Odottajat Turku syksy 2014 - kevät 2015

Nimimerkki / ikä / mones lapsi tulossa / la

2014

Syysmamma-82 / 31v / 1. lapsi / 8.10.

sonts4 / 20v / 1. Lapsi / 5.11.

Victoria78 / ? / 4. lapsi / 8.11.

Diamantti / ? / 2. lapsi / 11.11.

2015

Yönseutu / 30v / 1. lapsi / 9.1.

Suski86 / 28v / 1. lapsi / 17.1.

rosma / 40v / 2. lapsi / 20.1.

Syystalvi / 33v / 2. lapsi / 25.1.

Eemi84 / 30v / 2.lapsi / 4.2.

Hippu / 28v / 2. lapsi / 18.2.

Lillitys / 33v / 3. lapsi / 4.3.

Tuisku83 / 31v / 3. lapsi / 7.3.

Tarrasukka / 21v / 1. lapsi / 26.3.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: SyysMamma -82
Mä oon niin huono käyttään näitä keskustelu foorumeita kun en oo näihin tottunu. Mutta mä oon 31v ja odotetaan meidän ensimmäistä lasta. Muutettiin turkuun n. kuukausi sitten miehen työn perässä, enkä osannut kuvitellakaan kuin yksinäiseks sitä jää kotiin kun toinen käy vuorotöissä, eikä sitä oikeen osaa verkostoitua kun on raskaana. Mutta olis kiva jos tätä kautta löytyis uusia kavereita, joilla olis kans tulossa tai on jo lapsia. Ei oikeen onnistu mennä kaupungille ja alkaa nykiin ihmisiä hihasta et ollaankos kavereita :D
 
Tein tohon alotukseen listaa, onko se ok?

Teillä riittää sit vilinää Tuisku kun kolme noin pientä kohta talossa :) Onko aiemmat lapset tyttöjä vai poikia? Meillä esikoinen on nyt vähän päälle 1,5v, 2 vuotta tulee ikäeroa.

Mistä te muutitte Syysmamma? Et tuntenut ketään täältä suunnalta entuudestaan vai? Turku ei muutenkaan varmaan oo ihan helpoin paikka tutustua ihmisiin, tai siis turkulaiset voi olla sisäänpäinkääntynyttä porukkaa :LOL:
 
Vaasasta muutettiin ja oon tuota samaa kuullu kans että vaikeesti tutustuttavissa :D Eikä sekään tosiaan helpota niitä uusien tuttujen löytämistä kun ei oo täällä töitä tai muitakaan kontakteja. Mutta olis kyllä kiva jos tätä kautta voitais perustaa jonkulainen kahvittelupoppoo :)
 
  • Tykkää
Reactions: Hippu*
Mun ikä on 31 :)

syysmamma me muutettiin myös tänne pari vuotta sitten. Olin heti vain lapsen kanssa kotona, voin sanoa että yksinäistä oli ja seinät meinas kaatua päälle...

hippu voi olla juu että meillä on jatkossakin vilskettä, tässä vaan pääsee tavallaan helpommalla kun noista on niin ajoissa toisilleen seuraa ;) esikoinen ehtii täyttämään juuri 3v kun tämän pitäisi syntyä...
 
Tuisku mistä päin te muutitte?
Ite olin palvelualalla töis ja sai olla ihmisten kans tekemisissä kokoajan niin oli se kyllä melkonen shokki kun huomaa ettei ole ketään ihmisiä ympärillä. Ja onhan tässä jo hyvä alku kun meitä on tässä jo kolme niin mammaa kun tuleviakin mammoja. Tää viestiketju pitäis vaan saada sellaiseen kohtaan että se on helppo löytää, ite tässä hyvänä tietokoneen käyttäjänä en meinannu osata tänne enään takasin kun lähin hetkeksi pois koneelta :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Hippu*
:D Sun pitää merkata tää sivu, eli tosta ylhäältä kun lukee työkalut niin sieltä valitse seuraa niin sulle tulee aina ilmotus kun tähän ketjuun tulee tekstiä :)

Se on kyllä kiva jos lapset on suht pienelle ikäerolla, meillä vaan ehkä taitaa jäädä näihin kahteen... Tai eihän sitä koskaan tiedä :)
 
Joo hyvä minä :) Kyllä mä oon aina mielestäni osannu tietokonetta käyttää mut tänään ei vaan oo oikeen onnistunu :D

Hippu Minkä ikänen sun eka lapsi on?


