Hakutulokset

  1. H

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Hei vaan tännekin! Onpas tullut paljon lisää uusia odottajia joukkoon, tervetuloa vaan, ja tekstiä! Täytyy yrittää kahlata läpi mitä olette turinoineet. :) Oma olo edelleen ihan siedettävä. Kaikenlaista tulee ja menee. Ensimmäinen neuvola käynti 4.3.. Kirjattiinko niitäkin johonkin listaan...
  2. H

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Laala, juuri näin :ashamed: Onneksi se mies oli vasta astumassa tielle niin ehti pompata takaisin. En tiedä, on jotenkin niin sellainen "sisäänpäin kääntynyt" olo, en oikeastaan ajattele tätä raskautta mutta kuitenkin se koko ajan on mielessä. Äh, en osaa selittää... Mutta siitä kai tämä...
  3. H

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Me ei olla kerrottu vielä kellekään. :) Luulenpa että kovinkaan monelle ei tule yllätyksenä kunhan asiasta saavat kuulla. Niin moni on jo pitkään kysellyt että vieläkös te kolmannen... Vasta np-ultran jälkeen ollaan näistä aiemmistakin kerrottu, niin sama nytkin. Ellei joku sitten jo aiemmin...
  4. H

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Kyllä munkin mielestä selvästi plussaa näyttää, Laala, ja viiva myös vahvistunut. :) Ja Hassel, pidetään nyt kumminkin vielä peukut pystyssä ja toivotaan parasta. :| Minä en myöskään aamulämpöjä ole mittaillut (mistään raskaudesta). Itseasiassa olin unohtanut jo koko asian, mutta nyt kun...
  5. H

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Mä olen myös joskus ihmetellyt kun 3 lapsisia perheitä on sanottu suurperheeksi. On mun mittakaavalla ihan normi vielä. :) Kukaan ei ainakaan vielä ole maininnut raskausoireina mielialamuutoksia? Apua! Taidan olla muuttumassa kunnon hormonihirviöksi. :mad: Tänäänkin on niin pirusti...
  6. H

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Ihan totta, ei se kyllä ikää katso kuinka sovelias on isäksi. Ihan yhtä hyvin parikymppisistäkin voi löytyä niitä valioyksilöitä. :) Omalla miehelläni oikeastaan se ainut syy panikoida oli ettei hän ollut ollut koskaan aiemmin missään tekemisissä pienten lasten kanssa. Oli ihan varma ettei osaa...
  7. H

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Kirsikka92 piti vielä tulle sulle kommentoimaan että kun olette noin nuoria (oletan että miehesikin on), uskoisin että miehesi reaktiot on ihan normaaleja tuossa tilanteessa, varsinkin kun raskaus ei ole suunniteltu. Luulenpa että miehesi päässä pyörii tällä hetkellä vain kaikki mitä hän...
  8. H

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    LukLu ja Misu78 täällä kans hukkapätkä 158cm. :D Mutta mä en kyllä pysty komppaamaan tuota aikasta mahan pullahdusta/ isoa mahaa. En tiedä onko mulla sitten niin sisäänpäin kallistuva kohtu vai mitä (ainakin loppuraskaudesta tuntui kuin kaikki sisukalut ois noussu kurkkuun), mutta esikoisesta...
  9. H

    Kolmatta kuumeilevien TALVI 2012-2013

    Kettula, kiva kun lisäsit plussanneisiin, toivotaan että siellä pysytäänkin! =) Tästä nyt tulikin oikea pikapyrähdys täällä kuumelijoissa. Hyvä tietysti niin, mutta sitä oli taaskin vaan valmistatutunu paljon pitempään yritykseen. Ihan valtavasti plussa onnea teille kaikille!!! Ja mukavaa...
  10. H

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Hei vaan! Ja täältä myös uusi lokakuinen uskaltautuu ilmottautumaan mukaan. :wave: Viime perjantaina testasin plussan. Kolmatta lasta täällä odotetaan ja laskurin mukaan nyt on menossa raskauviikko kuusi. Edellisistä raskauksista tuttuakin tutumpi väsymys nostaa päätään. Samoin etova olo...
  11. H

