Olen yksin kotona ja vieläkin karmii kun....

• Viestiketjun aloittaja selkäpii
  • Ensimmäinen viesti
selkäpii
menin vessaan ja huomasin heti että altaan yläpuolella, seinässä on sellainen aika iso hämähäkki! Seisoin siinä ja hikoilin ja mietin mitä mä teen, mitä mä teen, millä mä saan sen siitä jonkun purkin alle tai millä tapan ennenkuin karkaa. Voi itku, ja se lähti kipittää eteenpäin, tuli allaspöydälle, kiipeili purkin kylkeä ja meni mun meikkipussin taakse.

Lopulta se katos jonnekin! Miten mä nyt voin olla täällä yksin monta päivää?! Mä etin varmaan tunnin siellä, tongin joka paikan, nostelin kaikkea ja kurkinn taskulampulla. Hyi että mä en uskalla mennä pesemään edes naamaa!

Mä tiesin tän, mä arvasin että joku tollanen iso hämis tulee just kun olen täällä yksin!!! Mä ajattelin sitä tänään ja miten mä aavistan noi hämähäkit, ei ole eka kerta. Huh, mua kammottaa nyt vähän etten tiedä uskaltaako edes mennä sänkyyn nukkumaan jos sinnekin kipittää joku tollanen ISO hämis :/

"nii"
otan osaa :( itse asun yksin (tai asuin, nyt 4kk vauvan kanssa) ja kävi tuossa viimesyksynä samoin mutta se ruma ja iso hämähäkki meni sängyssäni! Ja pääsi karkuun ei löytynyt.. Nukuin Monta viikkoa sohvalla :x

"..."
Meillä asuu jos jonkinmoista karvajalkaa :) Isoimman vartalo oli sormenpään kokoinen ja täynnä mustia karvoja. Ei ne yleensä haittaa, mutta tuo iso sai kyllä lähteä ulos.

hyiiyi
Itse olen koko elämäni aikana nähnyt Suomessa vain yhden oikeasti ison hämähäkin, ja se oli jonkinlainen vesihämähäkki. Sillä oli vartalo jalkoineen halkaisijalta sellainen karkeasti sanottuna 5 cm ja pituutta sillä ite hämähäkillä oli jo sellainen vajaa 2 cm. siis se oli tajuttoman kokoinen. sellanen harmaa, vähän ehkä vihertävääkin. yritin laiturilla tappaa sen, mutta toki se luikautti itsensä sinne laiturin alle ja ajattelin, että no se hukkui.. mutta eihän se mitään hukkunut, kun tosiaan vesihämis oli. tuli takaisin laiturille ja sitten muistaakseni ainakin minä olin se joka pelin luovutti ja poistuin sieltä. en voinut jakaa laituria sellaisen minulle ison monsterihämähäkin kanssa.

kfkfkf
No hyiiiii... Mulla vähän samanlaisia fiiliksiä aina välillä :D

Jos oikein kovasti pelottaa tuollaiset, niin suosittelen kissaa :D Meillä ei enää mitkään örkkimörkit kauaa kävele kun kissat huomaa ne heti :D

Yhteistyössä