Hakutulokset

  1. Faina

    Tein väärin...

    ... ja söin kokonaisen DrOetker salamipizzan. Tänään. Ja muiden tietämättä yksin kotona nyt ollessa. Muu porukka varmaan nauttii jotain hienoa iskän kanssa Jumbon Flamingossa.
  2. Faina

    Ei vaan meinaa tulla kelejä

    Nii'in, ei vaan. Ei taida tämän loman aikana saada edes vaaleata raitaa rannekellon ja sormusten alle. Aurinko lomailee jossain muualla, mutta lomailkoon. Ollaan tyytyväisiä tähänkin ja ei tulisi edes mieleen tuppautua jollekin äkkilähdölle meluisaan ja likaiseen etelään aurinkoöljyjä...
  3. Faina

    Hiihto riittää jo

    Olisikohan nyt viimeinen viikonloppu kun tuota hiihtourheilua tulee telkkarista tuuttien täydeltä? Toivottavasti!
  4. Faina

    Billura vai Betonia, kumpi parempi nimeksi

    Suomen nimilautakunta on höllentämässä sääntöjään ja avaa mahdollisuuden uusille nimille. Ehdokkaita esim otsikon nimet. Kivoja kumpikin, mutta onko tyttöjen vai poikien nimiä. Itse uskon, että tyttöjen. Esimerkiksi italialaiselta vaikuttava Betonia on femiini päättyen a-vokaaliin kuten kaikkien...
  5. Faina

    Juhlitaan!

    Kaikille hyvää joulukuun kuudetta! Juhlitaan itsenäisyyttä!
  6. Faina

    Olemme hävinneet ahneudelle

    "Viheliäiset kriisit" ovat täällä – tuhoisten maastopalojen ja hukkuvien pakolaisten taustalla on sama syy: planeetan rajat on ylitetty
  7. Faina

    Koti kypsyttämönä, voi per...le sentään.

    Minusta kaupat, logosta huolimatta, pitävät asiakkaitaan mukautuvana ja ohjeistettavana laumana. Nyt pännii hedelmät. Niitä mainostetaan ja kehioitetaan syömään, mutta laidasta laitaan kaikki on raakaa. Persikat, nektariinit, kiwit, aprikoosit, ihan kaikki. Kivikovaa. Kauppiaat kehoittavat...
  8. Faina

    Thaimaan luolat umpeen

    Kun saavat pojat ulos luolasta, niin eiköhän olis syytä täyttää onkalo betonilla!
  9. Faina

    Tanskalainen juhannus

    Ollaan ulkomailla ja juhannus täälläkin painaa päälle. Toppatakki ei olisi ollenkaan pahitteeksi, mutta se on kesäsäilössä. Sateenvarjot nurin niskoin. Fiskariasu olisi paras. Tuulee niin, että taitaa sähkömyllyjen siivet lähteä lentoon kun jarrut pettää. Mutta kuitenkin: GODT MIDSOMMER
  10. Faina

    Eikö ole ollutkin kiva päivä

    Ihanan talvinen. Ei paha ja vielä valoisaa. Näitä lisää, mutta mieltä masentavat uutiset vaan häiritsevät.
  11. Faina

    Milanon naisten paratiisi

    Ihanaa hömsötystä. Olen aivan koukussa Teeman sarjaan. On niin monimutkaisia koukeroita rakkausasioissa ja ihmettelyä vanhempien terrorismista aikuisiin lapsiinsa. Mutta ennen kaikkea olen aivan lääpälläni niihin ihaniin -50 luvun vaatteisiin. Kyllä sitä tyyliä kaipaisin vieläkin. Ja miten...
  12. Faina

    Joulupaniikki heltisi

    Vihdoin ja viimein helpotti. Ja paniikki oli noissa pienissa joululahjossa joita on ihan pakko hankkia. Nyt tänään sekin on sitten hoidettu, ja viikkoa ennen aattoa. Hyvä minä. Nyt olen vaan ja ihan pikkuisen päivässä etenen kotona jouluhössötyksen kanssa. En stressaa.
  13. Faina

    #metoo

    Joko olette jakanut kokemuksia häirinnästä Twitteriin? Ja onko häirinnästä kokemuksia? Minulla eilen viimeksi Kampin metroaseman rullaportailla tökki takamusta ja huokaili. https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005412960.html
  14. Faina

    Ostin viikonlopuksi Daim-pussin

    Katin hännät se mihinkään viikolopuksi riitä. Puolet jo mennyt!
  15. Faina

    Tervetuloa elokuu

    Ole sinä nyt edes kunnolla!
  16. Faina

    Sampasauna-asiaa

    Tietääkö kukaan, onko Sompasaaren kärjessä se saunayhteisö sekasaunailijoille? Ja onko uikkarisauna? Olen jo kauan halunnut sinne poiketa ja nyt kun se sai lisäaikaa toiminnalleen, niin aijon kyllä siellä käydä. Toivon, että ei mitään jaottelua olisi naisille ja miehille...
  17. Faina

    Pyöreä pöytäliina

    Peset ja silität pyöreän pöytäliinan (150sm halkaisija). Miten taitat, viikkaat sen? Siististi!
  18. Faina

    Miten tehdään GIF

    Olen hieman osaamaton näissä muokkaus- ynnä muissa jutuissa, kun kyse on videoista ja kuvista. Haluaisin itse tehdä semmoisia GIF-juttuja. Niitä jotka pyörii toistaen samaa vaikka kuinka kauan. Olisi muutama kiva videopätkä pikkuipanasta, joista saisi hauskoja pätkiä. Varmaan tarvitaan jokin oma...
  19. Faina

    Eräs fantasiani

    Olet varannut meille hotellihuoneen ja nyt menet sinne kiimasta kuumana päämääränä vihdoinkin panna kanssani. Kirjaudut sisään ja samalla ilmoitetaan, että minä olen jo huoneessa. Jännityksesi nousee ja kullisi pakahtuu halusta ja kiihkosta. Avaat varovasti oven ja näet minut loikoilemassa...
  20. Faina

    Mielikuva maahanmuuttajista

    Kysynpä nyt mielikuvistanne. Kaikki tämän palstan mamu-viestit tuovat varmaan jonkin mielikuvan mieleen. Minulle tulee aina heti joku afrikkalainen ja musta. Mutta totuushan on, että Suomen mamuista suurin osa on kuitenkin muualta kuin mustasta Afrikasta.

Yhteistyössä