    Kolmatta kuumeilevien TALVI 2012-2013

    Uskomatonta mutta totta: PLUSSA aamulla! :O Tätä täällä vieläkin sulatellaan... En raaskinu miestä aamulla herättää kun jo kuuden jälkeen heräsin/testasin, kun ei enää uni tullut. Pistin sille testipuikon kahvikuppiin odottamaan. "Miks mun kahvikupissa on kuumemittari...eiku...." :D Voi...
  12. H

    Kolmatta kuumeilevien TALVI 2012-2013

    Villanen onnea!!! :) Ehkäpä täältä perästä tullaan... Kp 33/28. Nyt on testi hankittuna. Aamulla testaan. Meiän kuopus täyttää huomenna 3 vuotta, oispa aika ihanaa testata samalle päivälle plussa. :heart: On ollu niin valtavan kiireinen viikko, kaikenlaista ylimääräistä menoa kertyny...
  13. H

    Kolmatta kuumeilevien TALVI 2012-2013

    Keksit! Pieni tää maailma. :D
  14. H

    Kolmatta kuumeilevien TALVI 2012-2013

    Aotearoa, kun mulle tuli ihan sellainen tunne että tiedän sinut. Nyt kun googletin nimimerkkisi, kun mietin tarkoittaako se jotain, niin nyt olen ihan varma. ;)
  15. H

    Kolmatta kuumeilevien TALVI 2012-2013

    Oooh, Maana-mamma, onnea valtavasti! =) Ja nyt mä yhtäkkiä unohdin kaikki mitä piti kommentoida... :headwall: No mutta. Täällä kp 30/28. Ihan vielä normaalin rajoissa eikä tarkoita mitään, mutta jännää!! Ajattelin kyllä testaamista odottaa viikonloppuun. Tuntuu vähän liian aikaselta...
  16. H

    Kolmatta kuumeilevien TALVI 2012-2013

    Ihan samanlaisia pelkoja täälläkin kolmannen lapsen suhteen. Nyt kun tosiaan on nuo kaksi tervettä/normaalia lasta, niin vieläkö käy niin hyvin että kolmaskin on...? Mulla on nämä aiemmat raskaudet ja synnytykset sujunu tosi hyvin, että sinänsä niitten suhteen ei pelkoja ole. Se pikkuvauva-aika...
  17. H

    Kolmatta kuumeilevien TALVI 2012-2013

    Tervetuloa muutkin uudet! =) ViiruP, kp 24/28 on mulla nyt menneillään. Kyllä nyt tais taas huti mennä. Niin vahvat menkkojen alkamisoireet tässä on ilmassa. Plääh. Apua, ei mulla ole etes vielä testejä! :D Esikoisesta testasin melko pian kun menkat oli myöhässä, mut kuopuksesta vasta siinä...
  18. H

    Kolmatta kuumeilevien TALVI 2012-2013

    Kiitos ViiruP, olit lisännyt minutkin listalle. =) Ja mammulle onnittelut minultakin! =)=) Ooh, tänään aamulla kävi sellainen repäisykipu alavatsalla, mikä on mulle tuttua aiemmista raskauksista. Jännää!!! :D Tosin kävin miettimään onko tässä raskauksien välissä ennen menkkoja ollut...
  19. H

    Kolmatta kuumeilevien TALVI 2012-2013

    Dita, ihan kuule sama juttu: paniikki ja katumus oli iskeä ensimmäisestä kierrosta, että mitä sitä tulikaan tehtyä. Päässä pyöri kaikki mahdolliset ja mahdottomat kauhukuvat tulevasta, ja ajattelin, että jos tästä selvittiin säikähdyksellä, niin sanon kyllä miehelle että annetaas sittenkin olla...
  20. H

    Kolmatta kuumeilevien TALVI 2012-2013

    Heihei! Tämä taitas olla juuri minulle sopiva ryhmä, jos vain matkaan vielä mahtuu? Kolmatta lasta täälläkin yritetään saada alulle. Kaksi lasta meillä siis jo on: 01/08 ja 02/10 syntyneet, itse tuossa piakkoin täytän 34v. Joulukuussa jätettiin ehkäisy pois, ensimmäinen kierto huti ja nyt...

Yhteistyössä