*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

Heippa ihanaiset!

Koska tämä pino selkeästi plussailee lähinnä parittomina kuukausina, tulen minäkin puhaltelemaan positiivista plussatuulta teille. :) Toukokuu olkoon siis the plussakuukausi ja kohta tämä pino kumiseekin tyhjyyttään ja kaikki turistaan plussaketjussa.

Olette minulle tärkeitä ja usein käyn jännäilemässä teidän tilanteita. Ihan loistavaa että plussapuolelle saadaan taas uusia jäseniä!

Alkuraskauden järkyttävän pahoinvoinnin jälkeen olo on ollut lähinnä hyvä ja pieni mahakaveri on jo todistanut olevansa vilkas tyyppi, tuntuu olevan aina hereillä ja liikkeellä. :)

zapata 21+2
 
mm-79, aivan ihanaa, että teilläkin inssi tuotti tuloksen! :heart: Mielettömästi onnea ja tervetuloa plussanneiden puolelle! :)

Minäkin olen täällä usein käynyt lukemassa kuulumisianne ja olisi niin hienoa, jos te kaikki siirtyisitte pian tuonne odottajiin!

Täällä kärsitään vieläkin ihan hirmuisesta pahoinvoinnista, joka ei tunnu helpottavan millään ja kestää siis aamusta yöhön. Odottelen jo kärsimättömänä tämän ensimmäisen kolmanneksen päättymistä, josko se toisi vähän helpotusta oloon ja energian takaisin.

Pari viikkoa on vielä jännitettävää np-ultraan ja sitten voi ehkä vähän huokaista. Meillä mies ei ole oikeastaan vielä uskaltanut iloita lainkaan, vaikka varhaisultrassa käyntiinkin viikolla 7+0. Itsellä on aika luottavainen mieli, mutta kyllä se ultra silti jännittää.

Plussatuulosia teille puhaltelen, olette tärkeitä! :heart:

Twinflower 10+5
 
Hellurei! :)

Pitääköhän tukkia tänne(kin), esikoinen haaveissa ja ikäkiekkoon pärähti viime marraskuussa se maaginen 30. Tai siis kai sen olisi pitänyt olla jotain maagista, mutta en ole huomannut eroa entiseen :D Eli taustaa, ehkäisy jätettiin pois 09/2011 häiden jälkeen oletuksella, että tulee kun on tullakseen mutta ajatellen että se oma pikku tuhisija olisi jo 2012 sylissä. Eipä ollut. Toki mulla on jo aiemmin diagnosoitu PCOS mutta silti ajattelin naiivisti ettei siinä varmaan kovin kauaa nokka tuhise.

Ihan kunnon yrittäminen, sisältäen siis koko repertuaarin elämäntapamuutoksineen, lämmön mittailuineen, ovistesteineen jne., aloitettiin huhtikuussa eli nyt on meneillään kakkoskierto. Huhtikuussa sain lähetteen lapsettomuustutkimuksiin joihin odotetaan nyt aikaa. Miehen nuijikset vietiin labraan viime viikolla ja hyviä ovat :) Tässä odotellessa ei auta kuin käyttää kaikki kikkakolmoset joista voisi apua olla (kyllä, olen nenästä kiinni pitäen juonut jopa greippimehua) ja yrittää luomuna, toki Terolutit löytyy ja ne pitäisikin korkata pian.

Mayinka, ikä 30, kp12/??, yk2, ya 09/2011 ja tänään siis dpo2.

Kierron pituus on aina täysi kysymysmerkki, lyhyin kierto on ollut 20 päivää (eka yrityskierto, miten niin jännännyt kropan ruikulle? :LOL:) ja pisin yli 100 päivää.
 
Kiva, että te tulevat mammat käytte täällä tsemppailemassa vanhoja kuumeilu kamuja. =) Oikein ihanaa ja onnellista odotusta kaikille tältä puolelta jo pois loikanneille. :heart:

(.) Tuttua tuhru tullut kuvioihin, melkein heti ja välittömästi, kun kävin täällä hehkuttamassa sen puuttumista. Ja sen tuhrun mukana, meikäläiseltä häippäs se testaamis maltti, eli tänään testattu puhdas nega. Vittu.
Hyvät blastokysteiksi asti viljellyt alkiot, kohdun limakalvo ihan priimaa vastaanottamaan alkion kyytiin. Mutta kun ei, niin ei!!
Tässä olen taas ihmetelly, että miten ihmeessä me ollaan ne neljä luomu plussaa saatu aikaiseksi, ja suhteellisen nopsalla aikataululla.. Ehkäisy pois, puoli vuotta ja plussa, km:n jälkeen puoli vuotta ja 2. plussa, siitä 10 kk seuraava plussa ja 3. km:n jälkeen kahdet menkat ja plussa... Mutta nyt ei puhettakaan. Vituttaa armottomasti.
Mies on pettynyt myöskin, mutta sillä ei ole toivo mennyt, ja usko onnistumiseen on kova=)
Itsellä meinaa epätoivo iskeä, mutta tuolta rakkaalta saan onneksi kovasti voimia :heart:
Nyt jätetään vauvahaaveet hetkeksi ja aletaan ottamaan kesää vastaan. Luomuillaan kesä ja syksymmällä haetaan viimeinen huurunenä kyytiin. =)
Ja jos ei sekään onnistu, niin sit edessä hoito nro 2.

