Hakutulokset

  1. L

    Tossut vauvauintiin?

    Eli tarvisin vauvauintia varten 1v2kk vuotiaalle vesselille jonkinlaiset tossut/sandaalit käytävillä juoksentelua varten :p Mikä olisi hyväksi havaittu malli? Crocsit? Osaako kukaan neuvoa mistä Tampereen suunnasta löytyisi ns. halpismalleja koossa 22?
  2. L

    huima korotus koiranruuan hintaan..

    Tosi on, hirveitä hintoja pyydetään eläinten ruuista! Meillä koirat syö M&M Regularia, 20kg säkki maksaa jotain 20euroo.. Tosin nuorimmalle tarvis nyt vaihtaa joku rasvaisempi..
  3. L

    Tehtäiskö pino kaksosten odottajille tännekkin?

    Ilmoittadunpa minäkin sitten tänne. Eli meillä kaikki on vielä ihan alkutekijöissä, kävin viime viikolla varhaisultrassa varmistamassa että raskaus on lähtenyt käyntiin hyvin, kun sain neuvola-ajan vasta helmikuulle. Siellä sitten löytyi kahdet sydänäänet ja viikkoja on tällä hetkellä 7+0. Olo...
  4. L

    Onko kellään suojelukoulutettua koiraa?

    Koulutus vaiheessa..ja spn 2v. kyseessä :heart:
  5. L

    kummeista...

    Hmm.. Oma elämäntilanteeni valitettavasti on muuttumassa eikä ole mahdollisuutta omiin lapsiin, vielä. Kummeista.. Itselläni on kummityttö, jonka sain sinä vuonna kun 16 täytin. Hän on enoni esikoinen. Mielestäni meillä on hyvät välit.. Häntä on ihana ottaa yökylään, käydä tallilla, viettää...
  6. L

    ongelmia, meilläkin.

    Lääkärille tarvis varata aikaa, pillereitä varten. Nyt vaan toivon, et lähipiiri vauvoja tekis ni pääsis sit niitä ees hoiteleen. Ja jonain päivänä itsekin aion äitiyden vielä kokea! Tällä hetkellä olo on aikas huojentunut, mutta.. kyllä se tästä. sen vert hyvin itseni tunnen :\|
  7. L

    ongelmia, meilläkin.

    ASuntoa olen alkanut etsimään ja totuttautua uuteen elämään.. Voimia kaikille, tehkää töitä parisuhteenne eteen! Älkääkä pitäkö itseänne itsestäänselvyyksinä :heart:
  8. L

    ongelmia, meilläkin.

    Kiitos ihanista vastauksista :flower: Itsekin jo jonkin aikaa olen epäillyt, että mies ei valmis isäksi ja tästä syystä seksistä kieltäytyy. Asian olen puheeksi ottanut, mutta kun ei vain tee mieli. Nalkutukseni on omasta mielestä aiheesta. Kotityöt eivät ole naisen yksinoikeus ja mies saa...
  9. L

    ongelmia, meilläkin.

    mm.. En tiedä mistä aloittaa. Olemme seurustelleet jo pitkään. Menimme mieheni kanssa 10/05 kilhloihin, omasta aloitteestani. Molemmilla vakituiset työt ja puitteet ihan ok. Jo jonkin aikaa on itseäni vaivannut vauvakuume ja asiasta on keskusteltu. Miehenkin mielestä vauva saan tulla jos on...
  10. L

    Koirarodut

    Saksanpaimenkoira top1 länsigöötanmaanpystykorva, tää on mun eläkepäivien haave!
  11. L

    Laatikolle opettaminen ja ulkoilu

    Meille ja kisunpentu kotiutui eilen.. Aamulla pissasi mein sängylle ja ollessaan miehen kaa kaksin oli pissinu lehden päälle. Ite oon tota nostanu laatikolle aina kun herää ja syömisen jälkeen. Ja kakat onnistuu kyl laatikkoon oikein hyvin.. Sitte kun on sopeutunut sisätiloissa talon tavoille...

Yhteistyössä