Hakutulokset

1. A

Esikoinen vuodelle 2014

Se on nyt kai hyväksyttävä että YK5, KP1. Tänään ollut jo iltapäivällä verisempää vuotoa hieman, lähinnä vessareissuilla ja oikein hyytymien kera.. :'(
  2. A

Esikoinen vuodelle 2014

Eilen illalla olin ihan varma, että nyt oon raskaana. Oireet oli sen mukaiset ja siis olin vaan niiiin varma (en osaa sen tarkempaan selittää..). Melkein aloin jo juhlistaa asiaa. No, tänä aamuna sitten tein pregcheck testin.... Negatiivinen! :( Sittenpä tulikin jo pikkusen rusehtavaa vuotoa...
  3. A

Esikoinen vuodelle 2014

Okei. Kiitos tiedosta. Tein jo testin. Eihän se mitään näyttänyt, mutta en haluaisi sitä vielä uskoa.. :’( Taas se on vain odotettava, odotettava ja odotettava. Pieni toivo heräsi vielä.. Mutta pessimisti ei pety. Anteeksi omanapa itkuni.
  4. A

*Esikoista yrittämään 2013!*

Minäkin ajoittain ihmettelen noita limamällejä :D Mullakin on viime päivinä ollut havaittavissa paaaaljon valkovuotoa. Tuntuu, että enemmän kuin yleensä. Tai sitten ei! Vitsi, mä en jaksa odottaa! Viimeisten päivien piina.. Ja jotain lainaten NÄÄ PÄIVÄT MENEE NIIN HITAASTI! Kai se on illalla...
  5. A

Esikoinen vuodelle 2014

Alexandra89, näyttikö siis sulle ekan kerran plussaa vasta KP33, eli siis 3-5 päivää menkkoista? Jännitän vaan, että näyttäisköhän mulle jotain, jos on jotain näytettävää.. On se kumma, kun joka kuukausi unohtaa millaisia ne tavalliset menkkakivut onkaan. Pitäis kai pitää tarkkaa päiväkirjaa...
  6. A

Esikoinen vuodelle 2014

Te ootte niin ihanan kannustavia! :heart: Heilanga, mä oon muutaman kerran tilannu noita Sofi One Steppejä. Kannattaahan ne tosiaan palauttaa jos ihan rikki. Maamis onhan perjantai jo ylihuomenna! Älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Hirmu paljon peukkuja Divineelle! Ja tietenkin muillekin...
  7. A

Hyvältä näyttää! :wave:
  8. A

Esikoinen vuodelle 2014

Heeei miss_piggy! Hieno painonpudotus! :) Itse tässä yritän ruokaremonttia. No onhan tässä jo kaksi päivää takana. :stick: Paino kokoajan nousussa, niin pitää kai siihen puuttua ennenkuin on liian myöhäistä. Pelko myös siitä, että jos raskauden aikana syöminen ja paino karkaa (kun karkaa jo...
  9. A

Esikoinen vuodelle 2014

Mitäs Divineelle kuuluu? Näyttäis olevan sulla jännäpäivä tänään.. :)
  10. A

Ajattelin, että oisin voinu tuota nyt pikkusen päivittää ajantasalle mutta ENHÄN MÄ OSAA.. Sooriii..
  11. A

*Esikoista yrittämään 2013!* Tervetuloa mukaan kaikki esikoista yrittävät! Tietojen päivitys ja lisäys listalle punaisella ja lihavoituna! YK: yrityskerta/-kierto YA: yritys aloitettu Esikoista yrittävät: NIMIMERKKI IKÄ YK YA Mmaria 21 20 09/2011...
  12. A

Jee, kivaa. Uusia tuulia. Kukahan päivittäis listaa? Kyllä mäkin jo Välliä onnittelisin! Mutta tiedän kyllä, että itse sitä ei vielä käsitä, eikä uskalla vielä villiintyä! Hihi. :flower: :heart:
  13. A

Esikoinen vuodelle 2014

Hehe! Ensin mietin, että no kylläpä maamis toivottaa "tervetulleeksi". Että mikähän se hiertää. Mutta joo tajusin! Kiitoskiitos, toivottavasti kukaan ei viihdy kauaa.. :) :flower:
  14. A

Esikoinen vuodelle 2014

Kiitos! Mullakin ihan säännöllinen kierto, niin nyt sitte tuommonen epämääräinen sekoittamaan päätä! Ärsyttää kun ei oikein tiedä, että mitä odottaa. Alkaako menkat samaan aikaan kun yleensä (yleensä aina kuun 12.päivän tienoilla) vai meneekö viime menkkoista taas se 29-31 päivää, eli alkais...
  15. A

RFSU-raskaustesti, kokemukset?

Tulin tuolta vauvakuume-puolelta piipahtamaan täällä kun minua on mietityttänyt minkälainen tuo RFSU testi on. Olen yrittänyt etsiä, täältä sekä googlesta, kokemuksia, mutta kaikki tuntuu olevan monen vuoden takaa ja olen saanut sellaisen käsityksen, että tuote on muuttunut sen jälkeen...
  16. A

Esikoinen vuodelle 2014

Pitäisköhän minunkin alkaa siirtyä jo tänne puolelle.. Paitsi mulla ei oo tarkkoja tietoja :) Nyt siis jotain tähän suuntaan KP 25-29/29-31, DPO 9-15, YA 1/2013, eli YK 4. Jännäripäivä viimeistään 12.5 Laittele ylös jos tahdot :) Ja ikäähän mulla tosiaan on 23v Kauhee flunssa ja ummetus...
  17. A

vauvakuume itsellä, mies ei ole vielä valmis isäksi

Lisäsin tonne aikaisempaan kirjotukseeni vähän tekstiä. Minä oon 23 myös :) Mies hieman nuorempi.
  18. A

Mulla on varmaan ollu koko ikäni krooninen vauvakuume, etenkin jostain 16-18veestä asti :kieh: Kunnon vauvakuume ollut varmaan... apua, mitähän mä osaisin sanoa.. Nyt varmaan ainakin sen vuoden. Yritys on aloitettu tammikuussa. LISÄYS: Siis tosi kova vauvakuume ollut abaaut sen vuoden, mutta...
  19. A

Tiedän tasan tarkkaan mitä käyt läpi ja mitä tunnet juuri nyt! Minulla oli ihan sama tilanne (myös se, että sanoi jo suhteen alussa haluavansa vauvan melko pian) ja monta kyyneltä ja riitaa käytiin läpi. Lopulta mies sitten lämpeni. Tarpeeksi hyviä syitä miksi olisi hyvä aika saada vauva ja...
  20. A

Ei meilläkään ole nyt pahemmin esileikkejä :kieh: Ajoittain, mutta yleensä molemmat kerkeää lämmetä siinä vaiheessa kun jompikumpi huutaa "seksille" ja olkkarista kiihkeästi siirrytään makuuhuoneeseen :laugh: Oletko Mary Ann esimerkiksi "vahingossa" telkkaria katsellessa hivutat kätesi...

Yhteistyössä