Ilmoittelen kiertopäiviä vähän myöhemmin, kun lähtee uusi kierto käyntiin.

Kiitos taas tsemmppareille, ootte ihania :heart:
 
Keskiviikko 8.5.2013



Milk@................37v....... ...kp 6/26-33................yk 7
miss_piggy.........31v...........kp 6/30-70................yk 10 (kkm 2/13)
Bling.................30v...........kp 10/22-48...............yk 13
Mayinka.............30v.......... kp 13/??....................yk2, ya 09/2011
lady1979............33v...........kp 18/28-30................ya 10/2011
Joiku................. 32v..........kp 19/??.....................yk 1
mutantti.............33v...........kp 20/28-29...............yk 4
Säihkiss.............33v...........kp 24/28-34...............yk 6
Lise...................35v...........kp 25/30-34...............yk 6
Iris_Lorea.......... 31v...........kp 27/26-32..............yk 33
LilyAlice.............33v...........kp 29/25-38...............yk 8
Dazzler..............36v...........kp 30/30-32...............yv 3(3km 1ku 1IVF)
Pinni82.............. 31v..........kp 37/28-31................yk 7
Saippo...............35v...........kp 38/32-50................yk 15
Ethe1................ 30v..........kp 45/33-36.................yk 1




Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish


Plussanneet:

mm-79.................33v ...........yk 23 ........plussa 06.05.2013, 1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ..........plussa 28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 .........plussa 16.03.2013, 1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 .........plussa 11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 .........plussa 02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ...........plussa 31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ...........plussa 21.01.2013
Syksy2010............31v ..........yk 28 ..........plussa 17.01.2013
zapata..................31v ..........yk 5 ...........plussa 05.01.2013
TarinaMarianna......32v ..........yk 5 ...........plussa 31.12.2012
 
Viimeksi muokattu:
Iris_Lorea kurjuus, mikä kaveri… Me ei olla kerrottu näistä haaveista kenellekään, vaikka kovin moni taitaa vauvauutisia meiltä odotella.

Lise oireet, oi oireet! Ehkä sitä pitäisi kuitenkin aina vähän toiveillakin :D

zapata kiva kun tulit kertomaan kuulumisia. :) Täällä ei oikein vielä edes osaa kuvitella, että miltä se tuntuu, kun joku liikkuu masussa… Ehkäpä vielä joskus sen voisi kokea :)

Twinflower toivottavasti pahoinvointi jossakin vaiheessa helpottaa! Se on kyllä kumma, miten niin pieni toukka saa tuollaista aikaan! Jaksamista :heart:

Tervetuloa Mayinka! Tämä onkin TODELLA kiva pino! Tsemppiä yritykseen ja onnea hyvistä nuijiksista! Ilmeisesti oot saanut oviksen bongattua – me mennään nimittäin melkein samoilla dpoilla. Jänskää! Toivottavasti vierailusi jää lyhyeksi! =)

Dazzler :hug: Toivotaan, että valoisat kesäyöt auttavat… Mun mies oli jostain lukenut, että valoisassa hommailu voisi auttaa raskautumaan, itse epäilen, että se on vaan ihmepervo. :p

Milk@ :hug: Nyt ainakin asiat lähtee sitten vauhdilla rullaamaan :heart:

miss_pigylle tuokoon clomit vahvaakin vahvemmat viivat ovistesteihin.

Omaan napaan ei kummoisempia. Iiiiiihana piiiiiitkä viikonloppu alkamassa, kun otin perjantainkin vapaaksi. Saadaan korkata mökkikausi oikein kunnolla ;)
 
Hei vaan kaikki plussanneet jotka meitä täällä ootte käyneet moikkaamassa! Onnia monta teille! toivottavasti positiivisuutenne tarttuu edes johonkin meistä =)

Voi kurjuus Milk@! jaksamisia sinne.

Säihkiss, en aatellu minäkään enempää ovistesteihin rahaa tuhlata. Loput jos käyttäs ensi kierrossa kun tunne että ovis lähestyy, saisi varmistuksen sitten huomaanko oikeesti oviksen vai kuvittelenko vaan. Mielikuvitus osaa olla joskus vilkas, varsinkin näissä asioissa...

Mayinkalle tervetuloa!

Dazzler, pahoittelut tuhruista. =( Kesällähän sitä hormonit hyrrää, jospa tärppäisi luomuna ihan.

ovismetsästysonnea miss_piggylle!

Tänne ei kuulu mitään sen kummempaa. Verrattuna viimekiertoon ei oo mitään oiretta missään. DPO3:han se vasta on, niin ei pitäskään. Viimex oli tissit kipeet oviksen jälkeen, nyt ei sitäkään mainittavasti. Miten paljon voi normaalit ovis/hormonioireet vaihdellakin kiertojen välillä. Ainoa onglema nyt on että oon ihan tosi pahalla tuulella ja itku herkässä. puuh. Sellanen olo että ei napannu tällä(kään) kertaa. Onneksi on tiedossa piiiiiiitkä vapaa viikonloppu!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Milk@ ja Dazzler
Nyt, kun olen tätä asiaa ajatellut hiukan enemmän, alan nähdä jo valoisatkin puolet: ainakin meillä on vielä mahdollisuus, kaikki ei ole menetetty. Mulla on maailman upein mies, jonka kanssa haluan olla loppuelämäni, tuli mitä tuli - ja joka haluaa samaa mun kanssani! Sen lisäksi, nyt ei tarvitse enää stressata miettimällä, missä vika, koska nyt se tiedetään. Mulla oli niin vahva tunne siitä, että joku tässä mättää. Olen niin onnellinen, että päätimme lähteä tutkimuksiin jo ajoissa, sekin parantaa mahdollisuuksiamme.

