Hakutulokset

1. A

*Esikoista yrittämään 2013!*

KP 26/29-31. Viime kierto oli ihmeellisen lyhyt. 26-28 päivillä alkoi menkat. Eli siis periaatteessa 26 kohdalla. Onkohan tämä kierto samanlainen vaiko normaali. Odotan menkkojen alkavan niinkuin tavallisesti 12.päivä eli ens viikon sunnuntaina. Luotto taas vaihteeksi korkealla, vaikka mitään...
  2. A

Plussa-aalto!!! Onnea teille :heart: :flower:
  3. A

Kyllä alkaa nii plussia tulla! Jee! :flower: Jospa minäkin ja te loputkin. :flower:
  4. A

Minäkin voisin sanoa, että ihan sekopäistä! Fiilikset on taas nii sekaisin. :| Ovulaatiotestejä en ole koskaan tehtyt, enkä ole nytkään, joten en osaa sanoa varmaksi milloin minulla on ovulaatio. Oireitakaan en ole juurikaan huomannut. Olen lähinnä luottanut vain netissä oleviin laskureihin. Nyt...
  5. A

Kysymys nuorille parikymppisille naisille

Harvoin katselen, mutta joskus ihan kivoja. Kuitenkin liian isoja minulle, joten siihen vähintään karituu koko homma.
  6. A

Täälläkin jännäillään Mopsukan puolesta! :flower: Peukkuja,peukkuja!
  7. A

Minullekin YK4. Mun niin varma tunne oli ihan huijausta. :( Mmarialle onnet painonpudotuksesta! :) Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille! :''(
  8. A

LilyAlice :'( :flower: .. Eikä varmasti voi olla jotain ei-vakavaa..?
  9. A

Tänään olo ei olekaan enää ollenkaan nii varma kuin eilen. :| No, mutta mitä mieltä olette, onko kokemusta tai muuta Sofi One Step ja Sofi ultimate testeitä?

Yhteistyössä