Hakutulokset

1. Cashille

Miksi valitatte aina täällä taloudellista tilannettanne?

Itse olette naineet surkeaan köyhälistösukuun, joten kestäkää typeryytenne seuraukset myös itse. Raivostuttavaa, kun etenkin näin joulun alla AINA sama kuvio; ei ole rahaa. Erotkaa vaikka niistä lösöttävistä lapamadoistanne ja hankkikaa varakas mies, niin ei ole tuotakaan ongelmaa. Ai niin...
  2. Cashille

Mulla on avioliiton ulkopulella mies jota himoitsen TODELLA...

Tee miehestä rakastajasi. Muista hoitaa hommasi kuten kuuluu, sillä jos jäät kiinni, voi taloutesi olla uhattuna. Oletan siis, että aviomiehesi on varakas, jos hänen kanssaan haluat pysyä.
  3. Cashille

Onko täällä muita "masentuneita" kotiäitejä ?

Masentaisi minuakin olla joku hemmetin aivonsa pihalle synnyttänyt kotiäiti. Miksi et palkkaa lapsille lastenhoitajaa ja vietä päiviä itsellesi omistautuen?
  4. Cashille

isänpäivälounaalle lasten kanssa?

Aivan sama, me oikeat elitistit emme kuitenkaan rahvaiden kanssa samoissa ravintoloissa istu, joten vie räkänokkasi minne haluat.
  5. Cashille

Tunnetteko kavereita, jotka pettää puolisoitaan?

Kyllä, ihan normaalia meidän piireissä. Fiksuna naisena itsekin teen sitä, eli petän rikasta, rumaa ja vanhaa miestäni komean ja viriilin ruohonleikkaajapojan kanssa. Rahan takia mä naimisissa olen, ja niin kai jokainen tervejärkinen ihminen. Seksi hankitaan muualta, avioliitto on bisnes.
  6. Cashille

Köyhyys on yleensä oma valinta.

Olen samaa mieltä. Oma vika, jos sattuu syntymään johonkin mitättömään köyhälistöön eikä tajua pyrkiä parempiin piireihin. Naisena vieläpä erittäin helppoa. Turha sitten inistä kun tilille tulee joku säälittävä kolmen tonnin orjapalkka kuukaudessa.

Yhteistyössä