Mutta nyt aion hetkeksi unohtaa koko homman ja nauttia hetken elämästä: pitkä viikonloppu mökillä edessä! Aurinko paistaa, ulkona on niin uskomattoman ihanaa, ettei voi olla pahoillaan. Jos en ehdi päivitellä viikonlopun aikana, kuka tahansa voi sen halutessaan tehdä helposti: Klikkaa "Lainaa", poista tekstin alusta ja lopusta QUOTE ja hakasulut, muuta kp:t ja klikkaa "Lähetä". Helppoa kuin heinänteko... :D Otan kyllä iPadini mukaan mökille, joten voin yrittää päivittää, mikäli muistan.. hehe ;)

Oikein ihanaa loppuviikkoa ja helatorstaita kaikille. Tällä viikolla on helatorstain lisäksi lapsettomien lauantai ja äitienpäivä, joten juhlanaihetta riittää. Kiitos tsempityksistä, on tää kyllä ihan huikeen ihana porukka! Halaus kaikille! :hug:
 
Torstai 9.5.2013



Pinni82.............. 31v..........kp 2/28-31................yk 8
Milk@................37v....... ...kp 7/26-33................yk 7
miss_piggy.........31v...........kp 7/30-70................yk 10 (kkm 2/13)
Bling.................30v...........kp 11/22-48...............yk 13
Mayinka.............30v.......... kp 14/??....................yk2, ya 09/2011
lady1979............33v...........kp 19/28-30................ya 10/2011
Joiku................. 32v..........kp 20/??.....................yk 1
mutantti.............33v...........kp 21/28-29...............yk 4
Säihkiss.............33v...........kp 25/28-34...............yk 6
Lise...................35v...........kp 26/30-34...............yk 6
Iris_Lorea.......... 31v...........kp 28/26-32..............yk 33
LilyAlice.............33v...........kp 30/25-38...............yk 8
Dazzler..............36v...........kp 31/30-32...............yv 3(3km 1ku 1IVF)
Saippo...............35v...........kp 39/32-50................yk 15
Ethe1................ 30v..........kp 46/33-36.................yk 1




Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish


Plussanneet:

mm-79.................33v ...........yk 23 ........plussa 06.05.2013, 1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ..........plussa 28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 .........plussa 16.03.2013, 1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 .........plussa 11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 .........plussa 02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ...........plussa 31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ...........plussa 21.01.2013
Syksy2010............31v ..........yk 28 ..........plussa 17.01.2013
zapata..................31v ..........yk 5 ...........plussa 05.01.2013
TarinaMarianna......32v ..........yk 5 ...........plussa 31.12.2012
 
Viimeksi muokattu:
Ihan alkuun pitää huudella ilmoille suuren suuret fanfaarit ja onnittelut mm-79 Huikeaa, mieletöntä! Nyt plussa on vihdoinkin totta! Nauti odotusajasta täysillä. Kaikkea hyvää sinulle! :heart: :kiss: :heart: Ja tulehan sitten kertomaan välillä kuulumisia tänne!

Lady1979 hurjalta kuulostaa punktiosi! Hui kauhistus! Toivottavasti ei kaikilla mene ihan noin. Mutta nyt se on sitten ohi ja onneksi Miten itse siirto sujui?

Dazzler what, pitääkö virtsarakko olla täynnä, kun siirto tehdään? Enpä ole tuollaistakaan kuullut. Onpa nuo melkoisia toimenpiteitä. T. Tietämätön
Onko tuhru jatkunut/menkat alkanut vai voisiko vielä pitää yllä toivon kipinää? Kyllä teillekin viimeistään nyt olisi plussan suonut. Varmasti mieli heittelee ja hermoja koetellaan. :hug:

Onnea Joiku hymynaamasta :) Kyllä siitäkin hyvät fiilikset saa!

Kiva kuulla kuulumisiasi TarinaMarianna. Onnea loppuodotukseen! :)

Pinni82 jos ovis olisi kuitenkin vaan nopsaan mennyt ohi? etkä sen vuoksi sitä bongannut? Mulla on meinannut parit kerrat mennä ihan totaalisesti hermot oviksen bongaamisessa. Sitten kun ei tiedä edes koska menkkoja voi odotella alkavaksi, ei oikein edes tiedä koska kannattaa testata rtestillä. Negojen testaaminen tuntuu turhauttavalta, kun plussaa niin kovasti toivoo. Tsempitykset sinulle! :heart:

Säihkiss, olisihan se aikamoista saada äitienpäivänä maailman paras uutinen :)

