Miten tehdään GIF

Olen hieman osaamaton näissä muokkaus- ynnä muissa jutuissa, kun kyse on videoista ja kuvista. Haluaisin itse tehdä semmoisia GIF-juttuja. Niitä jotka pyörii toistaen samaa vaikka kuinka kauan. Olisi muutama kiva videopätkä pikkuipanasta, joista saisi hauskoja pätkiä.
Varmaan tarvitaan jokin oma sovellutus, mutta mikä? Ja onkohan helppoa. Olisiko vaan unohdettava?
 
Itsekin olen usein ihmetellyt ja olisi mukava osata. Varmaan harva täällä pyörivä sen taitaa. Ei varmaan kukaan.
Pitää kysyä Suomi24 -sivuilta. Siellä on joka lähtöön neuvojaa. Täällä on vaan mamu- ja suvakkiasiantuntijoita.
 
vierailija
Olen hieman osaamaton näissä muokkaus- ynnä muissa jutuissa, kun kyse on videoista ja kuvista. Haluaisin itse tehdä semmoisia GIF-juttuja. Niitä jotka pyörii toistaen samaa vaikka kuinka kauan. Olisi muutama kiva videopätkä pikkuipanasta, joista saisi hauskoja pätkiä.
Varmaan tarvitaan jokin oma sovellutus, mutta mikä? Ja onkohan helppoa. Olisiko vaan unohdettava?
Hommaan löytyy erilaisia ohjelmia.

Kokeilin tätä online video to gif -muuntajaa
http://ezgif.com/video-to-gif

Tuolla onnistuu koon, keston ja fps:n asettaminen. Gif:iin voi myös asettaa haluamansa tekstin.
 
Afinapa
Olen hieman osaamaton näissä muokkaus- ynnä muissa jutuissa, kun kyse on videoista ja kuvista. Haluaisin itse tehdä semmoisia GIF-juttuja. Niitä jotka pyörii toistaen samaa vaikka kuinka kauan. Olisi muutama kiva videopätkä pikkuipanasta, joista saisi hauskoja pätkiä.
Varmaan tarvitaan jokin oma sovellutus, mutta mikä? Ja onkohan helppoa. Olisiko vaan unohdettava?
Eipä noi sun viedopätkästä pikkuipanasta muita kiinnosta.
 

Yhteistyössä