Hakutulokset

  1. tara

    Kokemuksia Domus-keittiöistä?

    Jukka-taloa suunnitellaan ja siihen kuuluis nuo Domus-keittiöt.Onko kokemuksia ja millaisia? Ite olen tykästynyt Topi-keittiöön, varmaan siksi kun siellä on niin hyvä palvelu. =)
  2. tara

    Paljonko maksoi pohjatyöt?

    Ollaan vasta ihan alkumetreillä rakennussuunnittelussa ja kiinnostaa paljonko ootte muut maksanu..
  3. tara

    yli 3 lapsiset perheet

    Mä oon 24v ja neljä lasta :wave: lapset 8v, 6v, 3v8kk ja 4kk :heart: :wave: <br><br>
  4. tara

    Eläinallergia

    Voiko eläinallergia tulla ilmi ihottumana? Mitä teidän lääkärit ovat sanoneet allergiatestistä (ihotestistä) ja sen luotettavuudesta? Meillä sanoi että alle vuoden ikäisellä ne eivät ole luotettavia, eli vaikka testi oli neg niin voi olla allerginen. Pitääkö paikkansa?
  5. tara

    ihottumaa mutta aiheuttajaa ei löydy??

    Kiitos paljon vastauksista! Itse olen myös ajatellut voiko se olla peruna? No nyt on viljat olleet pois pari viikkoa joten on varmaan viisasta jättää samalla muita pois ja kokeilla taas varovasti. Ja ruokapäiväkirjan pitäminen täytyy aloittaa ihan kunnolla!! Voi todellakin olla että apobase on...
  6. tara

    Kutiaako muut atoopikkolapset näin?

    hei kirjoitin juuri anniinan ihottumasta ja meillä ruoka-aine allergiaa ei ole löydetty. mutta itse olen joskus ajatellut samaa että voiko raapimisesta tulla tapa? Joskus iho on hyvänä ja silti raavitaan varsinkin väsyneenä ja yöllä? mitä voitetita käytät?
  7. tara

    ihottumaa mutta aiheuttajaa ei löydy??

    Varmaan on ollut juttua jo minunkin ongelmasta mutta en ole kerennyt lukea kaikkea joten kysyn asiaa.. Anniinalla alkoi 4 kk iässä ihottuma kaulan ja rinnan seudulla. Ihottuma on röhelöistä ja läikittäinen. Silloin kokeiltiin perunaa ja porkkanaa maidon lisäksi. Välillä se on parempana ja ei...
  8. tara

    kuinka usein tapaatte muita lapsiperheitä?

    Haluaisin tavata, mutta tällä hetkellä ei ole muita kuin nettituttavuuksia :ashamed: Ketään kun en tältä paikkakunnalta tunne, ja vielä tämmönen umpimielinen kun oon...
  9. tara

    virtsatulehduksesta

    Karpalomehu! Nokkosmehu,nokkostee tai tabletit, mutta älä syö nokkosta raskaana, se on luotanistuote eikä tiedä miten vaikuttaa sikiöön.
  10. tara

    Mikä teillä on kosteussuojana lapsen sängyssä?

    No mistä sitä Medi-Inkoa saa?
  11. tara

    2V 6KK

    Heippa. Mä oon välillä ihan helisemässä meidän 2v6kk tytön kanssa. On sitten niin ittepäinen, aika harvoin tekee niinkuin äiti pyytää. Esim. yleensäki lähteminen jonnekin on yhtä maanittelua ja lahjontaa, menee piiloon ja juoksee karkuun ymym, kauppareissut on yhtä h......ä. Tilanteet päättyy...
  12. tara

    Sektio pelon takia..

    Jos synnytyksestä puhuminenkin jo ahdistaa kovaa, niin kyllä silloin on pelkosektio vakavasti harkittava vaihtoehto. Minun mielestäni. Miten sitten käy jos menee kamalan pelkoisena synnyttämään eikä pääse siitä pelosta yli ?(jotkut lääkärit lupaa että pelosta pääsee yli synnyttämällä) Mutta...
  13. tara

    Sektio pelon takia..

    Nessu, sano että haluat sektion. Jos siis todella olet sitä mieltä että haluat. Sinun ei tarvitse lähteä selittämään ummet ja lammet. Sanot ja kerrot sen verran kun jaksat. Jos kysellään liikaa niin sano että ahdistaa puhua siitä, JOS sinua ahdistaa. Pidä puolesi. Ei ne voi pakottaa puhumaan...
  14. tara

    pelkosektio päätös

    Luepa Veekoon aloittama sektioi ketju. Sieltä kaikki vastaukset
  15. tara

    Sektio pelon takia..

    Nosto kyseleville
  16. tara

    Täälläkin ois tarjolla uusi Reiman vk-haalari

    Ostitko jostain outletin alennusmyynnistä? Paljonko pyydät?
  17. tara

    Savu nousee korvista, sisältää siis valitusta

    Meillä on taas niin että lasten äiti ostaa lapsille aina uudet vaattet ja käyttää kampaajalla yms.ennen meille tuloa.Ihan ok sinänsä, mutta joskus oikein huvittaa kuinka pitää mainostaa et rahaa on..Soitteli taannoin mm. 6-vuotiaalle kertoakseen millasen auton on laittamassa.(mm.eri...
  18. tara

    G: elämäntilanne ekan lapsen syntyessä

    Meillä näin;Minä 29,mies 23,ensimmäinen tulossa pian.Asutaan rivitalokaksiossa vuokralla,auto löytyy.Minä työtön,mies töissä. Ylimääräsiä ei tietenkään hirveesti oo mutta pärjätään ja rakkautta riittää (':)') Se kai tärkeintä. Voimia sulle,epäonnekas!Eiköhän elämä jotenkin aina järjestä asiat...
  19. tara

    ahistaa..

    Meinaan tämä avioliittomme,kun tuntuu eettei mikään toimi,riidellään koko ajan ,lapsia 3,mies nimittelee,haukkuu mua lasten kuullen,joskus käy käsiksikin,mutta kun en uskalla erota koska pelkään eeten pärjää taloudellisesti,nyt on velaton omakotitalo,en saisi vuokra-asuntoa kun on ne...
  20. tara

    Mistä volkkarivuoka synttärikakkua varten?

    Pitääkö maksaa etukäteen vai vasta postiennakaolla tuolta tilattaessa?

Yhteistyössä