Iiris_lorea Niinhän se on, ettei näistä asioista ihan kaikille halua huudella ja on todella kurjaa jos sellainen jolle on asiasta uskoutunut, menee kertomaan asiaa eteenpäin. Mä olen kertonut siskolleni ja veljelleni, koska ollaan todella läheisiä. Lisäksi olen kertonut muutamalle lähimmälle ystävälleni. Toinen niistä meni vahingossa vinkkaamaan asiasta eteenpäin. Ei siis suoraan sanonut, mutta niin, että yksi henkilö siitä saattoi rivien välistä ehkä ymmärtää asian. Mun mielestä se oli todella kurjaa ja laittoi pohdintaan mitä kerron jatkossa :( Ystävälläni oli onneksi kuitenkin munaa kertoa mulle lipsautuksestaan. Harmittaa, etten vain sillä hetkellä hänelle oikein osannut asiasta enempää sanoa ja kertoa kuinka kurjalle tuntui. Nyt jälkeenpäin sitä on ollut vaikea ottaa puheeksi, eikä se toisaalta mitään hyödyttäisikään. Voimia sinulle! Kyllä tämä vielä iloksi muuttuu sinulla ja miehelläsi, tavalla tai toisella :heart:

Miss_piggy onko sulla tullut clomeista sivuoireita? Mullahan oli nyt alkukierrosta käytössä Femar ja tuntuu, että on lisännyt migreeniä :(

Tsemppiä Lise jännäpäiviin! :)

Kiitos zapata plussatuulien puhaltelusta!

Twinflower kiva kuulla sinustakin! Eiköhän se alun pahoinvointi kohta helpota ja sitten voit vaan nauttia täysillä :heart:

Mayinka tervetuloa joukkoomme!

Milk@ itse koen myöskin tietämättömyyden olevan pahinta. Jotenkin helpompaa suhtautua asioihin, kun tietää missä mennään. Hyvä, että hakeuduitte hoitoon ajoissa niin ei mene turhaan aikaa hukkaan. Nyt sitten vaan täysillä ryminällä eteenpäin :heart: Kyllä se plussa sieltä vielä sitten tikkuun pärähtää!
 
Mukavata Helatorstaita naiset :flower:

Milk@ Hurjasti tsemppiä alkaviin hoitoihin :hug: Se on harmi, että tälle tielle jouduitte lähtemään, mutta ihan parasta on se, että nyt kun on ns. järeemmät aseet käytössä, niin varmasti alkaa tapahtumaan positiivisia asioita ja siitä positiivisesta
r-testistä on sitten hyvä aloittaa. :D
Itse en ole kyllä kokenut hoitoja (niinkun oon täällä monta kertaa kailottanu) fyysisesti rankkoina. Meillä siis IVF lyhyellä kaavalla. Ei siis oman hormoonitoiminnan alas ajoa, vaan ihan heti kp 2 alkoi suoraan piikitykset. Mulla siis pistokset & punktio meni helposti. Ja peukut pystyssä, et menisi sullakin ja miksi ei menisi?? =)

Mayinka Tervetulotoivotukset sulle ja vaikka tää ihan mahtava porukka onkin, niin toivotaan, että et tässä pinossa kauan joudu rupattelemaan. :D

Joiku Kovasti kiitoksia tsemppailusta. :heart: Täällä odotellaan jo kovasti niitä valoisia kesä öitä.... Taitaa olla samanlaista pervon vikaa, kun sun miehessä! :LOL:
Eli kiitos vaan tuosta valoisassa touhuumis vinkistä. ;)
Kivaa mökkeilyä ja plussan tuovaa hymynaaman hyödyntämistä.. :D

Mutantti Kiitos sullekin kivoista sanoista ja tsempeistä. :heart:
Luomu plussa olis kyllä enemmän, kuin jees! :D
Älä vielä sitä itkeskele, ettei tärppi käynyt, tiedä kuinka iloisesti vielä yllätyt, kun sieltä se plussa sitten tulee. Kovasti toivon tärppiä teille. Nyt vaan oot ihan relax viikon lopun, etkä ajattele mitään epäonnistumista vaan, ajattelet vaan itsevarmasti, että tärppi kävi. :D

Bling Siis juu, virtsarakko täytyy olla täysi, kun siirto tehdään. Ilmeisesti sen takia, että näkyvyys kohtuun paranee ja katetri on näin helpompi sinne viedä.. :confused:
Menkat ei ole vielä alkaneet ja tuhrukin loppui. Alavatsa tuntemukset jatkuu, mutta johtuu, varmasti nois lugesteroneista. Huomenna vielä testaan ja sit lopetan lääkityksen. Tuskin mitään näyttää, kun sillon pp 11 oli vielä ihan nega. :|

Pinni82 Tsemppaus :hug: uuteen kiertoon. Olkoon tää se THE kierto. =)

(.) Sellainen pikku juttu vielä, että lähettivät klinikalta keskiviikkona taas epikriisin tästä PAS:sta ja ihme ja kumma se alkio mille kävi sulatuksessa vähän hassusti, oli sitten päättäny jatko viljelyssä taas skarpata ja niin oli sitten sekin päässyt taas takasin pakkasen uumeniin. Eli taas saldo pakkasessa 2 alkiota. :)
Kiva, että saatiin sen puolesta yllättäviä hyviä uutisia. YES! :D
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@ ja Pinni82
miss_piggy
Bling:En oo huomannu kyllä mitään muutosta itessäni noiden clomien takia, eli vointi on ihan sama ku ennenki :D Toisaalta en oo koskaan saanu mistään lääkkeistä mitään sivuoireita joten uskon että ei välttämättä tuukkaan mitään kummempia tuntemuksia. Inhottavaa, jos jotain migreeniä sulle pukkaa :( Toivottavasti et joudu sen takia lopettamaan.

