Hakutulokset

  1. F

    IVF/ICSI-hoidoista plussaan / vauvaketju

    Heippa pitkästä aikaa! Täällä vauva 3,5 kk ja kaikki ok. 3 kk neuvolassa pituutta 60.4 cm ja painoa 5965 g, nätisti nollakäyrällä kulkee. Kova tyttö juttelemaan ja naureskelemaan, mutta liikkuminen ei neitiä vielä pahemmin kiinnosta. :) Yöt menee hyvin, yhdellä syötöllä. Nukahtaa nätisti...
  2. F

    IVF/ICSI-hoidoista plussaan / vauvaketju

    Heippa taas! Meillä tyttö jaksaa hereillä 2-3 tuntia ja käninän alkaessa laitetaan päikkäreille tai yöunille. On vihdoin oppinut nukkumaan myös päikkärit omassa sängyssä sylin tai sohvan sijasta. Yöt on alkua lukuunottamatta nukkunut omassa sängyssä. Tyttö menee iltaunille aika tarkkaan klo...
  3. F

    :) IVF/ICSI-hoidoista plussaan

    Isot onnittelut Laal ja Omanna! :flower::heart: Fyi ja tyttö 8 vkoa
  4. F

    IVF/ICSI-hoidoista plussaan / vauvaketju

    Katiri, mä olen itseasiassa aika yllättynyt, kuinka vähän edes ajattelen lapsettomuutta. Samoja negatiivisia tunteita täälläkin ajoittain ja olen myös todella yllättynyt kuinka rankkaa tämä on aina välillä on. Joskus pahimpina hetkinä on tullut mieleen, että mitä olen mennytkään tekemään, mutta...
  5. F

    IVF/ICSI-hoidoista plussaan / vauvaketju

    Heippa kaikki, Yritän aktivoitua täälläkin puolella. Aika vaan tuntuu olevan kortilla... Vauva rinnalla yritän naputella! Imetys tuottaa päänvaivaa, alusta asti osittaisimetyksellä. Nyt jo alkaa pettymys täysimetyksen epäonnistumisesta helpottamaan ja osaan jo nähdä tämän tavan hyvätkin...
  6. F

    :) IVF/ICSI-hoidoista plussaan

    Heippa ja kiitos kaikille onnitteluista! :heart: Tulin vihdoin synnytyskertomusta kirjoittelemaan, kun neiti nukkuu päikkäreitä ja elämä alkaa muutenkin asettua uusiin uomiinsa. Tällä viikolla tulee jo 4 vkoa täyteen! :) Keskiviikkona havahduin aamupäivällä siihen, että kivuttomia...
  7. F

    Syyskuun söpöläiset <3 - Syyskuussa ** MEIDÄN KUU**

    Hei, nopeasti täältäkin kuulumiset: tyttö syntyi rv 38+5 28.8., 2910 g ja 50 cm. :heart: Synnytyksestä jäi pelkästään hyvät muistot - ehdottomasti tekisin saman uudestaan! Palailen kertomukseen myöhemmin. Onnea muille jo vauvansa saaneille ja rutkasti tsemppiä vielä omaansa odottaville! :)
  8. F

    :) IVF/ICSI-hoidoista plussaan

    Heips! Meidän tyttönen syntyi torstaina 28.8. rv 38+5. :heart: Painoa 2910 g ja pituutta 50 cm. Eipä paljoa varoitellut etukäteen. ;) Kotiin päästiin maanantaina ja nyt opetellaan elämää kotona. Ensimmäisen yön vietti lastenosastolla lievien hengitysvaikeuksien takia, mutta ongelma korjaantui...
  9. F

    Syyskuun söpöläiset <3 - Elokuussa

    Hei kaikki ja sylin täydeltä onnea nyyttinsä jo saaneille! :heart::flower: Täällä tulee harjoitus/ennakoivia suppareita harvakseltaan - viime viikolla olo muuttui tukalaksi kuin taikaiskusta ja aloin jo odottamaan, että josko olisi lähtö lähellä. Nyt tuo tunne on taas laimentunut, joten...
  10. F

    :) IVF/ICSI-hoidoista plussaan

    risukasalle halauksia ja voimia jatkoon! Uskon myös, että teille vielä vauva tulee, nyt kävi vain se äärimmäinen huono tuuri. :| Hydra, toivotaan, että kohtu tuosta rauhoittuu. Itselläkin oli noilla viikoilla aika paljon suppareita (vaarattomia) ja sitten käytännössä loppuivat, kunnes nyt...
  11. F

