Hakutulokset

  1. Ä

    Neljättä kuumeilevat TALVI -13 v2

    Täällä taas hetkellisen hiljaiselon jälkeen. Olo on jotenkin turhautunut :headwall: Tämä ihana mieheni on jälleen lauantaina lähdössä reissuun ja tällä kertaa kiinaan. Eipäs se oo siellä kun viikon, mutta silti :kieh: Mä just katoin kalenteria, että se on ollut nyt joka kuukausi jossakinpäin...
  2. Ä

    Neljättä kuumeilevat TALVI -13 v2

    läkerol Näin teemme ;) Olis jo aika plussailla, kuukaudet menee niin nopeesti. hömppää Kiitos tsempeistä =) Mulla on ihan samalla lailla, että joka päivä täälä käyn lueskelemassa juttuja, mutta kirjottelen yleensä vasta, kun on kierto lähellä loppua, jännäilyjen aikaan. äitzikkä Sulla...
  3. Ä

    Neljättä kuumeilevat TALVI -13 v2

    Mulle saa laittaa kp 1 ja oliko Se nyt yk 5 . Ärrrrsyttävääääääö.
  4. Ä

    Neljättä kuumeilevat TALVI -13 v2

    hömppää Mielestäni mulla tuntemuksien mukaan oli ovis paljon aijemmin, kuin tuona haamu päivänä. On nimittäin välillä aikamoiset ovis kivut. romanssi Voi ei : / , Inhottavasti meni tosi pitkäksi sulla tuo kierto. mutta nyt ainakin sitten saa lähteä uutta kiertoa kohden ja tähdätä plussaan...
  5. Ä

    Neljättä kuumeilevat TALVI -13 v2

    läkerol Siis tosi ärsyttävää, että esti antaa toivoa ja sit vedetäänkin matto alta, et aprillia, yläkerran herralla pikkasen kieroutunut huumorintaju :headwall: Sulle toivon kans plussaa testiin ja tuo epätietoisuushan on kaikista inhottavinta. Mullahan menkat pitäis alkaa vasta ens viikolla...
  6. Ä

    Neljättä kuumeilevat TALVI -13 v2

    Huoh, negaa näytti nyt aamulla, outo juttu toi eilinen ja ne kaks viivaa. :O
  7. Ä

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    No niin, negaa näytti aamulla :headwall: Ihme hommeli tuo eilinen.
  8. Ä

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Onko joku saanu turhia viivoja citarin liuskoilla? Mä olen aina saanut pelkän yhden viivan enkä ikinä viivanpaikkoja tai muita, mutta nyt en jotenki saata uskoa yötä toista viivaa,kun testasin. Lapset kyllä haamulaisen todisti. Kuvankin otin, mutta ei sitä saanu kuvaan vangittua.
  9. Ä

    Neljättä kuumeilevat TALVI -13 v2

    Ei voi olla totta, ei voi olla totta ???? mä ajattelin huvikseni testailla, vaikkakaan menkkojen ei vielä pitäis alatautta kun minimaista tarttui testi mukaan, niin piti sit koittaa. Pari tuntia ehdin olla pissaamatta ja tuloksena haamulainen, jonka kiikutin lasten tarkistettavaksi, etten omia...
  10. Ä

    Neljättä kuumeilevat TALVI -13 v2

    Coffeebreak Oikein olit mut päivittänyt, kiitos.
  11. Ä

    Neljättä kuumeilevat TALVI -13 v2

    Coffeebreak :hug: Oon tosi pahoilla sun puolesta :hug: Meillä on äitin puolella kaksoisveljet, joten sekin mahdollistaa myös tänne kaksosia, mutta yksi olis ihan hyvä. ÄRRRRRRRSYTTÄÄ mun mies |O Se on lähdössä viikolla 15 työreissuun toiselle puolelle maapalloa ja silloinhan juuri pitäis...
  12. Ä

    Neljättä kuumeilevat TALVI -13 v2

    Hömäppää Samassa veneessä ollaan, mulla alkoi tänään menkat : / Saapi laittaa jos joku päivittää listaa, niin kp1 ja yk 4. ei mitään, kun uuteen kiertoon :| Kylläpäs nää kuukaudet menee nopeesti.
  13. Ä

    Neljättä kuumeilevat TALVI -13 v2

    Hei naiset pitkästä aikaa, vähiin on mennyt ihmiset tässä listassa : / Itse en oo halunnut kirjoittaa tänne ennemmin mitään, kun on saatu simpoista tieto. Viime viikolla lääkäri soitti ja uutiset sen lääkärin suusta ei ollut lupaavia, mutta tämä lääkäri puhui vaan muistikuvien perusteella...
  14. Ä

    Neljättä kuumeilevat TALVI -13 v2

    Tambers onnea plussasta :flower: Ihanaa, kun noita plussia tulee nyt oikein ropisemalla :D Täälä vielä eilen valui, ku härän kurkusta. Onneks nyt jo näyttää loppuneen. Olipas pitkät menkat :whistle: Huomenna mies viee simpat tutkittavaksi ja näin saadaan tietää, että kannattaako edes...
  15. Ä

    Neljättä kuumeilevat TALVI -13 v2

    Äizikkä Ihan huikeeta :D coffeeBreak Onnea plussasta :heart: plussa se on haaleanakin. mulla tämä kolmas näytti pelkästään haaleana plussaa, vaikka raskaus oli jo pitkällä. Tervetuloa kaikki uudet kuumeilijat :wave: Omaa: Loma meni loistavasti. Tampereella oltiin ja sit mentiin myös...
  16. Ä

    Neljättä kuumeilevat TALVI -13 v2

    Mulle saa laittaa kp1
  17. Ä

    Neljättä kuumeilevat TALVI -13 v2

    Mä nauttisin kans, jos sais taas hetkeksi jäädä kotia hoitamaan pientä nyyttiä. Tässä kun on ollut 4v ihan työn ja koulun täyteistä elämää, maaliskuussa valmistun :cool: Meilläkin menis pelkästään auto vaihtoon, jos neljäs tulis. Tähän vastavalmistuneeseen kotiin nyytti mahtuis erittäin...
  18. Ä

    Neljättä kuumeilevat TALVI -13 v2

    ROMANSSI Toivoa on vielä, tuo odottelu vaan on kyllä niin inhottavaa |O Pidän peukkuja, että menkat pysyy poissa ja plussa pamahtaa =) Omaa: Täälä ei minkäänlaisia tuntemuksia, tai olen siis kieltäny itseäni kuulostelemasta oloani, kun viime kierrossa oli niin kaikenlaisia raskausoireita...
  19. Ä

    miehelle sterilisaation purku

    Meillä miehelle tehtiin purkuleikkaus joulukuussa 2012 yksityisellä (tampereella), koska verorahoja ei mielestäni moiseen hommaan pitäisi tuhlata :whistle:, jos joskus on itse vapaaehtoisesti sterilisaatioon mennyt. Kallistahan se yksityisellä on, mutta .... Nyt on yritys kovasti päällä =)
  20. Ä

    <3 Neljättä kuumeilevat TALVI -13 <3

    KÄÄKKIS82 paljon onnea plussasta :heart: Toivotaan, että tännekkin puhaltaa paljon plussatuulia, niin kuin tuohon yhteen ryhmään :D Omaa: Sain juuri tänään tietää, että siskoni käynyt poistamassa kierukan ja yrittävät myöskin vauvelia :heart: Itsellä nyt tylsää, kierron tässä vaiheessa...

Yhteistyössä