Hakutulokset

  1. M

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Ja viimeinkin tuli syyskuu*

    Onnea vauvan saaneille ja jaksutsemppaukset vielä odotaville! :) Täällä oli tuo strepto synnytyksessä ja antibioottitippa mulla oli ja tyttö voi mainiosti. Nytkin inisee ja narisee päiväunillaan tuossa vieressä :heart: Aika menee jotenkin niin nopeasti, täällä ollaan kukauden ikäisiä jo...
  2. M

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Ensinnäkin, voimia tietoa odottaville ja pahoittelut seulahälyistä! :hug: Me jäätiin helmikuussa veriseulassa kiinni, turvousta oli 2,67mm. Riskiluvuksi meille tuli 1:170. Istukkanäyte silloin otettiin ja normaalit kromosomit todettiin. Ja se myös piti paikkansa, sillä 27.8 meille syntyi...
  3. M

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Ja viimeinkin tuli syyskuu*

    Huomasin että multa puuttuu tuo rv jolloin laps on syntyny. Sehkän oli siis 38+2 Meillä vauva-arki on lähteny hyvin käyntiin. Vauva on ihana ja suloinen ja hiljainen. :heart: Lauantaina päästiin sairaalasta ja huomenna saan hakaset pois! Sit luulis kipujenkin hieman helpottavan, kun tuntuu...
  4. M

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Elokuussa*

    Meille syntyi kiireisellä sektiolla eilen klo 16.27 ihana prinsessa <3 Paino 3730g ja pituus 49cm :) Koko pieni perhe voi hyvin ja on äärettömän onnellinen :)
  5. M

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Elokuussa*

    Nyt jännittää, tänään kahentoista maissa ruvettu käynnistelemään ballongilla :D Supistelee jo vaihtelevasti, saas nähä mitä tuleman pitää... metuva ja Pallo 38+1 :)
  6. M

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Elokuussa*

    Terveisiä Tyksistä! En oo synnyttämässä, mutta päänsärky ylty tänään nii mahdottomaksi, että käyrien kautta osastolle seurantaan. Eli tääl ny sit ollaan ja ootellaan mitä tapahtuu. Proteiinit plussalla, paineet hieman koholla ja pää pirun kipeä. Troppia saatu jo jos jonkinmoista, toivottavasti...
  7. M

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Elokuussa*

    Huoh, täällä odotellaan että pääsisi äitipolille, kun labroissa uraatti koholla, hurja painonnousu viikossa ja lievää päänsärkyä eli epäillään raskausmyrkytystä. Verenpaineet mun normiarvoihin verrattuna koholla, mutta kuitenkin normaalit, viime neuvolassa ei proteiinia pissasta löytyny...
  8. M

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Elokuussa*

    Poks 37+0 ja täysaikasuus :heart:
  9. M

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Elokuussa*

    Se olis viimisessä lääkärineuvolassa käyty... Paino noussu viikossa 2kg!!! eli aika hyvin turvottaa, huomenna meen labrakokeisiin raskausmyrkytyksen poissulkemiseksi ja samalla katotaan myös maksa- ja sappiarvot kun epämääräistä kutinaa ollu ympäri kehoa. Vauva on edelleen rt, mutta kenties...
  10. M

    Skumppalasi viikolla 5+

    Mä ite join jouluna lasillisen punaviiniä juurikin noilla samoilla viikoilla kun en tiennyt vielä olevani raskaana. Nyt menään viikolla 35+5 ja kaikki on jokaisessa ultrassa ollut hyvin :) Älä stressaa ja panikoi, ne niitä haitallisempia juttuja ovat!
  11. M

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Elokuussa*

    Neuvolassa käyty: Rv: 35+3 Paino: +200g/vko Turvotus: +(+) Rr: 119/82 Sf: 32,5 Pissa puhdas ?: 135 Liikkeet: ++ Vauva on rt ja aika hyvin jo kiinnittynyt Lääkärineuvola viikon päästä ja mä niin toivon että olis jo jotain tuolla kohdunsuulla siihen mennessä tapahtunu! Yksi "ihanista"...
  12. M

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Elokuussa*

    Hihii, eilen poksui 35 ja tänään alkaa äippäloma! :heart: =) metuva ja Pallo 35+1
  13. M

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Keinulauta, en tiedä tarkalleen että kuinka paljon sairaslomaa kirjoitetaan suoraa, mutta pyydät sen verran kuin tarvitset ja tarvittaessa haet lisää! Hirmuisesti voimia sinulle kamalaan päivään :hug:
  14. M

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Elokuussa*

    Mua alkaa niin kovasti rasittaa tämä nukkumisen vaikeus! Ei millään löydy hyvää asentoa ja sit jos se jostain syystä löytyy niin sit tarttee nousta vessaan... Ja se kun ei mitään jaksa tehdä. Pitäis siivota kun kämppä on kuin kaatopaikka mutta ei vaan saa itsestään irti sitä mitä pitäis. Huoh...
  15. M

    Alkuraskauden verinen vuoto

    Mulla tuli rusehtavaa vuotoa 11+2-11+5. Kävin päivystyksessä ja sieltä laittoi lähetteen naistenklinikalle jossa ultrasivat ja kaikki oli hienosti. :) Ja kipuja ei mullakaan ollut. Koita päästä tarkastuttamaan tilanne niin saat mielenrauhan!
  16. M

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Mä olen täysin samaa mieltä Ambrosian kanssa, vaikka omalla kohdallani kaikki näyttää hyvältä ja kromosomit ovat normaalit. Ei kellään ole oikeutta tulla puhumaan tähän ketjuun abortista, jokainen joka tänne on kirjottanut on varmasti tehnyt raskaan päätöksen jos on raskauden joutunut...
  17. M

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Heinäkuussa*

    Onnea Mirka J. pienestä pojasta :) metuva ja Pallo 32+0 <3
  18. M

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Heinäkuussa*

    Gildanen ja KiaralA, onnea molemmille <3 metuva ja Pallo 31+4
  19. M

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Mä huutelin fb:ssä että ylläpitäjä tulis katsomaan tänne :)
  20. M

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Heinäkuussa*

    Kiitos uudesta pinosta! Mää tulin nyt vähän niinku merkkaamaan tän, kirjottelen paremmalla ajalla joku muu päivä :) metuva ja Pallo 30+1

Yhteistyössä