*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

Sunnuntai 5.5.2013



Milk@................37v....... ...kp 3/26-33................yk 7
miss_piggy.........31v...........kp 3/30-70................yk 10 (kkm 2/13)
Bling.................30v...........kp 7/22-48.................yk 13
lady1979............33v...........kp 15/28-30................ya 10/2011
Joiku................. 32v..........kp 16/??.....................yk 1
mutantti.............33v...........kp 19/28-29...............yk 4
Säihkiss.............33v...........kp 21/28-34...............yk 6
Lise...................35v...........kp 22/30-34...............yk 6
Iris_Lorea.......... 31v...........kp 24/26-32..............yk 33
LilyAlice.............33v...........kp 26/25-38................yk 8
Dazzler..............36v...........kp 27/30-32...............yv 3(3km 1ku 1IVF)
mm-79..............33v...........kp 31/27-29................yk 23
Pinni82.............. 31v..........kp 34/28-31................yk 7
Saippo...............35v...........kp 35/32-50................yk 15
Ethe1................ 30v..........kp 42/33-36.................yk 1




Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish


Plussanneet:

hiisi -78................34v ...........yk 8 ..........plussa 28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 .........plussa 16.03.2013, 1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 .........plussa 11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 .........plussa 02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ...........plussa 31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ...........plussa 21.01.2013
Syksy2010............31v ..........yk 28 ..........plussa 17.01.2013
zapata..................31v ..........yk 5 ...........plussa 05.01.2013
TarinaMarianna......32v ..........yk 5 ...........plussa 31.12.2012
 
Omanapaista hämmentyneeltä emännältä...
Menkkaolot senku jatkuu ja hyvin hyvin pientä rusehtavaa tuhruttelua on veskikäyntien yhteydessä tullut paperiin ja vatsajomotukset ja rintojen arkuus viittaavat että menkat alkaa millä hetkellä hyvänsä. MUTTA eilen tein apteekin raskaustestin jota jaksoin tiirailla minuutin verran ennenkuin heitin toiveet ja jätin testin vessaan. Puolentoista tunnin päästä menin vessaan ja kirkaisin koska huomasin että kaksi täysin selkeää viivaa näkyi tikulla! Noh, googlettelin että jotain haamuja näihin apteekin testeihin on tullut monella vaikkeivat olleet raskaana (mutta viiva oli niin vahva ettei sitä kyllä haamuksi voi sanoa). Noh, aamupisusta uusi apteekin testi ja hailakka viiva tuli näkyviin viidessä minuutissa. Menkkakivut jatkuvat edelleen ja tein äsken Pregcheck earlyn jonka pitäisi näyttää tulos jo 4pv ennen menkkojen alkua. Ja hailakka viiva tuli siihenkin, siis tosi hailakka. Siis onko tässä nyt joku kemiallinen raskaus vai mitä? Luulisi että nyt jo viivat olisivat tummemmat jos oikeasti olisin raskaana?!?.
 
  • Tykkää
Reactions: Lise
miss_piggy
mm-79Raskaushormonihan lisääntyy oliko se nyt parin päivän välein, joten ihan normaalia jos ei heti vahvistu :) Ja onhan monella menkat vaikka olisikin raskaana. Seuraile nyt tilannetta, tai jos siltä tuntuu, niin pyydä lähete verikokeeseen. Luulis raskaushormonin perusteella olevan mahdollista arvioida onko kyseessä oikea raskaus. Sinuna soittaisin myös neuvolaan heti huomenna, jos osaavat siellä sanoa että mistä voisi olla kysymys.
 
Helou kaunottaret!
No nyt on punktio ohi. Kommenttini ovat huhhuh, auts, tajukankaalla ja never again. Kirjoitin blogiini pitkän tarinan päivän kulusta, käykääpä lukemassa Kultahippusia

