virtsatulehduksesta

Karpalokapselit, happaman marjamehun juominen, puolukat ja mustikat, sokerin välttäminen, tulehduskipulääke. Tiedän tunteen, kun tulehdus iskee pahasti päälle. Mulla oli pariviikkoa sitten. Onneksi oli kotona jemmassa lääkekuuri. Ei olis kyennyt odotteleen seuraavaan aamuun, ei edes iltaan saakka :whistle:
 
kokemusta on
paljon nestettä, vettä ja just tuota edellämainittua karpalomehua+ tulehduskipulääkettä. Karpalomehua kannattaa juoda muutenkin, jos on taipumusta siihen, että tulehdukset uusii.
 
Sinttura harmaana
Varmaan ap on jo kuurinsa saanut.

Mulla ollu aikanaan krooninen virtsis. Yksi mikä auttaa oireisiin (ennenkuin pääsee lekuriin) on JUODA JUODA JUODA.

Vaikka se on kamalaa se vessassa käynti niin mitä enemmän vettä juo niin sitä paremmin se huuhtelee bakteerit pois.

Kerran join valehtelematta 5 litraa vettä kun oireet tuli eikä heti päässy lekuriin. Istuin pöntöllä ja pissasin ja join ja pissasin ja join (kun pissitti koko ajan niin en viitsiny rampata koko ajan vaan jäin vessaa asumaan). Oireet hävis! Lekuris tietty kävin.

Ennaltaehkäisyyn karpalo-strongit autto mulla.

Tiedän mistä puhun: yksi kierre oli 15-16 v sitte (silloin mulla oli Kelan erityskorvattavat lääkkeetkin kun oli estolääkitys) ja toinen muutamia vuosia sitte. Karpalolla on estetty ja nyt ei ole ollu virtsistä kolmee vuoteen.
 
mam
mulla oireettomana virtsis ja sitten sitä oltiinkin sairaalassa munuaisaltaantulehduksessa viikon verran letkuissa..nyt pelottaa etten taaskaan tiedä ennen kuin myöhäistä..
 

Yhteistyössä