Hakutulokset

  1. T

    Maaliskuun mussukat 2015 *Elokuu*

    Mins esikoisella oli kanssa entero viime raskausaikana, eikä ole vaarallinen. Se voi olla aika helppo tauti tai todella tuskainen, yleensä aikuisella kai vaikeampi. Pahoittelut surullisista uutisista ja onnea hyvistä... Meillä huomenna nt-ultra ja kai se vähän jännittää onko kaikki hyvin...
  2. T

    Odottajat Turku syksy 2014 - kevät 2015

    Mä veikkaan että tää ryhmä on aika vahvasti fb:n puolella, kun kuitenkin toivottavasti nähdään livenäkin. Kenelle Lillitys laitoit viestiä, mä en ainakaan saanut...
  3. T

    Marraskuun Mussukat 2014 *Elokuussa*

    Jos täältä löytyy Turun seudulla asustelevia, niin tervetuloa ryhmään :) http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2408106-odottajat-turku-syksy-2014-kevat-2015-a/
  4. T

    Odottajat Turku syksy 2014 - kevät 2015

    Ok :) mulle siis voi laittaa viestiä täällä jos haluaa ryhmään, laita viestiin nimi ja muita mahdollisia tunnisteita esim. kuvaus profiilikuvasta niin osaan kutsua oikean henkilön ryhmään ;) ...tai olla niin että ensin pitää hyväksyä kaveriksi.
  5. T

    Odottajat Turku syksy 2014 - kevät 2015

    Fb:n salaisen ryhmän voisi tehdä... Tää olisi kiva jos olisi helposti löydettävissä, jotta saadaan sopivan kokoinen porukka kasaan ;) tekeekö Hippu? Mäkin sen voin voitaa, kun käytän fb:tä niin pal enemmän...
  6. T

    Odottajat Turku syksy 2014 - kevät 2015

    Kävin juuri linkaamassa ryhmän tammi- että maaliskuisiin, Hippu voi varmasti laittaa vielä omaan ryhmäänsä? Noihin loppuvuoden ryhmiinkin voisi laittaa, nyt juuri en kuitenkaan ehdi ;)
  7. T

    Tammimasut 2015 *elokuu*

    Hei, täältäkin varmasti löytyy jokunen Turun seudulla asuva, tervetuloa ryhmään http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2408106-odottajat-turku-syksy-2014-kevat-2015-a/
  8. T

    Maaliskuun mussukat 2015 *Elokuu*

    Meilläkin täällä taitaa olla joku muukin Turun seudulla asusteleva, tulkaa mukaan tällaiseen ryhmään http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2408106-odottajat-turku-syksy-2014-kevat-2015-a/ ...onnistuikohan linkkaaminen ;)
  9. T

    Odottajat Turku syksy 2014 - kevät 2015

    Mun ikä on 31 :) syysmamma me muutettiin myös tänne pari vuotta sitten. Olin heti vain lapsen kanssa kotona, voin sanoa että yksinäistä oli ja seinät meinas kaatua päälle... hippu voi olla juu että meillä on jatkossakin vilskettä, tässä vaan pääsee tavallaan helpommalla kun noista on niin...
  10. T

    Odottajat Turku syksy 2014 - kevät 2015

    Minä tulen mukaan :) Kolmas lapsi tulossa, esikoinen 2,5v ja kuopus hieman yli vuoden. Lisätäänkö meidän tietoja jollekkin listalle?
  11. T

    Turkulaiset / lähikuntalaiset odottajat?

    Onko teillä milloin la? Liityin kuopusta odottaessa ryhmään jossa oli odottajia, joilla la puollen vuoden sisällä toisistaan. Nyt etsiskelisin ryhmää joilla la alkuvuodesta kesäkuuhun...
  12. T

    Maaliskuun mussukat 2015 *Elokuu*

    Meillä käydään yksityisellä nuo ultrat, varasin heti neuvolan jälkeen ajan niin saatiin ilta-aika. En muista tarkaa päivää mutta vajaan kahden viikon päähän ;) kertomisesta ekaa raskautta ei heti kerrottu kaikille, mutta kun tuli km niin siitä oli pakko puhua. Seuraavat kerrottiin jo pian...
  13. T

    Maaliskuun mussukat 2015 *Elokuu*

    Täältä ei ole kuulunut hetkeen mitään... Miehellä on loma ja on ollut myös aika huono-olo kolmisen viikkoa. Nyt on ollut kolme aamua kun ei ole olo yllättänyt, mutta iltapäivällä on taas hieman iskenyt. Aivan mahtava ajoitus voida pahoin kun mies on lomalla. Olen saanut vaan voida pahoin ja...
  14. T

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    vaunuista meillä on neljät rattaat/vaunut, ei taideta enään uusia tarvita ;) ja kokemusta alkaa olla noista ;) jos olisin ensimmäisiä vaunuja ja matkiksia ostaessa tiennyt että toinen tulee pienellä ikäerolla, oisin ostanut muokattavat vaunut, niitä on nykyään ainakin Emmaljungalla, Baby...
  15. T

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Voi harmi mimii :( toivotaan vielä että olisi jotain harmitonta... Nelli me taidettiin olla viime vuonna samaan aikaan kesäkuisissa? Autoista Meillä on kanssa edessä auton vaihto kun nykyiseen ei saa kolmea istuinta rinnakkain ja on muutenkin aika pieni farmari. Tällä hetkellä ollaan...
  16. T

    Ketju maaliskuun pikkuisille

    Mä en oikeen osaa olla kertomatta, oon kertonut parhammille ystäville ja molempien perheille. Sitä mukaan kun livenä nähdään yms. muita ystäviä varmaan kerrotaan, muut sukulaiset saa vielä odottaa. Olen ajatellut niin että parempi kertoa ajoissa, niin on sitten helpompi kertoa jos tulee...
  17. T

    Ketju maaliskuun pikkuisille

    Liityn mukaan, mut saa lisätä listaan siis Tuisku83/31v/3./Tyks ja päivän 7.3 kohdalle. Kiitos Pecanpie, jos jaksat listaa hoitaa. Lapsi on siis kolmas, meiltä löytyy tyttö vm12 ja poika vm13. Ennen esikoista on koettu yksi km mutta kaikki raskaudet niin kuin tämäkin on saanut alkunsa ensi...
  18. T

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    tillukas piti oikein alkaa miettimään noita päiviä kun olin siellä ikuisuuden ;) mutta niin juu taidettiin tavata :) Mulla on unohtunut päivittää että meille syntyi poika 1.7 3400g 51cm ja 35,5cm <3 Mitenkäs sinne kerhoon pääsikään, voisi taas mökkeilyn jälkeen aktivoitua;)
  19. T

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Pikainen tarinointi täältä... Tänään 40+0 ja piti olla käynnistys, mutta aamulla totesivat että liian monta käynnistystä että huomenna uusiksi. Paikat ei ole yhtään kypsyneet kahdessa viikossa, pehmeät, auki sormelle ja kanavaa 2,5cm. Vaikka siis viisi vyöhyketerapiaa välissä, päivittäin...
  20. T

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Täällä oli eilen äippäpoli, jossa määrättiin käynnistyspäivä 40+0. Vasta-aineiden takia ei anneta mennä yli. Mielelläni vältäisin käynnistyksen joten eiliselle oli varattu myös eka vyöhyketerapia. Eilen sain myös vihdoin ostettua vadelmanlehtiteetä, tosin en tiedä onko enään hyötyä. Mutta jotain...

Yhteistyössä