Hakutulokset

  1. P

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Valtavasti onnea miss_piggy ja lady 1979 ! Aivan mahtavaa :heart: Voisin siirtyä taustailemaan kun häviää tuo salasana aina koneen puhdistuksen yhteydessä.. Sitten taas kirjoitteleminen jää, kun pitäisi pyytää uudet salasanat. Jatkan taustalla kyllä teidän ihanien juttujen lukemista ja...
  2. P

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Tulihan ne menkat sieltä lopulta! Mulle voisi päivittää kp 2 ja yk 8.
  3. P

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Pitkästä aikaa kirjoittelen.. Tunnukset hukkuivat johonkin ja sitten on tullut vain luettua muiden kirjoituksia eikä kirjoitettua itse mitään. Paljon onnea mm-79! :heart: Lady1979 tuo punktio kuulostaa todella hurjalta. Nyt toivotaan, että kaikki tästä eteenpäin menee huomattavasti...
  4. P

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Ihanaa hiisi-78! Onnea hurjasti! :heart: Tervetuloa Starfish! Kiva, että uskaltauduit kirjoittamaan :) Kiitos LilyAlice tsempeistä. On se jännä, miten joskus menkkojen alkaminen tuntuu aivan maailmanlopulta ja taas joskus niihin osaa suhtautua vähän neutraalimmin.. kyllä täältä vielä...
  5. P

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Moikka pitkästä aikaa! Mitäs tänne kuuluu? Taas on monella jännät paikat :) hiisi-78 joko haamu on vahvistunut? Entäs miss_piggy, mikäs on tilanne nyt? (.) Päätin viime kierron paineiden takia, että pidän matalaa profiilia vähän aikaa. Tässä kierrossa peittojen heilutuksissa ei ollutkaan...
  6. P

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Täällähän on ollut vilkasta. Onnea Kiiltis! :heart: Ja pahoittelut vielä miss_piggy. :hug: Mulle voisi päivittää 31v kp 3 ja yk 6. Kaikki olivat muuttuneet yhdessä hötäkässä. Viime kierto meni vähän harakoille, kun ovisviivojen myötä iski makkariin hirmuiset suorituspaineet.. jotenkin...
  7. P

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Mitäs leideille kuuluu? Onpa tosiaan monella jännät paikat =) jännää! Mä olin tässä kierrossa ajatellut olla testaamatta tota ovista ollenkaan.. sorruin nyt kuitenkin edellispäivänä kun oli niin varma olo siitä, ettei ollut ne kaikista hedelmällisimmät päivät. Negaa näytti testi ja aattelin...
  8. P

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Onpa täällä ollut lämmin vastaanotto, kiitos siitä kovasti! :) Essence paljon onnea plussasta! Toivottavasti höpistään kohta kaikki täältä siellä odottavien puolella.. :) Olipa hauska lukea ajatuksiasi Lillie/lady1979 parisuhteesta ja tästä projektista.. Ja kuvat teidän kodista oli...
  9. P

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Moikka kaikille! Mukaan keskusteluun ja unelmoimaan liittyisi yksi 3-kymppinen kuumeilija. Jonkin aikaa olen taustalla lukenut juttuja eri palstoilla ja nyt päätin uskaltautua mukaan kirjoittamaan. Tämä ketju vaikutti todella mukavalta :) Eli voisiko joku lisätä minut listoille...

Yhteistyössä