Hakutulokset

  1. C

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Hei! Minäkin pyytäisin kutsua kerhoon keskustelemaan :) Olen IVF-pojan äiti ja vähitellen alkaa tulla ajankohtaiseksi lähteä uudestaan siihen pyöritykseen, joka parhaimmassa tapauksessa pikkusisaruksen meidän pojalle toisi. Vertaistuki olisi nannaa.
  2. C

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Vau miten paljon tekstiä tänne on ilmaantunut sitten viime katsomani, ja uusia kirjoittajia roppakaupalla. Hyvä hyvä! Olen jämähtänyt tuonne Fb:n puolelle niin, etten täällä ole viime viikkoina paljon käynyt, mutta todella mukavaa siis, että ketju kasvaa. Turun seudultahan löytyy näköjään tosin...
  3. C

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Voi Lumimyrsky miten surullisia uutisia. Otan osaa :(
  4. C

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Minäkin lähetin Nimialle yksäriä Facebookista. Kiitos ryhmän perustamisesta jen-nille ja sinulle, itse en olisi osannut. Niin kalkkis sitä voi jo kolmessakympissä olla. Se on tärkeää ja kannatettavaa, että ryhmän juttuja ei kerrota muille. Sanotaan, että Turussa kaikki tuntee kaikki (vaikka...
  5. C

    Etinen istukka (marginaaliset myös)

    Heipä hei! Ajattelin, josko minäkin laitan tänne viestiä. Kävin tänään ultrassa, jossa tarkoitus oli kontrolloida kohdunkaulan tilannetta (suvussa on rakenteellista heikkoutta siltä osin). No, tilanne oli noilta osin aivan kunnossa ja hyvävointinen pikkuinen kellui kohdussa kaikessa rauhassa...
  6. C

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Tervetuloa Barbamamalle :) Siiri, ei tuo ex-työnantajasi tosiaan mistään välkyimmästä päästä ole ollut. Jos koeajasta ei ole sovittu, ja jonkun henkilön pistää pihalle ilman irtisanomisaikaa, niin se on jo itsessään laitonta – vaikkei koko kuviossa edes olisi raskautta. Hyvä kuitenkin, kun...
  7. C

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Olipa mökillä rentouttavaa. Olin neljä päivää kahdestaan äidin kanssa ja oli herttaista, miten äiti halusi paapoa ja pitää huolta. Hän varoitteli monta kertaa paluumatkastakin, miten en sitten saa nostaa painavaa matkalaukkua varomattomasti. Saa nähdä miten paljon varoituksia sitten...
  8. C

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Kiitos toksoplasmakommenteista! Olette ihania :heart: Jo pelkkä huolten purnaus saa huolet tuntumaan pienemmiltä. Jos kuitenkin olen edelleen huolissani kesäkuussa, niin seuraava neuvola minulla on 10.6., voisin silloin kysellä uusintatestauksen perään. Varmaan tämä lapsettomuushistoria tekee...
  9. C

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Tervehdys! Tervetuloa uusille kirjoittelijoille! Viimattaren tarina veti hiljaiseksi. Sitä aina ajattelisi että noin myöhäisillä viikoilla olisi jo ”turvassa”, vaikka tietenkään elämässä ei koskaan ole sellaista hetkeä, jolloin voisi varmasti sanoa, että nyt ei mitään pahaa tapahdu. Viime...
  10. C

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Na-dene, tiedätkö saako synnärinsä valita sillä tavalla vapaasti, että ilmaantuu vain jonkin sairaalan oven taakse? Vai pitääkö se anoa ja ilmoitella etukäteen, jos haluaa jonnekin muualle kuin aivan lähimpään sairaalaan? Eipä sillä, minä kyllä ajattelin suunnata TYKS:iin, kun rakennus...
  11. C

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Jee, nyt koen tietäväni harsoista, kiitos! Kestovaippailu voisi olla kiinnostavaa, ainakin osittain, mutta en ajatellut ottaa asiasta mitään paineita. Luonnon kannalta se tietenkin olisi hyvästä. Varmaan tuossa kesän mittaan tutkiskelen asiaa ja katselen mitä kaikkea sellaisen vaipan...
  12. C

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Hoika, ehkä minä sitten tarkoitin noita… Jen-ni vain mainitsi, että ko. rättejä olisi hyvä olla reippaasti varastossa. Sideharso kuulostaisi ihan loogiselta.
  13. C

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Tervetuloa uusille kirjoittelijoille! Huh, muutama päivä on tullut reissattua työmatkalla ympäri Suomea, jos nyt käyttäisi pienen hetken taas kirjoitteluun. Olisi kieltämättä ollut kiinnostavaa synnyttää parakissa tai jossain rakennuskontissa (hyviä juttuja siitä olisi ainakin saanut), mutta...
  14. C

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Paranemisia poitsulle, Epa! Oli pakko tulla vielä kommentoimaan, että tässä kun koneella rauhassa istuksin, niin vatsassa tuntui jännää poreilua/ilmakuplia... Totta kai sitä miettii, että voisiko olla liikkeitä. Istukka on takaseinässä, eli pitäisi helpottaa tuntemista, mutta silti...
  15. C

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Näyttää sitten vahvasti siltä, ettei meikäläinen pääse laistamaan sokerirasituskokeesta. ”Yli 25-vuotias ensisynnyttäjä” kun pitää kutinsa melko hyvin :) Tosi hyvä, että asia tuli puheeksi, niin osaa henkisesti varautua asiaan. Ja voihan sen ottaa mielenkiintoisena kokemuksena… Kiitos paljon...
  16. C

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Na-dene, jos on epäilyä, että kyse on herkistä limakalvoista, niin varmaan ihan viisas päätös olla hetkiseen sörkkimättä niitä ultran yhteydessä (jos vain suinkin malttaa). Hyvä juttu, että tiputtelu on laantunut. Toivottavasti kaikki sujuu hyvin! Niin, ja neuvola ei suostu auttamaan, jos ei...
  17. C

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Onpa meitä Nimian hienon listauksen perusteella jo paljon! Na-dene, komppaan Laalaata, niin kauan kun verta tulee vain hieman, ei vielä ole syytä huoleen (vaikka totta kai tuollainen aina huolettaa, ei sille mitään voi). Kaverillani vuoteli myös alkuraskauden ajan välistä kunnollakin ja terve...
  18. C

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Tervetuloa mukaan, Paalia! Lumimyrsky, ihanaa kun appivanhempasi ovat noin avuliaita. Home kuulostaa kuitenkin huolestuttavalta… Jos kyse olisi vain aivan viimeaikojen vuodosta, siis että hajoamassa oleva jääkaappi on valuttanut vettä alleen ja siitä on sitten ehtinyt kasvaa hometta. Olen...
  19. C

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    *haukotus* Kylläpä kellojen siirtäminen taas nukuttaa aamuisin. Onneksi on ollut valoisia aamuja, niin olo kohentuu heti kun saa ikkunaverhot avattua. Töihin kömpiminen pääsiäisloman jälkeen ei silti oikein olisi tänään innostanut. Nyt on anopille ja apelle kerrottu vauvauutisia. Appi ei ole...
  20. C

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Tervetuloa zubzub, ja rapsutuksia myös kissallesi! Meiltä niitä löytyy kaksi, ovat olleet viime syyskuusta asti meillä. Löytöeläintalosta molemmat, joten taustat on tuntemattomat, mutta kumpikin niin ihana tapaus, että uskon niiden tulevan toimeen vauvan kanssa. Niinhän se kyllä on, että vaikka...

Yhteistyössä