Hakutulokset

  1. Angela

    Clomittaret 2013

    Tänne voi päivittää kp 4 ja kolmas clomikiero tupla-annoksellla.
  2. Angela

    Clomittaret 2013

    Onko teille muille tullut clomeista nukahtamisvaikeuksia? Olen nyt syönyt kaksi kiertoa clomeja ja ne kaksi kuukautta olen kärsinyt myös univaikeuksia. Sitten kun jossain vaiheessa saa unen päästä kiinni, niin loppuyö menee katkonaisena loppuun. : / Mulle nostetaan ensikierrossa clomit...
  3. Angela

    Clomittaret 2013

    Iiiiih! Eli kävin viime perjantaina siellä folliultrassa (kp14) ja silloin näkyi yksi 17mm folli ja limis oli 10mm, joka gynen mielestä oli todella hyvä. Tänään kp 17 ja ovisplussa tuli! :D Olin jo ihan varma, ettei LH-huippua tule tässä kierrossa, kun normisti mulle on tullut se jo kp 12-14...
  4. Angela

    Clomittaret 2013

    Heippa! Tulin nopeasti piipahtamaan ja kertomaan että menen tänään kontrolliultraan :) Yritän pitää tätä stressitasoa vähän vähäisemmällä, joten siksi ei ole tullut täällä kauheasti pyörittyä :ashamed: Mutta hengessä mukana ollaan! :) Ja suuret pahoittelut heille, joille täti on pyyhältänyt...
  5. Angela

    Clomittaret 2013

    Pikainen päivitys kiireiden keskeltä, menossa kp 5 ja omin lupineni vaihdoin clomien ottopäiväksi 3-7 :) Kontrolliultra varattu kp 14.
  6. Angela

    Clomittaret 2013

    Tänne tulee täti kylään tänään, valkkarin seassa oli vähän ruskeaa limaa |O
  7. Angela

    Yli 3 vuotta yritystä takana

    Ihanaa, etten ole ihan yksin :hug: Tänä aamuna on taas testattu aivan tyylipuhdas nega. Se tästä kierrosta. Olen kyllä lukenut paljon hyviä kokemuksia clomeista, mutta en oikein itse jaksa uskoa niihin, koska eiväthän femaritkaan tuottaneet toivottua tulosta :| Robina kokeiltiinko teillä...
  8. Angela

    Clomittaret 2013

    Millä kiertopäivillä te ootte ottaneet clomit? Mulla on kp 5-9 ja huolissani olen lukenut, että miten se on monilla pidentänyt kiertoa :O Miksiköhän mulle laitettiin noin myöhään, kun kierto aika säännöllinen 28-30 pvä. Oviksestahan mä en tiiä nyt, että onko tapahtunut ollenkaan, kun mulla ei...
  9. Angela

    Clomittaret 2013

    Nega. :mad:
  10. Angela

    Yli 3 vuotta yritystä takana

    Ajattelin perustaa tällaisen ketjun, koska en ole oikein itselleni sopivaa ketjua löytänyt. Olen 29-vuotias ja toista lasta ollaan yritetty n.8 vuotta. Kertaakaan ei ole testeissä edes haamua näkynyt :'(. Olemme käyneet tutkimuksissa, eikä vikaa tunnu löytyvän. Toiset gynet ovat toteneet että...
  11. Angela

    Clomittaret 2013

    :laugh: Miramei, mulla noi clomit on aiheuttanut vähän kaikelaisia vatsatuntemuksia: nipistelyä, kiristelyä, pistelyä ja vihlomista ja yläpäässä lähinnä vain päänsärkyä :( Nukahtamisessa en ole huomannut mitään eroa. Myös janoa ja ylensyömistä olen havainnut niistä seuranneen :D Täällä...
  12. Angela

    Clomittaret 2012

    Täällä siis 2 lapsi olisi haaveissa . Kp 26 eikä oikeastaan minkäänlaisia oireita, ainoastaan ennen tätiä saapuva tissikipu ei ole vielä ilmaantunut. Olen tänään vielä sairaslomalla, eilen alkoi flunssa, voi tätä aivastelujen määrää. Mutta voi herranjestas mikä määrä on satanut eilen ja...
  13. Angela

    Clomittaret 2012

    Heippa uusille! :wave: Täällä kauhistellaan alkaneita menkkakipuja, joihin pitäisi olla vielä viikko aikaa, clomit varmaan sekoittaneetkierron! |O En jaksa itseäni yhtään nyt, olen tosi väsynyt ja hemmetin kireä koko ajan, saakutin pms! :mad:
  14. Angela

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Yhden pillerin. Mulle sitten kyllä sanottiin, että joko mulla on todella ohut veri tai sitten sairastan jonkunasteista verenvuototautia. Tiedä sitten, mutta ikinä en enää sellaista ota :laugh:
  15. Angela

    Clomittaret 2012

    luna_82, voi ei, toivotaan kuitenkin ettei peli ole vielä menetetty. Täällä eilen illalla juilei ja nippaili oikean munasarjan kohdalta ja navan vierestä, lämmöt 36,8-37 (norm.36,2), eilen oli myöskin seurana ihana päänsärky ja poskia ja korvia kuumottelee. Ja olen todella huonolla tuulella...
  16. Angela

    Clomittaret 2012

    Kyllä mä varmaan jään tänne notkumaan vähän pidemmäksi ajaksi, jo 8 vuotta kuitenkin tjot/ahkeraa yritystä takana ja muutamat hoidot jo läpikäyneenä tiedän, että tämä ei ole mikään helppo nakki :laugh: Kun oikein laskeskelee, niin n.96 negakuukautta takana, ei yhtä ainutta plussaa tässä välissä...
  17. Angela

    Clomittaret 2012

    Ilmottaudun mukaan :wave: Ikää 29v, toista lasta yritetään, 1.clomikierto, yrityskerta miljoonas, kp 7/28-32. Kerron vähän paremmalla ajalla itsestäni enemmän =) Nyt lähden miehen kanssa vähän matkoille :heart: Ja hei vaan kaikille :wave:

Yhteistyössä