Tietysti jos olisin lukenu vähä tarkemmin aikasemman tekstin ni olisin huomannu, siellähän se luki :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Hippu*
Jaa, kai sitä vois tännekin ilmottautua. :) Oon syntyjään näiltä seuduilta, välillä käynyt muualla opiskelemassa ja nyt taas takaisin Turussa. 30 vee, ekaa odotetaan ja la 9.1.2015. Lähipiirissä on paljon lapsia mutta tällä hetkellä ei ihan pieniä, tosin olen saamassa uuden serkun samoihin aikoihin kun oman beben pitäis syntyä.
 
Tuun mukaan! 30 v ja 2. lapsi (miehen eka) tulossa, la osuu tuonne 4.2.2015. Esikoinen täyttää just 5, että vähän enemmän ikäeroa meillä.

Oon syntyjäni turkulainen, mutta lähikunnassa nykyisin asustellaan. Turku on juu ehkä vähän sellainen paikka, että porukat on sisäänpäinlämpiäviä... Mutta toisaalta, sitten kun ihmisiin tutustuu, niin ne ei häviä kulumallakaan. :D

Ehdottaisin, et jos jollakulla olis intoa, tekis tästä suljetun ryhmän (kerhon)? Vois enemmän puhua asioista niiden omilla nimillä, sopia tapaamisia jne? Mä vähän vierastan näitä julkisempia hommeleita... Mitä mieltä?
 
Viimeksi muokattu:
Fb:n salaisen ryhmän voisi tehdä... Tää olisi kiva jos olisi helposti löydettävissä, jotta saadaan sopivan kokoinen porukka kasaan ;) tekeekö Hippu? Mäkin sen voin voitaa, kun käytän fb:tä niin pal enemmän...
 
Ok :) mulle siis voi laittaa viestiä täällä jos haluaa ryhmään, laita viestiin nimi ja muita mahdollisia tunnisteita esim. kuvaus profiilikuvasta niin osaan kutsua oikean henkilön ryhmään ;) ...tai olla niin että ensin pitää hyväksyä kaveriksi.
 
Voisin ilmoittautua mukaan tähänkin ryhmään.

33v, 3. lapsi, la 4.3. ellei ultrat sitten väitä toista.

SyysMamma82 olen itsekin muuttanut Vaasasta 2002 ja olin todella yksinäinen ensimmäiset kuukaudet, kunnes tutustuin erääseen naapuriini. Pikkuhiljaa kavereita ja tuttuja on alkanut vuosien myötä kertyä.
 
  • Tykkää
Reactions: Hippu*
Innolla liityn mukaan mukaan ryhmään! Olen jotain vastaavaa kaipaillut ja yrittänyt etsiä ja nyt se sitten löytyi :) Varsinaisesti en Turkulainen ole, Kaarinan puolella asustelen, mutta eikös se ole melkein sama asia ;)

Olen 28v ja ensimmäistä odottelen. Laskettuaika on 17.1. Kuten ilmeisesti muutama muukin teistä, olen muuttanut Turun seudulle vasta kaksi ja puoli vuotta sitten ja ystäväpiiri on jäänyt lähinnä pk-seudulle ja Poriin. Välillä on todella yksinäistä, kuten tekin olette todenneet. Toki ystävien luokse ei ole hirvittävän pitkä matka, mutta arjen yhdistäminen niihinkin matkoihin tuntuu välillä hyvin haasteelliselta. Töissä siis käyn, mutta meillä on niin pieni työporukka, ettei siitä kovin paljon ole töiden ulkopuolelle seuraa löytynyt. Turustakin toki miehen kautta kaveripiiriä löytyy, mutta vähemmässä määrin kuitenkin ja ovat toistaiseksi lapsetonta porukkaa. Olen siis kotoisin Porista ja opiskellut Espoossa.

Minusta tuo fb-ryhmä kuulostaa hyvältä! Sinne kun pääsee puhelimellakin kirjoittamaan, toisin kuin tänne, en tiedä miksei se puhelimellani onnistu!

Siinäpä päällimmäiset mietteet :)

Suski ja tirpu 17+3
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Hippu*
Jos mäkin sitten liityn tähänkin ryhmään.
Elikkäs Victoria 78, 4. lapsi ja LA 8.11

Perheeseen kuuluu mies, kohta 10v. esikoinen ja 1v1kk kaksoset.

Tuisku, mut voit lisäta fb ryhmään. Varmaan tunnistit ketä oon :)

Victoria ja papunen 27+3
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Hippu*

Yhteistyössä