Hakutulokset

  1. V

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Joo, aivot on ollu pikkusen syväjäässä. :whistle: Paha olo ei oo enää niin valtava ku aikasemmin mut välillä on päiviä kun heti aamusta on jotenkii huono olo. Alavatsaa painaa kovasti ja selkä on usein väsyny. Nyt on tissit jo sen verran kasvanu että kohta joutuu liiviostoksille, ja ne alkaa...
  2. V

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Ei voi olla totta, oon näköjää jo ihan bimbo :laugh: Kultakala :laugh: Mistähän sen keksin?! Siis tarkotin Kultapupua! Meniköhän nyt oikein :whistle: Ei pitäis kirjotella enää mitää, no sainpahan naurut tälle aamulle :laugh:
  3. V

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Ai niin, mulla rakenne ultra 9.12 Eikö nuo ä-päivärahat makseta aina edellisvuoden verotulojen mukaan tai jos puolen vuoden sisään on noussut huimasti tulot niin sitte niiden mukaan? Kultakala olikin jo kerennyt ennen minua vastaamaan =)
  4. V

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Yeminalle kovasti voimia ja halauksia. Sun runos sai mut kyyneliin. Toivottavasti tekin saatte pian oman nyytin ihan syliin asti. Meillä oli tänään eka ultra. Kaikki oli hienosti. Nt oli 1.2 ja pääperä mitta oli 5,7. Ihana pitkänhuiskea, rauhalliset liikkeet omaava kavru siellä venytteli...
  5. V

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    Mulla on Multivitan raskaus-imetys vitamiinia. Se on 17mmx4mm :D aika silonen pinta, helposti hulahtaa kurkusta. Yhden tarvii vaan ottaa päivässä. Oletko koskaan yrittäny ottaa tabletit ruuan kanssa? minä pureksin ensin ruuan suussa ja sitte tungen tabletin suuhun ja nielasen. Mulla jää kans...
  6. V

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    Paha olo sen kun jatkuu.. :x Useasti on tullu eilen ja tänään yökkä mutta mitään ei tule ylös asti. Eipä ainakaan auta asiaa kun tuo meidän mini herää jo ennen kuutta.. Voi että, moni on jo päässy käymään ultrassa. Onnittelut kaikille ihanista uutisista!! Minäkin sain tänään ultra-ajan...
  7. V

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    Iso haukotus |O Tänään tosiaan eka neuvola, jouduin päivällä sen aikaistamaan kun on keskimmäisen tyttären baletti huomenna. Ihan yleistä juteltiin ja tarkistettiin tietoja. Sydänääniäkin täti kiltisti yritti mun pyynnöstä kuunnella mutta eihän sieltä mitään kuulunnu. Kyllä se vaan on...
  8. V

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    Meilläkin on jo mietittynä 2 pojan nimeä. Riippuen millanen kaveri sieltä tulee. Tytön nimi on vielä hakusessa. Kun meillä alko kypsymää tää ajatus vielä yhdestä niin molemmilla oli heti mielikuva kaksospojista, ne on nyt sitte tilauksessa :D Viime raskaudessakin meillä oli melkein heti...
  9. V

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    Luppa kiva kuulla että siellä pikkusella kaikki hyvin! Kamalan rankkaa varmaan tommonen : / Toivottavasti vuoto pysyis nyt aisoissa että sinäkin pääsisit rauhallisin mielin nauttimaan raskaudestasi. Minähän tässä jo sunnuntaina läksin keulimaan että ihanaa kun ei väsytä eikä oo yhtään huono...
  10. V

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    Voi Luppa toivottavasti kaikki on hyvin! Villis ja Vilperi 7+1
  11. V

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    Minä puusilmä sitten kirjotin tuonne vanhaan ketjuun.. Mutta siirretäänpä tänne teksti. Rapula jatkuu :x Oksennus puristaa vattalaukussa koko ajan mutta mitää ei toistaiseksi ole ylös asti tullu. Väsymys on ihan kauheeta. Yöt on tosi levottomia, nään kauheen todentuntuisia unia ja joskus aika...
  12. V

