Hakutulokset

1. K

Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

HEI NE JOTKA OVAT PYYTÄNEET MINUN KAUTTA PÄÄSEVÄNSÄ FACEBOOKRYHMÄÄN. oLEN MENNYT IHAN SEKASIN VIESTIEN MÄÄRÄSTÄ JOTENKA PISTÄTHÄN VIESTIÄ UUDESTAAN JOS ET OLE SAANUT VASTAUSTA!! :) KIITOS kirsikka ja rakas nasukki 20+4
  2. K

Nuorten äitien blogeja

1+1=3
  3. K

Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

1+1=3 Anteeksi mainostus mutta rupesin eilen kirjoittamaan blogia tuossa eilen ku tuntui että tässä raskaudessa onkin paljon zoomailtavaa, henkisellä puolella. Tervetuloa lukemaan ja kommentoimaan! :) kirsikka ja nasukki 15+6 <3
  4. K

Kairi onneksi viestissäsi ei ollut nimiä, olit läntännyt sen kaksplussa seinälleni, ja siellä se on vieläkin :D pistin sulle yksityisviestiä takaisin. :)
  5. K

Hei nemo ja jaxx Olen saanut viestinne ja vastannut niihin pyynnöllä että laittaisitte minulle kaveripyynnön! Nyt laitoin nemolle vielä uudestaan että jospa nyt tavoittaisi! :)
  6. K

Mannaa muistaakseni kerroit että olet 18? Ehkä neuvolassa ajateltiin että olet kuitenkin niin nuori että tarvitset vanhempien tukea vielä... Itse olen 20 ja kyllä vanhempien apua ja tuki on korvaamatonta minulle ja miehellekin (24), vaikka ihan täysin itsenäisinä itseämme pidämmekin. Minulta...
  7. K

Facebook-ryhmä Meitä on facebookin puolella tällähetkellä 47 ihanaista odottajaa <3 Ja mukaan otamme vielä, tervetuloa! :) Ja mukaan pääsee kun lähettää minulle vaikka yV:n johon kirjoittaa nimen ja profiilikuvan tuntomerkkejä että löydän sitten oikean ihmisen :) Tervetuloa uusille...
  8. K

Syyskuun suloisuudet 2013 *Huhtikuussa*

Kun kerta uusi olen täällä niin saanko udella niinkin vanhoja juttuja kuin teidän alkutaivalta? Mielläni kuulisin että onko teidän raskaudet suunniteltuja? Onko täällä pilleri/kierukka vauveleita? Entäs kuinka nuorta väkeä täällä on? Meistä: Voisin kertoa että meidän vauva oli vahinko...
  9. K

ja danita ! lämmin tervetulon toivotus sinullekin! <3 minä niin olen kaivannut pkks:n synnyttäjiä :)
  10. K

Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

kääkkis !! huhtikuun pino *vink*vink :)
  11. K

Kirjottelen paremmalla ajalla enemmän mutta pakko tulla hehkuttamaan !! Lueskelin eilen että saatiin mukaamme Mannaa ! Olen niiin kovasti kaivannu nuoria odottajia täältä pkks alueelta ja nyt sinä tupsahdit! TERVETULOA! :) Ja paljon paljon onnea plussasta <3
  12. K

paljon teillä on ikäeroa sun ja puolisosi välillä

Meillä ikäeroa neljävuotta :) 20-24
  13. K

Syyskuun suloisuudet 2013 *Huhtikuussa*

HEI! :) Tuun kurkkimaan tuolta lokakuisten pinosta kun meidän LA muuttuikin 30.9... Eli oon 20 vuotias ja odotan esikoista. Odotan kihlattuni kanssa tätä meidän toivottua vahinkoa. :P Ajateltiin rueta yrittämään joskus vuoden päästä mutta meidän pikkukaveri päättikin toisin. :) Ultrassa...
  14. K

HUI! Ollaampas täällä oltu ahkeria! Kamalasti tekstiä tullu muutamassa päivässä. Omaanapaa ensin sillä kävin eilen ultrassa! Kaikki aika loistavasti, niskaturvotusta ei ollut liikaa ja hän oli oikein virkeä pikkuveijari, isompi kuin mitä oletettiin eli mun LA siirtyin nyt sit 30.09. Voi tätä...
  15. K

dita Joo kyllä tuntuu siltä pikkusisko sano että musta on tullu ihan höntti. Hormoonit itkettää ja naurattaa ja sit ku on ylivirkee ja väsyny ja kaikkee niin kyllä sitä aika höntiks itsensä tuntee... :D alkuraskaudesta oli jännä ajaa autoo ku oli niiiiin omissa maailmoissa... :O
  16. K

E-pillerit ja mahdollinen raskaus??!

carolina30+ jatkuiko raskaus ja vaikuttiko pillereiden syöminen mitenkään? Itse lopetin heti plussaan eli joskus 5+0 viikolla... mutta mulle on kerrottu ettei ainakaan nuo minipillerit vaikuta mitenkään alkioon.
  17. K

E-pillerit ja mahdollinen raskaus??!

Mulla kävi samalla tavalla tuossa uudenvuoden paikkeilla ja sen jälkeen että unohtelin pillereitä, mulla oli reilun vuoden minipillerit. 1.2 tein positiivisen raskaustestin ku tissit oli älyttömän arat ja turvonneet. Olin jo pari viikkoa ennen plussaa ounastellut että nyt ei oo kaikki kohdallaan...
  18. K

minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

Minä olen 20 ja kihlattuni 24, molemmat täytämme vuosia kesällä ja silloin meillä tulee kaksi vuotta yhdessä. Ensimmäisen lapsen arvioitu saapumisaika on lokakuussa <3

Yhteistyössä