Tässä kuitenkin tiivistelmä: aamulla klinikalle, kanyyli käteen ja tainnutuslääkkeet vasta kun istuin toimenpidetuoliin. Ihmettelin hieman, mutta sanottiin, että ne ovat nopeavaikutteisia ja kyllä ne kivun poisvievät. No toisin kävin. Elämäni pisimmät neljä minuuttia. Ja lääkkeet kyllä vaikuttivat, mutta vasta kun homma oli tehty. Kääk! Vaikka minut on monessa liemessä keitetty munasarjatulehduksen vuoksi, ei tällaista kipua ole vielä tuntunut. Viltävää ja karseaa. Aikansakutakin ja nyt olen siis jo ihan normikunnossa. Tässäkin pari päivää tekee tehtävänsä ja aika on kullannut jo muistot, heh. Tärkeän asian vuoksihan tässä kärvisteltiin, mutta kyllä olen kironnut sitä helvetin Eevaa, joka meni omenaa haukkaamaan! Thanks a lot! :stick:

Lopputulos oli: 10 follikkelia ja vain kaksi munasolua! Paniikki iski ja näin jo silmissäni tämän saman rumban uudelleen. Eli olisin tarvinnut stydimmät hormonit. Mutta eihän sitä voi tietää ennenkuin kokeilee. Olisi yhtähyvin voinut käydä toistepäin. Jännitystä seurasi lauantai-aamuun, jolloin saimme soiton: molemmat ovat hedelmöittyneet. HUHHUH! Lääkäri ja hoitaja sanoikin, että parempi kaksi hyvää kuin kymmenen huonoa. No näinhän se on, mutta itse toivoin, että pakkaseen olisi mennyt 3 tai 4 munaskua. Pääasia, että ne ovat hedelmöittyneet ja pääsen huomenna siirtoon. Sitten alkaakin piinailu! Apua.

Sitten hieman kommentteja:

Milk@ Ikävää, että nega putkahti taas ruutuun, mutta onneksi teillä on lääkäri jo ylihuomenna. Positiivisin mielin vain eteepäin! I know the feeling. :hug:

miss_piggy Jabadabaduu! Kerrankin menkat piristävät mieltä! Jeeeee! :)

Bling Olipa ikävä lukea viestisi, mutta hyvä että ultra ja aukiolotutkimus edessä. Mieltä rauhoittaa kovasti, kun on jotain mitä odottaa "projektin" eteenpäinviemiseksi. Tai ainakin itse olen rauhallisempi, kun tiedän mitä seuraavaksi tapahtuu. Tsemppiä!

mm-79 Kreisijännittävää! Mä en ehkä kestä täällä ruudun toisella puolella! Kerro sit heti kun tiedät! Voi hitsi! :D

Tsemppiä myös muille, mun pitää mennä nyt eka imurin varteen ja sit syömään. Heissulivei!
 
lady1979, huhhuh, en osaa edes kuvitella tuota kipua! Mahtavaa, että hedelmöitys onnistui ja siirto on pian, toivottavasti kaikki menee nyt hyvin!!!

mm-79, voihan se olla ihan oikea raskaus! Onnittelut plussista! Varmaan on pää pyörällä :) toivomme parasta!

Täällä nyt sitä piinailua, reilu viikko pitäisi olla menkkojen alkuun. En aio tekstailla, ellei menkat jää pois, eikä täs oikein voi muuta kuin odotella. Ja tietty olen koko ajan aistinut alavatsassa kaikenlaisia tuntemuksia, hmmm...
 
mm-79 Oi hitsi, että sulla onkin nyt kutkuttava tilanne siellä. =)
Täällä kaikki peukut pystyssä, että ihan oikea plussa siitä tulee. :heart:

lady1979 Että pitikin sulla olla kivulias punktio. :( Mutta hyvä juttu, että olet jo siitä selvinnyt ja muutenkin kondiksessa. =)
2 hedelmöittynyttä solua on parempi, kuin ei mitään. Ja pakko heittää tähän nyt se kaikkien jauhama sanonta, että yksi alkio riittää siihen, että se kiinnittyy ja siitä vauva lähtee kehittymään. :heart:
Siirtohan onkin sitten jo helppo homma. Ainoastaan se, että täytyy olla virtsarakko täysi, kun siirto tehdään on vähän sellanen inhottavampi juttu, mutta onneksi se kestää just sen 2 min. =)
Tsemppiä huomiselle! :D