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Rapula jatkuu :x Oksennus puristaa vattalaukussa koko ajan mutta mitää ei toistaiseksi ole ylös asti tullu. Väsymys on ihan kauheeta. Yöt on tosi levottomia, nään kauheen todentuntuisia unia ja joskus aika ahdistaviakin. Voi kun meidänkin vaava keräis ne ravintonsa tisseihin, mut ei. Tissit ei...
  13. V

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Ihanaa, jotkut ovat päässeet jo kurkkimaan masuasukkejaan! :heart: Ois kyllä kiva käydä ultrassa, ei jotenkaa oo yhtään raskaana oleva olo. Ainoat oireet on lyhyt pinna, itkuisuus ja kuoleman väsy. Parina päivänä kiehuin ihan älyttömästi ja tietenkin kaikki ääliöt oli just liikenteessä kun me...
  14. V

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    No en sitten lähtenytkään, en löytänyt sukkia.. Rakastan näitä raskaushormooneja ja uskon että ihana miehenikin tykkää :D Kiukuspäissäni katselin taas tätä kaatopaikkaa (kotiamme) ja päätin että saamari enhän siivoa. Täällä joutuu siivoamaan joka päiva kun meitä on niin monta 90 neliön kämpässä...
  15. V

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Eilen 6+0 POKS ja sen kunniaksi aivan kaamee krapulaolo! Makasin melkein koko päivän. Oksetti heti jos nousi vähänkään ylös ja päässä heitti. Väsytti ihan kamalasti, menin jo ysiltä nukkumaan vaikka otin päikkärit. Mulla ei oo yhtää raskaana oleva olo, ainoastaan kaamee kankkunen :x Onnea...
  16. V

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Katselin juuri isompien lasten äitiysneuvola kortteja. Sieltä sitten nuorimmaisen kortin välistä osui käteen meidän pienen enkelivaavan kaksi kuvaa. Toisessa kuvassa näyttää kun se vilkuttaisi meille. Itku tulee vieläkin kun ajattelee tuota pientä ihmisen alkua, meidän enkelivaava, jossain...
  17. V

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Hei taas kaikki! Te jotka kärsitte vuodoista ja kivuista, toivon että pikkuisillanne on kaikki hyvin :heart: eikä ole aihetta huoleen. Itse tänään säikähdin kovasti! Yhtäkkiä kohtu rupesi polttamaan, vihlomaan, repimään ja kirvelemään. Melkein itku tuli kun säikähdin että nyt olen oikeasti...
  18. V

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Joo, tämä on ihan normaalia kasvukipua. Näin päätin :) Aikaisemmissa raskauksissa ei muistaakseni ole tämmöstä ollu, vaikka viime raskaus oli kaksosraskaus viikolle 9 saakka. Jospa siellä nytkin on kaksi jotka tarraa oikein kovasti kiinni :heart: Villis ja Vilperi 5+3
  19. V

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Huomenta äiskät! Onko teillä muilla kohtu kipeä? Heräsin siihen tänä aamuna että kohtua sattui kamalasti kun makasin mahallaan. Löysemmätkin housut on puristaneet kamalasti jo useamman päivän. Kohtu tuntuu keilapallolta vaikka menen vasta viikolla 6!! Onneksi on alkanut ilmat viilenemään niin...
  20. V

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Minä oon niin väsyny että nukahdan ihan pystyyn. Ihme ettei ole leuat vielä lonksahtanu sijoiltaan ku haukotuttaa niin kauheesti |O Saan juosta ihan olan takaa aamusta iltaan kun kouluun ja eskariin viemiset ja hakemiset, oman isän hoito arkipäivisin (halvaantunut), kaikki kotityöt ja lapsien...

Yhteistyössä