Täällä satanu koko päivän vettä ja jatkuu aina vaan. Anopilla synttärit lauantaina (50v) joten toivotaan, että sillon vähän parempi ilma :D
 
Perjantai 10.5.2013



Pinni82.............. 31v..........kp 3/28-31................yk 8
Milk@................37v....... ...kp 8/26-33................yk 7
miss_piggy.........31v...........kp 8/30-70................yk 10 (kkm 2/13)
Bling.................30v...........kp 12/22-48...............yk 13
Mayinka.............30v.......... kp 15/??....................yk2, ya 09/2011
lady1979............33v...........kp 20/28-30................ya 10/2011
Joiku................. 32v..........kp 21/??.....................yk 1
mutantti.............33v...........kp 22/28-29...............yk 4
Säihkiss.............33v...........kp 26/28-34...............yk 6
Lise...................35v...........kp 27/30-34...............yk 6
Iris_Lorea.......... 31v...........kp 29/26-32..............yk 33
LilyAlice.............33v...........kp 31/25-38...............yk 8
Dazzler..............36v...........kp 32/30-32...............yv 3(3km 1ku 1IVF)
Saippo...............35v...........kp 40/32-50................yk 15
Ethe1................ 30v..........kp 47/33-36.................yk 1




Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish


Plussanneet:

mm-79.................33v ...........yk 23 ........plussa 06.05.2013, 1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ..........plussa 28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 .........plussa 16.03.2013, 1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 .........plussa 11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 .........plussa 02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ...........plussa 31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ...........plussa 21.01.2013
Syksy2010............31v ..........yk 28 ..........plussa 17.01.2013
zapata..................31v ..........yk 5 ...........plussa 05.01.2013
TarinaMarianna......32v ..........yk 5 ...........plussa 31.12.2012
 
Miss_piggy Kiitos vastauksesta. En mäkään varmuudella tiedä johtuiko mun migreeni femarista vai ei. Yleensä vaan tuossa vaiheessa kiertoa migreeni ei ole vaivannut. Nooh, hyvät asian vuoksi pitää ehkä vähän kärsiäkin. Kunhan ei vaan ihan mahdottomaksi migreeni ylly.

Jaahas, sitten on klinikalla käynti takana ja aukiolotutkimus suoritettu. Huh. Ei ehkä kaikkein miellyttävin kokemus, mutta ei myöskään kaikkein hirvein. Kyllä se melkoisesti tuntui, mutta hammasta purren sen kestin. Onneksi lääkäri ja hoitaja olivat todella mukavia ja koko aika kyselivät tuntemuksia ja kertoivat miten homma etenee. En ehkä ihan heti haluaisi samaan uudestaan, mutta nyt se on ainakin kärsitty ja koettu eikä ihan hirveitä traumoja aiheuttanut :D Saa nähdä tuleeko jotain jälkituntemuksia...

Sitten oleellisimpaan eli tuloksiin. Molemmat tuubat oli onneksi auki ja voin huokaista helpotuksesta. Femar oli myöskin saanut mukavasti vauhtia meikäläisen kroppaan ja vasemmalla puolella folli oli melkein jo 20mm. Lääkäri päätti kuitenkin, että annetaan Pregnyl irrotuspiikki ja nyt pitäisi ryhtyä peitonheilutushommiin :D Tässä kierrossa ei tarvitse siis ovistikkuja kulutella. Suuri helpotus oli, että ovis ei paukahda kesken matkan ja saadaan se hyvin hyödynnettyä nyt viikonlopun aikana. Kaikki peukut ja varpaat pystyyn ja toivotaan, että meitä lykästäisi!

Kyselin lekurilta myöskin siitä, kun mulla tuli silloin vuodon mukana taas niitä kudosklönttejä. Että onko jotain ehkä ollut tapahtumasssa vai mitä ne oikein on, ja pitääkö olla huolissaan. On kuulemma ollut todennäköisesti ihan vain limakalvoa ja että kohtuni näytti ihan siistiltä, eli ei pidä olla huolissaan.

Pregnylistä vielä. Hoitaja sen minuun tuikkasi käynnin päätteeksi. Kauhulla seurasin tapahtumaa ja hän kertoi tarkkaan miten se tehdään, jos sen itse joudun jossakin vaiheessa laittamaan. Todellakin toivon, että en joudu. Meinaan pistäminen ei todellakaan ole mun juttu ja melkoiselta säätämiseltä näytti.

Mun virallinen testi pv on maanantaina 27.5, joten piina alkakoon.

Nyt on jotenkin todella huojentunut mieli, ihanaa!
 
  • Tykkää
Reactions: Dazzler
Hola Ladies!

Pinni82 Mahtavaa, että suuntasit vanhoille kotikonnulloille ekana King's dayna! Eikö ollutkin hyvät kemmakat?! Ilma nyt olisi voinut olla parempi, mutta onneksi ei kuitenkaan satanut :)

iiris_lorea Tsemppiä IVF'ään ja nyt vaan rentoudut siellä puutarhan puolella. Olen tehnyt itsekin samaa... Kävin eilen taas hakemassa muutaman tuijan ja havuja. Japanilaisen puutarhan kyhäelämä (suomiversio) alkaa pikkuhiljaa valmistumaan :) Ja hei, tosi ikävä juttu jos hyvä ystäväsi ei ole ole malttanut pitää suuta supummalla. Tämä on jokatapauksessa asia, joka on yksi niistä yksityimmistä ja arkapaikka monelle naiselle. Muahan ärsyttää myös ne ihmiset, jotka olettavat, että lapsia tehdään ja naisen vatsanseutua aletaan katselemaan sukulaisten toimesta aika varhain papin aamenen jälkeen. Olenkin sanonut hieman "pidä huoli omista asioistasi" -äänellä, että kaikilla se lapsen saaminen ei ole helppoa vaikka tahtotila on korkeampi kuin monella sellaisella joka tulee raskaaksi vain miehen näkemisestä.