(.) Täällä pp 9 ja ei minkäänlaisia oireita, ei mitään!! No alavatsalla välillä nipistelee, mutta ei muuta. Positiivista tässä on se, että tuoresiirrossa alkoi tuhruttamaan lugesteroneista huolimatta jo pp 8 mutta nyt on toistaiseksi vielä pysynyt tuhru poissa. =)
Ja toinen ihme juttu on se, että mulla ei tunnu olevan minkäänlaista kiirettä testaamaan.. Nyt ajattelinkin vaan pysyä kovana ja odottaa viralliseen testipäivään. Katotaan maltanko oikeesti ens perjantaihin asti. :D
 
Maanantai 6.5.2013



Milk@................37v....... ...kp 4/26-33................yk 7
miss_piggy.........31v...........kp 4/30-70................yk 10 (kkm 2/13)
Bling.................30v...........kp 8/22-48.................yk 13
lady1979............33v...........kp 16/28-30................ya 10/2011
Joiku................. 32v..........kp 17/??.....................yk 1
mutantti.............33v...........kp 20/28-29...............yk 4
Säihkiss.............33v...........kp 22/28-34...............yk 6
Lise...................35v...........kp 23/30-34...............yk 6
Iris_Lorea.......... 31v...........kp 25/26-32..............yk 33
LilyAlice.............33v...........kp 27/25-38................yk 8
Dazzler..............36v...........kp 28/30-32...............yv 3(3km 1ku 1IVF)
Pinni82.............. 31v..........kp 35/28-31................yk 7
Saippo...............35v...........kp 36/32-50................yk 15
Ethe1................ 30v..........kp 43/33-36.................yk 1




Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish


Plussanneet:

mm-79.................33v ...........yk 23 ........plussa 06.05.2013, 1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ..........plussa 28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 .........plussa 16.03.2013, 1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 .........plussa 11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 .........plussa 02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ...........plussa 31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ...........plussa 21.01.2013
Syksy2010............31v ..........yk 28 ..........plussa 17.01.2013
zapata..................31v ..........yk 5 ...........plussa 05.01.2013
TarinaMarianna......32v ..........yk 5 ...........plussa 31.12.2012
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä täällä ollaan nyt varovaisen onnellisia! Aamun testiin tuli taas plussa eikä menkkoja ole edelleenkään näkynyt :heart:. Jotenkin vaan tuntuu että se hiton viiva pitäisi olla tummempi vaikka pakkausselosteessa selvästi sanotaan että myös haaleat viivat merkkaavat raskautta. Piti jopa laittaa testien kuvat tuonne himotestaajiin :LOL: Voisiko olla niin että ensimmäisestä inssistä pamahti napakymppi??

Kiitoksia teille ihanaisille tsempeistä!! Toivottavasti tämä nyt on totta!
 
miss_piggy
Täällähän nyt on monella jännät paikat :D
Mulla on aika korkea kipukynnys, mutta kyllä silti aika kauhulla oottaisin jotain punktiota tai aukiolotutkimusta jos tietäisin että mulle sellanen tehdään :kieh: Ois niin helppoa olla mies ku ei joudu ronklattavaks ja leviteltäväks johonki tutkimuspöydälle!

Täällä alkoi menkkavuoto nyt oikein rytinällä näin kp 4 kunniaks :stick: Nyt sitte vissiin vuodetaan ihan kunnolla parin kuukauden edestä. Kunhan nyt loppuu vaan ovikseen mennessä :LOL:
 
mm-79 onnea! :) Ihana uutinen! Kaksi viivahan sitä riittää, mahtavaa :heart:

mutantti & Lise Täällä myös tuskaillaan ihan samalla lailla oman kehon tuntemuksien kanssa. =) Mulla ei myöskään mitään tuntemuksia suuntaan taikka toiseen. Eilen aamulla bongasin (ekaa kertaa ikinä) pikkuriikkisen ovislimaa, mutta siis todella vähän ja oikein katsomalla piti katsoa.

LilyAlice onnea hymynaamasta! Kohta on taas jännitettävää… :)

Bling Tsemppiä lääkäriin, toivottavasti kaikki menee hyvin! :)

lady79 Pahus, että sulle sattui kivulias toimenpide! Mutta hyvä, että tuloksena oli laatutavaraa! Ja mahtavaa, että lääkärissä käynnit onnistuu virka-aikojen ulkopuolella. Tsempit vielä siirtoon ja peukut pystyyn, että kyytiläinen pysyy mukana! :) Siirretäänkö molemmat vai vain toinen?

