Hakutulokset

  1. Erikin mami

    Jos pystyisit niin luovuttaisitko äidinmaitoa sairaalaan keskosille ym. sitä tarvitseville??

    Olen pumpannut omalle ipanalle maidot jo 9kk, ja alussa luovutin myös sairaalaan. Kun sain sitkeän flunssan, jouduin lopettamaan luovutuksen. Olihan siinä hommaa, mutta verotonta tuloa ja tuli hyvä mieli. Synnytyssairaalassa imetys ei onnistunut vaikka sitä veivattiin monen hoitajan kanssa...
  2. Erikin mami

    Imetys/pumppaus/korvike ongelmia

    Moi. Itse olen pumpannut nyt 7kk pojalle maidot. Määrän sain kasvamaan pumppaamalla useasti, esim 2h välein. Nykyään kiinteiden myötä juo enää n.6dl päivässä, ja sen saa kasaan 3 tai 4 pumppauskerralla. Minulla pumppaus ei satu, epäilen onko sinulla hyvä pumppu (sähköinen medela esim) ja...
  3. Erikin mami

    kierukan narut. apuja!!!

    Tempasin laiskuuttani ekat google linkit maitoa pumppaillessani :) Kuulun FB ryhmään Essure Problems, ja siellä nuo naiset on valistaneet mua Mirenasta myös. Karmeita juttuja! :/ Naisille ei oikein oo turvallisia ehkäsykeinoja, ärsyttää.
  4. Erikin mami

    kierukan narut. apuja!!!

    Googlettelepa vähän aiheesta. Yhdysvalloissa on nostettu joukkokanteita Mirenan valmistajaa vastaan kun naisia on kuollutkin siihen. Jos jotain outoa ilmenee sen käytössä mene lääkäriin. Mirena IUD Lawsuit Center Offers Information, Support to Women Mirena and Death - Suspected Cause - Reports...
  5. Erikin mami

    imettäjähysteerikkokestovaippakantolii nahörhöt ällöttää

    Meillä käytetty jo 5kk kestovaippoja, ja ei ne kyllä falskaa jos niitä osaa käyttää. Vastasyntyneellä käytettiin harsovaippoja lisäimuilla villiksien kanssa. Nykyään 'isojen poikien' tarrakiinnitteisiä tasku ja AIO-vaippoja, ja kun aikoinaan oli maitokakkaikäinen, se tarttui riisipaperiin joka...
  6. Erikin mami

    Essure Sterilisaatio / raskaus, kivut sivuvaikutukset

    Yhdysvalloissa on käynnissä joukkokanteen valmistelu conceptus yhtiötä vastaan, joka tuottaa ja markkinoi naisille pysyvää sterilisaatiota tuotenimellä Essure. Mikäli sinulle on tehty essure sterilisaatio, ja olet tullut raskaaksi, sinulla on vuotohöiriötä, ihottumaa, puhjenneita allergioita...
  7. Erikin mami

    Miten tuon maidon kanssa kun huomenna pariviikkoisen vauvan kanssa shoppailemaan

    Moikka. Meillä ei imetys onnistunut rintakumilla eikä millään, mutta maitoa tulee pumppaamalla jopa 3dl kerralla...joten olen ruokkinut nyt 2kk 1vk ikäistä poikaani aina pullosta. Heti ensiviikkojen jälkeen olemme ulkoilleet, käyneet kaupassa, mummolassa, ikeassa jne...ja ei ole ollut ongelmia...
  8. Erikin mami

    Kuinka kauan pesette vauvan vaatteet erillään?

    Ekan kerran kuulin nyt että niitä pitäis erotella..samassa pesty kaikki, että saa 8kg koneen täyteen. Kestovaippailemme, ja nekin pestään 60 asteessa muiden samanväristen kanssa, toki kakat huuhdomme ensin pois. Pyykkiaineena koko perheelle hajusteeton, muuten tuloo piänsärkyä :)
  9. Erikin mami

    Kannattaako vaunuihin hankkia turvakaukalon adapteri?

    Meillä ABC turbo yhdistelmävaunut ja Britaxin baby safe kaukalo, adaptereilla yhdistettyinä todella kätevää. Kaukalossa on aurinkosuojalippa, laitoimme siihen pyykkipojilla kuvioharson verhoksi ja poika nukkui Prisman parin tunnin reissut yhteen putkeen! Ja tilansäästö, kun autoon mahtuu...

Yhteistyössä