isänpäivälounaalle lasten kanssa?

• Viestiketjun aloittaja "Heidi"
  • Ensimmäinen viesti
"Heidi"
Voiko kmielestänne pienten lasten (1,2 ja 4v) kanssa mennä isänpäivälounaalle ns parempaan ravintolaan vai pitääkö tyytyä tyyliin ABC?
Lasten kanssa on kyllä mpaljon kuljettu ja ovat tottuneet syömään ulkona, mutta ainahan lapsista voi jonkun mielestä häiriötä olla. Olisi vaan niin kiva viedä lasten isä ja vaari syömään hyvin, mutta pitääkö itse jäädä kotiin lapsenvahdiksi?
Toki juuu lounaan voisi tehdä kotonskin, mutta kun joskus haluaisi vähän jotain luksusta. Tai voihan tietty siirtää vaikka viikolla, jos silloin ei niin paljoa muut "fiksummat" perheet häiriintyisi..

Saraldo
Harvassa on ne ravintolat mihin lapsia ei saisi viedä. Jos lapset käyttäytyvät suhteellisen nätisti eivätkä ravaa ympäri ravintolaa häiritsemässä muita ihmisiä, niin ihan hyvin voitte mennä. Valitkaa joku sellainen ravintola, missä on leikkinurkka ja pöytä siitä vierestä.

Ei ei ei lapsia mihinkään ABC:lle, kuulostaapas järkyttävältä!

Muutenkin on turha laittaa rahaa kiskureiden pussiin, kun voi tehdä AIVAN ITSE kotona ja terveellistä apetta, kuten kunnon aviovaimon kuuluukin.
Itse ainakin suunnittelin juuri isänpäivänlounaaksi kerääväni takapihalta multaa, ruohoa ja risua ja teen niistä jotain erityisen hienoa.

Terveellistä, luomua ja ekologista lähiruokaa.
Onnistuu myös kerrostalossa asuvilta kaupunkilaisilta; porkkanaa voi kasvattaa parvekkeellakin! :)

"vieras"
No itse kyllä suunnittelin meneväni ekaa kertaa isänpäivälounaalle kahden pienen lapsen kanssa, ajattelin että mennään hotellin yhteydessä olevaan isoon ravintolaan, siellä tuskin on ihan hirveän fiiniä ja pakostikin on mekkalaa... kai? Mut siis onhan se nyt kumma jossei ISÄNPÄIVÄNÄ voisi mennä nimenomaan lasten kanssa ravintolaan???

Jos vanhemmat hallitsevat lapsensa, niin ei kun ravintolaan :)

Minnekään aikuiseen makuun suunnattuun superfiiniin gourmetpaikkaan en ehkä menisi tuolla yhdistelmällä (1 v, 2 v, 4 v) mutta jonnekin ns. peruskivaan ravintolaan kyllä.

"Mona"
Me käydään usein ulkona syömässä, mut valitaan ravintola jossa on leikkipaikka tai sitten lapset saa ipadin syötyään.Ei tulis mieleenkään jäädä lasten takia kotiin.

Yhteistyössä