Hakutulokset

  1. J

    Milloin ja miten olette kertoneet alle 2-vuotiaalle raskaudesta? Mitä katselukirjoja vauvan tulosta?

    Tuossahan kysymykset jo tulikin. Eli missä vaiheessa ja miten olette kertoneet noin 1,5-2-vuotiaille lapsille uudesta sisaresta? Entä mitä kirjoja teille tulee mieleen aiheesta, joita voisi tämänikäisen kanssa katsella?
  2. J

    Onko normaalia, että raskauspahoinvointi väistyy/lievenee flunssassa?

    Mulla raskausviikkoja 9 ja pahoivointia on piisannut. Nyt kun flunssa iski, pahoivointi on helpottanut ja on pystynyt taas syödäkin. Onko kellään muulla käynyt niin, että raskauspahoinvointi on lieventynyt siksi aikaa, kun joku tauti on päällä?
  3. J

    Stressitöntä kyläilyä - miksi vieraat jäävät jumittamaan?

    Miten saada kyläilystä stressittömämpää tilanteessa, jossa olisi ihanaa nähdä kavereita mutta aikaa ja jaksamista on vähän? Minulle ja perheelleni sopisivat parhaiten lyhyet viikonloppuisin päiväsaikaan tapahtuvat kahvittelut, mutta vieraat viihtyisivät vaikka kuinka pitkään. Olen itse...
  4. J

    Kokemuksia vaatteiden tyhjiösäilytyksestä/-pakkaamisesta?

    Hei! Säilytystila alkaa loppua ja aion kokeilla vaatteiden tyhjiöpakkaamista. Siis pakata käytöstä poistetut, uutta käyttöä odottavat vaatteet asiaan tarjoitetteuhin pusseihin, jotka imetään imurilla tyhjiksi ilmasta, jolloin ne vievät paljon vähemmän tilaa. Eipä ole aikaisempaa kokemusta...
  5. J

    Lautasmallin noudattamisesta

    Miten teillä onnistuu onnistuu lautasmallin noudattaminen? Haluaisin alkaa noudattaa lautasmallia sekä oman laihtumisen että koko perheen terveellisten elintapojen vuoksi. Meillä kyllä syödään melkolailla paljon tai ainakin melko riittävästi kasviksia, mutta ainakin oman lautaseni haluaisin...
  6. J

    Muita piristeitä kuin kahvi, kola ja suklaa?

    Moi! Mikä pitäisi väsyneen ihmisen hereillä, kun juuri nyt ei ole mahdollisuutta nukkua tarpeeksi, flunssaa vähän pukkaa ja kahvi ei sovi (kofeiiniyliherkkyys=>sydän tykyttää, kädet vapisee ja panikoituttaa pienikin määrä) ja tummasta suklaasta tulee liikaa kiloja? Elintavat perusterveelliset...
  7. J

    Käyvätkö kaikki perhekahvilassa, mitä jos siellä käyminen on äidille epämukavaa?

    Olen käynyt joitakin kuukausia perhekahvilassa lapseni kanssa, mutta oloni siellä on kovin epämukava. Lapsi viihtyy ihan hyvin ja hänelle tekee hyvää päästä näkemään muita lapsia, koska hän on ainoa lapsemme. Olemme muutenkin ihan aktiivisia ja näemme isovanhempia, kavereita joilla on myös...

Yhteistyössä