Hakutulokset

1. A

Esikoinen vuodelle 2014

Heilanga, kiva kun oot tullu takas :) Minä oon ollu kovin kiireinen ja ajoittain kovin synkkäinen etten ole saanut aikaiseksi kirjottaa. Mulla siis kp7, yk10.. Viime kierrossa lutaalivaihe jäi 10 päivään.. Pari viime kiertoa elänyt omaa elämää. Kierto jäi pari päivää normaalia...
  2. A

Esikoinen vuodelle 2014

Joo... Se ois sitten kp 1. Olin toisaalta niin varma (vaikka en kuitenkaan, enkä halunnut ajatella kumpaakaan mahista), että nyt on onni kääntyntyt ja vauva tulee. Menkat oli siis ~4 päivää myöhässä ja pieni tuhrustus alkoi oletettuna menkkojen alkamispäivänä (ja olisi pitänyt alkaa jo paljon...
  3. A

Esikoinen vuodelle 2014

hopess, mikä testi? Onko se 30min kuitenkin testiajan sisällä? Mulla kp 30/29-31. Ihmettelin kun yleensä ruskea tuhrustelu alkaa n.kp26 kohdalla.. Tässä kierrossa vasta nyt. Testi kuitenkin on nega kun tänään tein. :/
  4. A

Esikoinen vuodelle 2014

Kp3. Yk8. Luulin sekoavani jos vauvaa ei meille vieläkään suoda, mutta niin sitä vielä pyyhälletään eteenpäin! Järjissään... ainakin melkein! :D
  5. A

Esikoinen vuodelle 2014

Mulla DPO 1 :) Ekaa kertaa siis tässä kierrossa tikuttanut ovista ja kovasti on nyt yritetty hyödyntää kahta viivaa.. Jännäriksi alustavasti vaikka 8.8 :)
  6. A

Esikoinen vuodelle 2014

Mulla kp4..
  7. A

Esikoinen vuodelle 2014

Yrityskierto seiska tekee tuloaan.. :( Minäkin olen miettinyt paljon noita kaikkea töihin liittyvää. Ja tuota pahoinvointia ja oksentamista myös.. Saakohan sitä vaan psyykattua ittesä silleen, että ei tarvi oksennella kesken kaiken? Saas nähdä.. Itse olen nyt uudessä työssä, määräaikaisessa...
  8. A

Esikoinen vuodelle 2014

Onko kellään tietoa näyttääkö ovulaatiotesti aina plussaa jos on raskaana? Yritin netistä etsiä tietoa, mutta kaikilla kuulosti näyttävän tai sitten oli vaan kritisointia, että missään nimessä ei näytä eikä kuulukkaa.. Miten lie. Mietin siis että tein huvikseen ovistestin ja ei näyttänyt mitään...
  9. A

Esikoinen vuodelle 2014

Sori päivittelemättömyyteni. Olen nyt tarkoituksella yrittänyt ottaa hieman etäisyyttä. Pitäkää kuitenkin vielä listalla. Päivittelen nyt puhelimella, joten en paskalla puhelimella/netillä pysty lukemaan mitä on tapahtunut. ONNEA kuitenkin plussille <3<3 ____KP 10, yk6____
  10. A

Esikoinen vuodelle 2014

Minä en ole testannut, enkä usko testaavanikaan. Ellei sitten tämä rusehtava tiputteluvuoto päätä loppua. Eiköhän tämä kuitenkin menkoiksi muutu.. :( Nyt alkaa epätoivo iskeä, kun "kuitenkin jo" viides yrityskierto ja tää kierto oli melko hyvä kun ei olla juotu ja käyttäydyttiin muutenkin tosi...
  11. A

Esikoinen vuodelle 2014

Valiolla on hyvä verigreippi-greippi mehu :) kylmä hyllystä.
  12. A

Esikoinen vuodelle 2014

Nopea omanapailu: Odottelin menkkojen alkavan vasta ens tiistaina ja tiputtelun sunnuntaina. Nyt kuitenkin juilinut alamahaa useamman päivän ja aamulla oli värjäytynyttä valkovuotoa.. :(
  13. A

Olen yksin kotona ja vieläkin karmii kun....

Ymmärrän tuskasi! :x Tsemppiä! :flower:
  14. A

Esikoinen vuodelle 2014

Huisin kivaa! Plussapino kasvaa! :flower: Onnea rakkaille palstaystäville! :heart:
  15. A

Pupuilut, ovulaatio ja plussaus -ketju

Heh! Fujin ja kukkurukuu ei luulis ainakaan seksin määrästä olevan kiinni! :heart: Ihailtavaa :D
  16. A

Esikoinen vuodelle 2014

miss_piggy!! :flower: (!!! toivottavasti !!!) En osaa muuta sanoa, mutta innoissaan ollaan sun puolesta!! PEUKKUJA!!!!! :heart: Elsa90 näky olevan jo hyvin vastauksia, mutta vastaan kuitenkin tuohon sinun esittämään kysymykseen. Alussa varsinkin mietin paljon kaikkia vauva-asioita. Olin jo...
  17. A

Esikoinen vuodelle 2014

Minä teen taas paluuta kun aletaan lähentyä "edes jotain kerrottavaa"-aikaan :D Laskurit näyttää, että huomenna alkaa hedelmällinen aika, mutta ovis vasta ensi viikon tiistaina. Pitänee alkaa tarkkailla tarkasti oireita sekä harrastaa hirmusesti seksiä kokoajan ! Voi ei, onpa harmi! :laugh: Ja...
  18. A

Esikoinen vuodelle 2014

Minä vähän suunnittelen tässä, että tästä kierrosta voisin aloittaa myös ovistikutuksen. :) Joten Ehdotelkaapas minulle hyviä ja halpoja (sekä helposti saatavia) testejä, siis ovulaatiotestejä. Pitää asiasta keskustella vielä isännän kanssa, että mitä mieltä hän on ja onko valmis tulemaan kotiin...
  19. A

Esikoinen vuodelle 2014

Miksihän en saa auki tota sun linkkiä.. :ashamed:
  20. A

*Esikoista yrittämään 2013!*

Kopion suoraan tuolta toisesta keskustelusta : Se on nyt kai hyväksyttävä että YK5, KP1. Tänään ollut jo iltapäivällä verisempää vuotoa hieman, lähinnä vessareissuilla ja oikein hyytymien kera.. :'(

Yhteistyössä