Miss_Piggy Puntarin numerot ovat varsin hienot, onnea kovasti! Ja onnea myös ovikseen! Ei muuta kuin hommiin... boring... :LOL:

Zapata & Twinflower Kiva, että käytte tsempittämässä meitä täällä hengailevia. Onnea molemmille ja tsemppiä! :heart:

Mayinka Welcome on board! Tämä pino on paras pino! Täällä on niin älyttömän hyvää porukkaa ja vähänkin kun masentaa, niin ei muuta kuin tänne paukuttamaan... myös ilon ja hyvänolon fiiliksistä! Me ei vähällä masennuta, eihän?! =)

Dazzler Voi paska! Blastokysti vaihe ja hyvä limakalvo ja EI! Tuli oikein paha mieli nyt, sillä mulla on ihan sama tilanne... eli alkio siirrettiin blastokystina ja limakalvo oli hyvä ja istuttaminen meni suoraan ja nopeasti. Meillähän ei jäänyt yhtään huurunenää, joten jos tämä ei onnistu niin sitten uusi rundi. Blaaah! Tsemppiä hei nyt kovasti ja loistouutinen tuo alkion korjaantuminen! Hienoa! Jospa se olisi sitten se sitkeäsissi, joka jäisi hetkeksi vakkarimatkustajaksi... :heart:

Milk@ Iloa pitkään viikkikseen mökillä ja nyt vaan relax beibe :attn: =)
Kerrohan sitten mitä jatkossa seuraa!

Joiku Repesin täysin tuosta valoisesta pervoilija -kommentista..hahahahah! :D
Huumoria pitää olla ja välillä mustaa sellaista. Meillä ainakin heitetään välillä niin levotonta settiä, että jos joku kuulisi niin pitäisi varmaan kahelina pariskuntana! Hahahaha!

ON Keskiviikkona tehtiin siirto ja silloin aamulla vielä puntaroitiin, että siirretäänkö kaksi vai ainoastaan yksi. Toinen oli selvästi blastokystivaiheessa ja toinen räpiköi jossain muussa tilassa... Iltapäivällä päätettiin, että yhdellä mennään, sillä jos istutettaisiin kaksi ja se toinen heikompi tippuu pois, olisi sillä vaarana tiputtaa myös toinen. Päätettiin jatkaa sen heikomman viljelyä, mutta eilenaamulla sain soiton, että ei se ollut jaksanut kasvaa, eli roskiin meni. Olen todella tyytyväinen, että viljelyä jatkettiin tähän vaiheeseen. Ja jälleen asiaan perehdyttyäni, se muutaman lisäpäivän viljely tekee monesti ihmeitä ja kahden päivän viljelyn tulos, voi muuttua neljässä tai viidessä päivässä dramaattisesti ja uusi voittaja onkin se alkuun heikompi alkio. Nyt siis tyyppi on kyydissä ja peukut pystyssä. En liikaa mieti koko asiaa vaan touhua niitä näitä. En tosin ole salilla käynyt enkä mitään kunnon syketreeniä tehnyt (yleensä teen tiukkoja treenejä, korkealla sykkeellä), vaan pihahommia ja kävelyä. Ystäväpariskuntamme oli eilen kylässä ja he olivat käyneet hoitojakson läpi kolme kertaa. Yhden Israelissa (mies sieltä) ja kaksi samalla klinikalla kuin me. Rouvalla oli matkatyö ja hän reissasi aasian ja suomen väliä tiuhaan. Hoidot loppuivat ja työ loppui ja PAM, hän olikin raskaana ja nyt heidän hurmuripoikansa on 8 kk. Kiinassahan ollaan todella varovaisia heti sen jälkeen kun nainen tulee raskaaksi. Siellä jopa otetaan sairauslomaa ekat kolme kriittisintä kuukautta. Pariskunnan mies sanoikin mulle, että nyt vaan makaat sohvalla, kuuntelet musiikkia, luet lehtiä etkä rehki yhtään. Yritänpä noudattaa tätä neuvoa. Mies saa palvella... :p. Nyt siis pp 2 joten 12 days to go... Jostain luin, että raskaustestin voi tehdä blastokystivaiheessa istutetulla alkiolla hieman aiemmin, joten jos sitten ensi viikon sunnuntaina tekisi... malttamaton kun olen... :whistle:

Kivaa viikkistä kaikille! Päivittelen blogia puutarhajutuilla... :)
 
  • Tykkää
Reactions: Dazzler ja Milk@
Milk@ :hug:

Lady1979 nyt ota hyvällä omalla tunnolla rennosti nämä pari viikkoa ja pysyttele positiivisissa ajatuksissa. Ei kahta ilman kolmatta eli liityt Twinflowerin ja mm-79 kanssa plussanneiden puolelle :)

Mayinka, lämpimästi tervetuloa mahtavaan joukkoomme! :)

Bling eikös aukiolotutkimuksen jälkeen monella ole tärpännyt, toivon todella että sinäkin kuulut siihen porukkaan :)

Dazzler olisin niin teille plussan nyt suonut mutta mahtavaa että kaksi kaveria siellä vielä odottelee. Se ON jompikumpi niistä, sano mun sanoneen!

