti kuulla mielipiteitä sillä tässä on lasta yritetty jo jonkun aikaa (ilman tulosta)
 
-ninu, itse olen tässä vauvakuumeillessani ymmärtänyt, että raskausoire voi olla melkein mikä tahansa oire. Ja että vaikka oireita olisi kuinka paljon, raskaus ei välttämättä ole alkanut... Eli kuten itsekin sanoit, raskaustestillä se vasta varmistuu. Tsemppiä piinapäiviin, onneksi niitä ei ole enää monta ennenkuin kuukautisiesi pitäisi alkaa! :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä