Hakutulokset

1. J

Jyväskylässä hoidoissa?

Moikka kaikille. Täällä ei taida kauheasti enää tapahtua, mutta ajattelin kertoa vielä mitä meille kuuluu.. Minulle tehtiin 2 viikkoa sitten kiireellinen sektio istukan vajaatoiminnan vuoksi. Tyttö syntyi viikolla 28+2. Painoa vain 690g. Nyt kahden viikon ikäisenä painoa on 830g. Vointi on hyvä...
  2. J

Jyväskylässä hoidoissa?

No voi kökkö. Täällä peukut pystyssä koitokseen nro 2!
  3. J

Jyväskylässä hoidoissa?

Mites kävi Spirit?
  4. J

Jyväskylässä hoidoissa?

Sanattomaksi vetää :'( voimahalit annalii..
  5. J

Jyväskylässä hoidoissa?

Apua, hirveää piinaa teillä annalii! Kävin kurkkaamassa blogiisi ja itku pääsi itseltäkin. Toivon kyllä kaikesta sydämestä onnellista käännettä teillekin!! Omista koettelemuksista Jälkikäteen tajusin,että ekassa ultrassa olisivat voineet kyllä mainita tuosta mittaamisen hankaluudesta! Olisi ehkä...
  6. J

Jyväskylässä hoidoissa?

Pahoittelut KTL :( kovasti onnea tulevaan koitokseen! Spiritille myös onnenpotku matkaan! Meillä oli viimeviikolla (7+3) ultra. Lääkäri oli silloin epävarma sykkeestä ja pikkusen koosta.. Liian pieneksi sanoi. Meidän piina jatkui siis vielä viikolla. Oireitahan mulla ei edelleenkään ole kuin...
  7. J

Jyväskylässä hoidoissa?

Ihanaa annalii!! Onnea matkaan roppakaupalla! Mullakin iskee välillä valtava epäusko tähän ensimmäiseen plussaan. Varsinkin kun oireita ei ole ollut nimeksikään.. Ennen kuin tänä aamuna rintoja alkoi aristaa! (5+5) Jes! (Harvoin kipu tuo paremman mielen) Olin ajatellut tehdä vielä testin, mutten...
  8. J

Jyväskylässä hoidoissa?

Minun piinapäivät on tältä osaa ohi.. Eilen oli kyllä piinaavista piinaavin päivä kun hoitajan soittoa odottelin. Lähinnä odottelin vahvistusta vahvalle negaololle, mutta ainahan sitä pientä toivoa ihmeeseenkin on. En tehnyt kotitestiäkään kun oireita ei enää pp 9 jälkeen ollut sitten mihinkään...
  9. J

Jyväskylässä hoidoissa?

Oi, täällähän onkin hyviä uutisia. Onnea matkaan lullaby ja masuasukki! Minä olen taustaillut ja pitäny taukoakin palstalta. Edellinen ja eka icsihän oli toukokuussa.. Sen jälkeen on olluki hiljasta. Lokakuussa oli toinen koitos, mutta hoito keskeytettiin, kun mokasin pregnylin kanssa.. Nyt on...
  10. J

Jyväskylässä hoidoissa?

Ihanaaa baulie!! Onnea hirmuisesti matkaan!! Mukava lukea välillä onnistumisista. Syksyä tosiaan odotellaan toiveikkaana. Vähän mietityttää miten töiden osalta onnistuu nuo lääkärikäynnit sun muut.. Edellinen hoito tapahtui pääosin lomalla, joten ei tarvinnu miettiä sen kummemmin. Mutta kaipa se...
  11. J

Jyväskylässä hoidoissa?

Ninnuskainen Voi ei.. :( Tosiaan tuntuu näissä kuvioissa monesti epäreilusti onni menevän! Itekkin kuulin raskausuutisia just eräästä kahden lapsen perheestä, jossa äiti vetää siideriä vähän väliä, eikä oo meinannu jaksaa edes niiden kahden lapsen kanssa. Argh! Meillä ollaan vielä niin...
  12. J

Jyväskylässä hoidoissa?

mamma2011Jkl Jes, hyviä uutisia! Tää pitää täällä peukut ja varpit pystyssä edelleen!
  13. J

Jyväskylässä hoidoissa?

Kuinka kävi ninnuskainen? Toivottavasti paremmin kuin meille.. Eli puhdas nega kotitestillä ja eikä veritestikään plussaa tuonut :( Hoitaja soitti huonoon aikaan, niin ei tullut kysyttyä oliko edes "hipaisua" käynyt. Elokuussa sitten suunnitellaan jatkoa. Rentoa ja huoletonta kesää kaikille...
  14. J

Jyväskylässä hoidoissa?

Ninnuskainen Hui kamala, mikä kokemus sulla!! Nyt kyllä todella toivon, että lopputulos on toivotunlainen! Pikaista toipumista ja plussatuulia!!!
  15. J

Jyväskylässä hoidoissa?

Me oltiin tosi epäonnisia sen siittiöiden sulatuksen osalta. Biologi sanoi, että yksi ainoa siittiö oli liikkuva, tosin liikkumattomatkin voi olla eläviä. Sitä ei voi nähdä päällepäin. Eikä sitäkään lääkäri osannut sanoa oliko se juuri se liikkuva, joka hedelmöitti munasolun. Meille varoiteltiin...
  16. J

Jyväskylässä hoidoissa?

Mitäs kuuluu baulielle? Jäikö teillä pakkaaseenkin alkioita? Meillä loppujenlopuksi munasoluja saatiin 10 munasolua, joista 8 oli kypsiä. Oli aika toiveikas olo. Punktiokin oli kivuton ja toipuminen toistaiseksi ainakin helppoa. Mutta mutta, ainoastaan yksi hedelmöittyi! Eipä olekaan enää kovin...
  17. J

Jyväskylässä hoidoissa?

Rutkasti onnea sulle baulie huomiseen!! Minä koitan rauhottua, ens tiistaina on sitten taas vähän viisaampi :) pitää laittaa ylös kysymyksiä seuraavaa lääkärikäyntiä varten, muuten tod.näk. unohtuu kysymättä..
  18. J

Jyväskylässä hoidoissa?

Minä kävin tänään hakemassa just Puregonia.. nyt alko hirvittää saako sitä sitte sen lisä annoksen tarvittaessa, jos se kerran on noin kortilla.. Itekin tartteisin sitä mahdollisesti lisää ens viikolla! Näin ensimmäistä kertaa tositoimiin päässeenä ei aina hoksaa kysyäkään kaikkea.. Taustoja...

Yhteistyössä