Kiva kun te plussanneet käytte meitä moikkaamassa! Piti ihan tarkistaa toi zapatan huomio, että täällä plussaillaan lähinnä parittomina kuukausina. Tosiaan 4 plussaa tammikuussa, 4 plussaa maaliskuussa ja nyt toukokuussa 1. Eli siskot, meidän pitäis vähintään 3 plussaa saada vielä tälle kuulle, ettei tule tilastopoikkeamaa :D

ON: Kävin hakemassa pari apteekin testiä tänään :ashamed: Mitään tavallisuudesta poikkeavia oireita ei ole paitsi että alaselkää särki eilen mutta se nyt voi johtua mistä vaan. Alamahaa nipistelee ja särkee päivittäin mutta niin on tehnyt aiemmissakin kierroissa. On alkanut ehkä vähän pelottaa tää haaveilu ja toiveilu. Mut kun nyt kroppakin on alkanut toimia, kuukautiset on jo pari kertaa ollu ihan normaalit jne. niin jos kuitenkin... Voi elämä. Sunnuntaihin asti aion joka tapauksessa malttaa noiden testien kanssa.

Aurinkoista viikonloppua ihanat! :flower:
 
Hitsi te kaikki olette ihania kun toivottelette nuin sydämellisesti tervetulleeksi! :heart: Vaikuttaa tosi kivalta ketjulta, malttaako täältä yrittää lähteäkään...? ;)

Dazzler, oon niin pahoillani sun puolesta negasta :( :hug: Mutta onneksi teillä on kummiskin kaksi pientä huurunenää pakkasessa odottamassa tulevaa, Suomen suvi on tulossa, lomat ja kaikki ja tiedä vaikka se plussa pamahtaisi luomuillessa :)

Joikulle ihanaa mökkilomaa, siellä kyllä sielu lepää :) Vai että valoisassa hommailu voisi auttaa... hmm... kuinkahan naapurin mummoilla ja papoilla menisi rytmit sekaisin jos räväyttäisi makkarin verhot auki, akkuna kun osoittaa etupihalle ;) Mitäpä sitä ei tekisi... :p

mutantti, meillä on näköjään samat dpo:t ja näemmä samaa oireistoakin :D Täällä myös semmoinen fiilis ettei varppina plussaa. Saa nähdä niin plussataan molemmat, eikö? :D

Milk@lle myös ihanata mökkiviikonloppua ja etenkin rentouttavaa sellaista - eiköhän me selvitä vaikka ilman päivitystäkin muutama päivä niin saat rentoutua kunnolla :) Mahtavan positiivinen teksti - kyllä sä olisit niin sen plussan ansainnut. Ja kyllä mä uskon että sä sen vielä saat :)

Bling, mua alkoi jänskättää kun luin sun aukiolotutkimuksesta kun se kai tehdään mullekin ehkä jo seuraavalla käynnillä :O Ei kuulostanut kauhean kivalta, mutta upeaa että sait pelkkiä hyviä uutisia sen tiimoilta! :) Plussatuulia sinne!

Ja plussatuulia myös lady1979:lle! Toivottavasti tärppää :heart:

Säihkisskin voisi olla yksi näistä parittomien kuukausien plussaajista, mikäs sen parempi lahja tuleviksi äitienpäiviksi? :)

Omanapa: Dpo5 ja kropassa tuntuu yhtä sun toista tee-se-ite-oiretta, tahtoo uskotella että muka raskaana. Pää taas jankuttaa että etpä muuten ole :D Nyt on vielä niin alhaiset dpo:tkin ettei oireilu voi olla kovin todellista. Tänään on ollut kaikkein ihmeellisimmät tuntemukset, aiemmin vain alavatsajuilintaa joka aina välillä ärtyi vähän menkkakipujen tyyppiseksi. Tänään on ollut pientä lämpöilyä (mahd. lenssu), nenä tukossa muttei vuoda (edelleen se sama lenssu), pari tosi terävää kipuviiltoa alavatsalla, toinen yskäistessä ja toinen aivastaessa (ilmakupla?). Illalla iski vielä pieni pyörrytyskohtaus (liian alhainen verenpaine, ihan normaalia) ja pari kertaa on etonut (huonoa ruokaa, se sama lenssu?). Kaikki selitettävissä, joten en siis ole raskaana. Mutta kun... :D

Olisikohan sitä hätähousujen kantaäiti ja testaisi äitienpäivänä...? Onhan se ihan hyvä nähdä se nega niin ehkä tämä oireistokin pysyisi hetken kurissa :D Joo tiedän, mä olen epätoivoinen ja vähän hassu mutta kun sitä nyt vaan toivoo niin kauheasti!