Dazzler Perjantai koittaa sieltä kovin nopeasti, kun on pyhääkin välissä! Jaksamisia piinapäiviin :) (Mistä muuten pp lyhenne tulee? Onko se vain piinapäivä vai jotenkin siirrosta? Nimim. Noviisi)

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille, vaikka onkin ihanaa, että kaikilla on tosi positiiviset tunnelmat! :)

Täällä testattu eilen aamulla hymynaama digiin ja olin siitä niin iloinen, että piti juosta miehelle olohuoneeseen testiä näyttämään. Saattoi ilmoille raikua muutamat jipii-huudotkin… :whistle: Hyvä, että kroppa alkoi 15-vuoden ehkäisyn jälkeen näin hyvin toimimaan. Toki tässä voi vielä vaikka mitä tulla, mutta kyllä tuo hymynaama oli jo mulle puolivoittoa – ihanaa! :D

Ihanaa aurinkoista viikonalkua naiset!
 
Onnea mm-79!!! Kurkkasin sun viivat, hienot oli!

Lady, auts, ei kuulosta kivalta : /

Dazzler ja Lise, pidetään peukkuja!

miss_piggy, jospa se onnistus sulla ilman piikityksiä, kun on jo kerran tärpänny.

joiku, onnea hymynaamasta! Mullakaan ei mitään hajua ollu mistään oviksista, ennen kun nyt tässä kierrossa tajusin kun tikutin ja kuulostelin. Pikkiriikkisen ovislimaa huomasin pe iltana ja alkoi nippailla munasarjoja. Siitä se sit la aamuna oli viiva lähteny vahvistumaan ja iltapäivällä sit tasavahvat. Nippailu jatku lauantain ja sunnuntaina ajoittain. Nyt enää välillä vasemmalla nippalee, sillä puolella se isoin follikkelikin oli. Oli melko koviakin nippailuja, kumma etten oo aikasemmin tajunnu! Ehkä kun mulla on maha jumissa muutenkin useahkosti niin en oo tajunnu että ei kaikki mahakipristelyt ookkaan suolesta kotoisin :p
 
  • Tykkää
Reactions: mm-79 ja Milk@
Moi! Liityin tästä porukasta plussanneiden joukkoon viime vuoden viimeisenä päivänä. Enpä sen jälkeen paljon minnekään kuulumisiani kirjoitellutkaan, mutta nyt tulin teitä vähän moikkaamaan.

Minulle alkuraskaus oli tosi raksasta aikaa henkisesti. Siinä tuli soudettua syvissä vesissä pari kuukautta. Raskaudesta en aluksi osannut iloita juuri lainkaan. Minulla oli vain vähän fyysistä pahoinvointia ja ehkä pahin fyysinen oire oli palelu iltaisin. Kun valon määrä alkoi ulkona lisääntyä, aloin minäkin piristymään. Mahan kasvua aloin kärsimättömästi odotella ja nyt se jo pullottaa kivasti. Pieniä hentoja liikkeitä aloin tuntea jo viikolla 16+ ja nyt tytön jumppatuokiot tuntuu selvästi kun viikkoja on 22+1. Olen voinut tosi hyvin nyt, jos ei tanssitunnilla ansaittua muutamien päivien viiltävää selkäkipua oteta huomioon. Kipu oli paha enkä pystynyt silloin kunnolla edes kävelemään, mutta se meni ohi tosiaan muutamissa päivissä. Neuvolan mukaan se oli s1 nivelen kiputila, joka on tavallista raskauden aikana. Liikkuminen ei ole muuten aiheuttanut minulle ongelmia ja olo on aktiivinen. Sukkia ja kenkiä alkaa tosin olla jo tukalaa laittaa jalkaan. :)

Kiva, että plussanneita on tullut kivasti minun jälkeen. Toivon kaikille mukavaa ja renota kevättä! Voikaa hyvin ja plussatkaa pian! ;)
 
Pitkästä aikaa kirjoittelen.. Tunnukset hukkuivat johonkin ja sitten on tullut vain luettua muiden kirjoituksia eikä kirjoitettua itse mitään.

