Hakutulokset

  1. E

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Moikka! Plussasin pariviikkoa sitten, ja nyt rohkenen siirtyä tältä palstalta odottajiin :) Voi nyt varmaankin poistaa tuolta listalta. Hieman yllätyin plussasta, kun ei niin tarkkaan laskettu päiviä ja vain rennosti mentiin. Nyt olisi menossa rv 6+5. Plussaonnea jokaikiselle!!
  2. E

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Moikka! Täällä olisi yksi taas lisää, joka rohkeni viimein kirjoittamaan tänne. Olen salaa vilkuillut tänne päivittäin, mutta nyt uskaltaiduin tuomaan itteni esiin:). Itse olen 26 vuotta, raskausviikot nyt 6+3, kyseessä ensimmäinen raskaus ja välillä mietinkin, että olenko tässä edes raskaana...
  3. E

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    No joo..oudon niukoista oudon runsaisiin siirtyi tää neiti, joten eipä tässä mitään testejä tarvitse.Kaupan päälle sain mitä ilmeisemmin noro-viruksen :P. Siis yk2 alkakoon:) Kertokaapas asiantuntijat, että laskenko kierron aluksi vasta tuon päivän kun alkoi "oikea" vuoto vai ne tuhruttelut...
  4. E

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Tässä kierrossa minulla ei ole ollut ovulaatiosta haisuakaan, vaikka viime kierrossa ei jäänyt yhtään epäselväksi. Nyt miulla kp 30/28 ja eilen tuli paperiin vaalean ruskeaa vuotoa, mutta välillä taas ihan kirkasta. Vuotoa on ollut muutenkin nyt niin niukasti, ettei edes pikkuhousunsuojaan jää...
  5. E

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Hei kaikille! Olenpa salaa seuraillut tätä ketjua ja nyt päätin liittyä joukkoonne näin julkisesti:) Jätettiin Nuvaring pois marraskuussa, sillä ajatuksella että tulevaisuudessa kroppa olisi "valmiimpi" tulevaa yrittämistä varten. Ei siis varsinaisesti alettu yrittämään, vaan tarkoituksena oli...

Yhteistyössä