Hyvää viikonloppua! :flower:
 
miss_piggy
Tänne ei mtn kummempia, yövuorossa jälleen. Klo 04:30 jälkeen pääsis nukkumaan ja aamulla pitäis lähteä kohti anoppilaa ja sen 50v. juhlia, sieltä sitten mutkan kautta mun vanhemmille viettämään äitienpäivää, eli koko viikonloppu ollaan menossa. Sunnuntaina vois alkaa jo varmuudeksi pupuloitsemaan, kun sitten on kp 10 :)
 
Lauantai 11.5.2013



Pinni82.............. 31v..........kp 4/28-31................yk 8
Milk@................37v....... ...kp 9/26-33................yk 7
miss_piggy.........31v...........kp 9/30-70................yk 10 (kkm 2/13)
Bling.................30v...........kp 13/22-48...............yk 13
Mayinka.............30v.......... kp 16/??....................yk2, ya 09/2011
lady1979............33v...........kp 21/28-30................ya 10/2011
Joiku................. 32v..........kp 22/??.....................yk 1
mutantti.............33v...........kp 23/28-29...............yk 4
Säihkiss.............33v...........kp 27/28-34...............yk 6
Lise...................35v...........kp 28/30-34...............yk 6
Iris_Lorea.......... 31v...........kp 30/26-32..............yk 33
LilyAlice.............33v...........kp 32/25-38...............yk 8
Dazzler..............36v...........kp 33/30-32...............yv 3(3km 1ku 1IVF)
Saippo...............35v...........kp 41/32-50................yk 15
Ethe1................ 30v..........kp 48/33-36.................yk 1




Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish


Plussanneet:

mm-79.................33v ...........yk 23 ........plussa 06.05.2013, 1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ..........plussa 28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 .........plussa 16.03.2013, 1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 .........plussa 11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 .........plussa 02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ...........plussa 31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ...........plussa 21.01.2013
Syksy2010............31v ..........yk 28 ..........plussa 17.01.2013
zapata..................31v ..........yk 5 ...........plussa 05.01.2013
TarinaMarianna......32v ..........yk 5 ...........plussa 31.12.2012
 
Bling Täällä sojottaa peukut ja varpaat kohti kattoo, että nyt teillä tärppi tulisi. Ja varmasti tuleekin. :heart:
Aikas ihanaa, kun saatte ihan rennoin ottein peuhailla, ilman mitään tikutuksia mutta kuitenkin on 100% varmuus siitä, että ovulaatio tapahtuu. =)
Sun ei kannata sitä pregnyliä jännittää, vaikka vähän puljaamista onkin. Meillä tuo ukkosein napsautti "pikku" kätösin ampullit auki, kun ite pelkäsin, että hajotan ne ja sitte ne vaan sekottelin ja pistin.. Mutta hei, ei varmaan ole pregnyl ajankohtainen piiiiitkään aikaan. ;) 27.5 plussa uutisia odotellessa. :D

Lady voi ihanuuksien ihanuus, että nyt sullakin siellä pikkanen alkio kaiffari kyydissä. :heart:
Äläkä mieti sitä, että pakkaseen ei mennyt mitään. Sitä ei kannata murehtia nyt, vaan piinailla rauhassa ja katsoa sitten vasta taas eteenpäin. Mä kyllä niin uskon ja toivon, että tähän pinoon sen ekan IVF plussan tuot. :heart:
Ja kiitos paljon mukavista tsemppauksista, auttaa kovasti tarpomaan eteenpäin. =)

Säihkiss kiitos tsemppauksesta sullekin. :heart:
Ja hei, täytyy sanoa, että aikamoisen lupaavalta kuulostaa tuo oire lista. =)
Taidat olla itse tuolla plussa listalla sunnuntain jälkeen, pitämässä huolen siitä, ettei pääse tilastopoikkeamaa tulemaan. PLUSSA TUULOSIA sinne. :D

Mayinka hei, dpo 5 who cares!! Hyvältä nimittäin kuulostaa noi oireet. :D
Sieltä toinen äitienpäivän plussa uutisien kertoja taitaakin sitten ilmottautua. =)
Plussaa toivon kovasti sinnekin. :heart:

miss_piggy tulokseskasta pupulointia sinne! :D


(.) Täällä eilen testattu odotetusti nega. Mutta se oli nyt niin odotettavissa, että enään ei edes kirpase. =) Mutta nyt sitten, mähän luulin että tuo meidän hoito yksikkö, eli missä tehdään hoitosuunnitelmat yms. ultrat, olis ihan just menossa kesätauolle. Mutta kun, eilen sinne soittelin, niin sanoivat että PAS ultrat voidaan tehdä kesälläkin. Ainoastaan meidän hoito klinikka on heinäkuun kiinni. Eli nyt oliskin sitten mahis tehdä siirto heti alkavaan kiertoon.... ÄÄÄÄHHH! Ja me kun ajateltiin, että huilataan kesä... Nyt täällä sit mietitään, että jatketaanko kuitenkin nyt vai vasta elokuussa. :headwall:
Menkkojen olisi pakko alkaa viim. nyt maanantaina, et ehdittäis siirto tekemään, muuten tulevan reissun takia jää siirto tekemättä.
Nyt tuhruilee kyllä, mutta verta ei vielä näy. Hoitaja lupaili, että menkkojen pitäisi alkaa 2 päivää lääkkeiden lopettamisen jälkeen..
No menkkojen odottelu ja mietintä jatkuu.. =)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: lady1979
miss_piggy
Tänne ei kummempia, ovista tosiaan nyt alan pikkuhiljaa tikuttelemaan. Kaks viivaa näkyy mutta toinen kyllä vielä selkeä nega :) Eilen korkattu tän kierron pupuilu-sessiot :D
 

Yhteistyössä