Paljon onnea mm-79! :heart:

Lady1979 tuo punktio kuulostaa todella hurjalta. Nyt toivotaan, että kaikki tästä eteenpäin menee huomattavasti helpommin! On muuten ollut kiva lukea sun blogia. Ja matkavinkinkin sain sulta. Kerroit, että Hollannissa vietetään viimeistä Queen´s Day:tä, joten mäkin varasin liput ja kävin viettämässä vappua siellä. Olen asunut Hollannissa monta vuotta ja ”koninginnedag” oli kyllä mun suosikki juhlapäivistä. Kiitos siis vinkistä! :D

Dazzler peukut on pystyssä! Ja Bling: tsemppiä tutkimuksiin!

Sitten omaa napaa: Koko kierto tuntui menevän oudosti. Muuten olen ovulaation aina tikuttanut mutta tässä kierrossa sitä ei vaan löytynyt. Kp 15-21 testailin ja sitten luovutin. Olin käynyt vyöhyketerapiassa kp 11, joten ajattelin sen joko olleen jo aiemmin tai puuttuvan kokonaan tästä kierrosta. Toisen kerran kävin vyöhyketerapiassa kp 23.

Tänään on jo kp 36 (lista on laahannut päivällä) eikä vieläkään menkkoja. Kun ne olivat yhden päivän myöhässä, olin jo tietenkin riemuissani mutta muutaman negan testattuani oli vaan pakko uskoa, etten ollutkaan raskaana. En sitten tiedä, mikä on. Juilimisia on ollut mutta muuten ei mitään oireita suuntaan tai toiseen. Tänään en edes testannut, koska negojen testaaminen alkoi jo kyllästyttää. Pöh! :|
 
  • Tykkää
Reactions: lady1979 ja mm-79
mm-79, IHANAA, onnea onnea onnea! Pidän peukut ja varpaat pystyssä että kaikki menee hyvin loppuun saakka ja alkuvuodesta teillä on oma pieni sylissä :)

mutantti ja Joiku, onnea ovisplussista! :) Mullahan oli tässä kierrossa myös tämmöinen "testaan mielenkiinnosta" -harjoitus kun halusin tietää miten ovis oikeasti ajoittuu suhteessa oireisiin. Mistään limoista mä en myöskään ole koskaan tiennyt mitään mutta nyt bongasin vahingossa ihmeellisen limaklöntin (ah miten kauniilta kuulostaa..) ehkä 3-4 päivää ennen sitä hymynaamaa. Mahakivut alkoi paria päivää ennen plussaa ja jatkui nelisen päivää. En usko että tästä eteenpäin enää testaankaan kun sain oikeastaan selville sen minkä halusinkin. Makuuhuoneessa tulee onneksi touhuiltua sen verran säännöllisesti että senkään takia ei tarvii ;)

Lady1979, kyllä kuulosti hurjalta. Toivotaan, että jatkossa pääset helpommalla ja että ne kaksi munasolua riittävät. Juuri tänään kuulin eräästä henkilöstä, jolle oli siirretty vain yksi ja lääkäri oli ollut sitä mieltä että ei todennäköisesti ole mahdollisuuksia mihinkään mutta siitä se raskaus oli alkanut ja vauva syntyy pian.

Milk@lle tsemppiä huomiseen! :)

Dazzler, Lise ja muut jännäilijät, peukut on pystyssä... =)

ON: Kuulun itsekin jännäilijöihin ja tässä kierrossa oikein pahemman kerran. Mä oon ollut jotenkin ihan yliluonnollisen rauhallinen tän raskautumisjutun kanssa ja nyt päätin että tässä kierrossa annan itselleni luvan haaveilla, toivoa ja luottaa. Oon päättänyt että meni syteen tai saveen, testaan sunnuntaina, äitienpäivän aamuna. Ihan sama mitä testi näyttää, oon nyt sen saanut päähäni niin sen teen :D Silloin on n. dpo12 eli vähän liian aikaista mutta ihan sama. Nyt mennään näin ja ensi kierrossa voi sitten olla taas järkevämpi...
 