    :) IVF/ICSI-hoidoista plussaan

    katiri paljon onnea tyttösestä! :flower: Mukava kuulla, että arki on lähtenyt sujumaan oikeinkin hyvin. Ja kiitos seikkaperäisestä synnytystarinasta! Mukava kuulla myös auroran kuulumisia! =) Hydra parempi, että aktiivisesti soittelet kuin että jäisit yksin miettimään. Itse olen aina...
  12. F

    :) IVF/ICSI-hoidoista plussaan

    Hydra mulla on tota kuvailemaasi oloa välillä seksin jälkeen, joten olen arvellut sen johtuvan limakalvoista ja niiden turpoamisesta. Mutta tosiaan, tiedä näistä nyt sitten. :)
  13. F

    Syyskuun söpöläiset <3 - Heinäkuussa

    Pitkästä aikaa taas kirjoittelen, kun alkaa viimeiset viikot häämöttää. =) Hellehän on ihan järkyttävä, tukalaa sisällä ja ulkona. Lohduttaudun sillä, että parempi kärsiä vain omissa nahoissaan kuin hätäillä vastasyntyneen puolesta tällä säällä. Vauvahan köllii kaikessa rauhassa vedessään...
  14. F

    IVF/ICSI- hoidoista plussaan syksy-13/kevät-14

    katirille peukut pystyyn, että nyt olisi tosi kyseessä! =) Nää helteet on kyllä ihan kammottavia - pitikin sattua just tälle kesälle. :laugh: Rauhallisille yöunille on saanut heittää hikiset hyvästit ja muutenkin himassa menee nudistimeinigillä. Hydralle onnea tyttölupauksesta! :heart...
  15. F

    IVF/ICSI- hoidoista plussaan syksy-13/kevät-14

    Auroralle suuret onnittelut pikkuisesta pojusta! :heart: Tsemppiä Briitalle ja Hydralle ultriin, toivotaan hyviä uutisia ja hienoja kuvia kotiin! Risukasalle ja Rubukselle onnea hyvistä uutisista! :flower: Kestovaipoista me kovasti ainakin yritetään kestovaippailla. Saatiin just...
  16. F

    IVF/ICSI- hoidoista plussaan syksy-13/kevät-14

    katiri, hui, jännää, vauva voi siis tulla jo ihan kohta! Toivottavasti pääset "nauttimaan" vielä helteistä ilman sen suurempia suppareita. Aurora sielläkin ollaan jo lähtökuopissa. :) turvotus on kyllä inha vaiva, nyt täälläkin on oikeastaan ekaa kertaa alkanut turvottelemaan, tosin vielä...
  17. F

    IVF/ICSI- hoidoista plussaan syksy-13/kevät-14

    Katiri ja Terhenneiti, kiitos suosituksista, olin autuaasti unohtanut magnesiumin. Aloitin nyt uudelleen monivitamiinit, toivottavasti niiden sisältämä magnesium riittää. Nyt kun on ollut viileämpiä öitä, niin vedot ovat helpottaneet. Liekö aiempi lämpö ja suolatasapaino osasyyllisiä...
  18. F

    IVF/ICSI- hoidoista plussaan syksy-13/kevät-14

    Huisin paljon onnea deseo, IMD ja RB!:flower: Ihanaa vauvakesää! Skorpparille levollista mieltä - nyt olet "pahimman yli" . =) Hydra mullakin tuntui ekat liikkeet rv 16+ ja aika nopeasti ne siitä vahvistuvat kunnon monotuksiksi. =) mieskin tunsi ekat tölväisyt jo rv 18-19. Toive, puolen...
  19. F

    Syyskuun söpöläiset <3 - Kesäkuussa

    Heippa taas! Imetystä olen sen verran pohtinut, että toivottavasti onnistuu ja kestää ainakin sen puoli vuotta. Muuta en osaa vielä toivoa. Tosi monella tuntuu alussa olevan hankaluuksia, mutta onneksi suurimmalla osalla sujuu lopulta hyvin. =) Yhdistelmävaunujen sijaan olemme päätymässä...
  20. F

    Syyskuun söpöläiset <3 - Kesäkuussa

    Huomenia! Mekin haettiin äitiyspakkaus ja tosi tyytyväisiä ollaan. Vaatteita tuntuu olevan tosi runsaasti. Pakkaus+lahjaksi saadut riittävät kyllä hyvin alkuun, enkä ole kokenut ainakaan vielä tarvetta ostella lisää... Eniten päänvaivaa aiheuttaa vaunut - täytyy mennä katselemaan vaihtoehtoja...

Yhteistyössä