Tiistai 7.5.2013



Milk@................37v....... ...kp 5/26-33................yk 7
miss_piggy.........31v...........kp 5/30-70................yk 10 (kkm 2/13)
Bling.................30v...........kp 9/22-48.................yk 13
lady1979............33v...........kp 17/28-30................ya 10/2011
Joiku................. 32v..........kp 18/??.....................yk 1
mutantti.............33v...........kp 21/28-29...............yk 4
Säihkiss.............33v...........kp 23/28-34...............yk 6
Lise...................35v...........kp 24/30-34...............yk 6
Iris_Lorea.......... 31v...........kp 26/26-32..............yk 33
LilyAlice.............33v...........kp 28/25-38................yk 8
Dazzler..............36v...........kp 29/30-32...............yv 3(3km 1ku 1IVF)
Pinni82.............. 31v..........kp 36/28-31................yk 7
Saippo...............35v...........kp 37/32-50................yk 15
Ethe1................ 30v..........kp 44/33-36.................yk 1




Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish


Plussanneet:

mm-79.................33v ...........yk 23 ........plussa 06.05.2013, 1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ..........plussa 28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 .........plussa 16.03.2013, 1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 .........plussa 11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 .........plussa 02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ...........plussa 31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ...........plussa 21.01.2013
Syksy2010............31v ..........yk 28 ..........plussa 17.01.2013
zapata..................31v ..........yk 5 ...........plussa 05.01.2013
TarinaMarianna......32v ..........yk 5 ...........plussa 31.12.2012
 
Tosi kiva, kun jo plussanneet käyvät kertomassa kuulumisia - me like! Kyllähän hiisi-78 heti veti mm-79:n mukanaan ja oon varma, että joku lähtee TarinaMariannankin mukaan :D

Milk@ juuri eilen mietin, että pitikö teille tässä vapuun jälkeen tulla tulokset... Tosi paljon tsemppiä ja uskotaan, että kaikki on kunnossa! :)

Säihkiss Loisto juttu, että olet tunnistanut ovisoireet! Osaltaan helpottaa tätä projektia. Täällä myös välillä hieman haaveillaan tai oikeastaan annetaan lupa itselle haaveilla :) Kyllähän kaikki todennäköisyydet on sen puolesta, että joskus se oma käärö sieltä putkahtaa eli hieman voi haaveilla!

mutantti mä en oo tunnistanut mitään nippailuja missään... :O Vaikka koko eilisin päivän olin hyvinkin tarkkana, että jospa jotain jossain tuntuisi - mutta ei. Voihan se olla, että irtoaminen on tapahtunut yöaikaan, joten ei olis voinutkaan mitään tuntea.

Täällä siis testien mukaan DPO1 ja jos pariin viikkoon ei japanin lippu salkoon ilmesty, pitänee testata miten eukon kävi :p Siihen asti otan ihan rauhallisesti ja varmaankin se rauhallisuus oikein huokuu näistä viesteistä :D
 
miss_piggy
Täällä käyty eilen prolaktiini-kokeessa. Tulokset lähetetään Ouluun kun ilmeisesti niitä ei täällä pysty analysoimaan. Menee sitten tuloksien saaminen ensi viikkoon mutta itehän mun ei edes niitä tarvi kysellä, vaan lääkäri ottaa yhteyttä jos ilmenee jotain poikkeavaa.
Aamupaino oli 66,5kg. En oo enää edes ollut laihiksella, vaan oon syöny roskaruokaa ja karkkia melkein päivittäin :) Ehkä se vhh-dieetti sai aineenvaihdunnan liikkeelle, kun keskenmenon jälkeen paino nousi taas siihen 72kg.
Täällä on nyt kp 5, ja menkat jatkaa tulemistaan :D Clomi-päivä nro 3.
 
iiris_lorea tuollainen on kyllä kurjaa, jos ei voi luottaa ystävään. Näissä asioissa todellakin haluaa valita aika tarkkaan, kenelle kertoo mitäkin. Vaikka itse en (vielä) hoitovaiheessa ole, niin siltikin, tästä pelkästä vauvatoiveestakaan ei viitsi kaikille kuuluttaa, ettei tule sitä kyselyä ja tiiraamista. Hoidot on vielä herkempi asia.

Vitsit, mulla on nyt toista päivää flunssainen olo ja mahaa on nipistellyt aika tavalla! Kylläpä jännittää! Mies tosin sanoi, että ei kannata toivoa liikoja, flunssa voi johtua siitepölystäkin... Mutta toki on toiveet korkealla! Ensi viikkoon asti piinailua ainakin...
 

Yhteistyössä