Mulla on avioliiton ulkopulella mies jota himoitsen TODELLA...

• Viestiketjun aloittaja "TÄNÄ"
  • Ensimmäinen viesti
"TÄNÄ"
Niin siis... Tuossahan tuo tuli.
Minulla on aviomies jota rakastan tosi paljon, meillä kaksi lasta.
Lapsuudesta asti on ollu sellanen ihastus. Ja tää ihastus ei ujostele asiassa, vaan hakee minun huomiotani baarissa, hakeutuu seuraani....
Kun tämän miehen näen, niin voisin tehdä VAIKKA MITÄ! On NIIIIIN himoittava, mutta omatuntoni ei anna periksi, vaikka haluni antaisivatkin.

Näen tätä henkilöä useasti, mitä hittoa teen...? Ja TIEDÄN että vastaus on että "ei mitään". Olen samaa mieltä. Mutta voi hitto miten voi mies olla komea. ;)

Ei muuta.

"vieras"
Sun kannattais vältellä sen tyypin seuraa. Esim käydä eri baarissa,älä tapaile sitä edes porukassa jne. Ja liiku mahd paljon oman miehes kanssa,ei mitään "tyttöjen iltoja" ainakaan sinkku- tai pettäjäkavereiden kesken.
Poissa silmistä = helpommin poissa mielestä.

annette79
Niinpä. Maailmassa on paljon ihania miehiä. Olin eilen tyttöjeni fudistreeneissä ja siellä oli yksi kuolettavan ihana tv:stäkin tuttu mies. Voi luoja, että mä sekoan, kun näen sen kuplahallissa (tai telkkarissa).

Hah, just juttelin erään vanhan äititutun kanssa, joka elää nykyään naissuhteessa. Eli avioerosi lapsensa isästä, kun koki, ettei miehet enää kiinnosta. Kaveri vaahtosi mulle, että häntä ei vois vähempää kiinnostaa miehet ja joku peniskin on niin yököttävä. Naurahdin sille, että sulla on jäänyt nyt jotakin hyvin oleellista tajuamatta. :)

"a.p"
[QUOTE="vieras";27467401]Sun kannattais vältellä sen tyypin seuraa. Esim käydä eri baarissa,älä tapaile sitä edes porukassa jne. Ja liiku mahd paljon oman miehes kanssa,ei mitään "tyttöjen iltoja" ainakaan sinkku- tai pettäjäkavereiden kesken.
Poissa silmistä = helpommin poissa mielestä.[/QUOTE]

Näin oon tehnytkin - vaan eipä auta... Facebook on kelju.

"jep"
mulla oli sama tilanne pari vuotta sitten ennen kun esikoinen syntyi. Voi sitä tunnetta kun nähtiin ja juteltiin.
Tuntui silloin ja tuntuu vieläkin että jos ois ollut tilaisuus niin se pahin ois tapahtunut... Oishan se ollut kauheeta? Mut loppuviimein sitä katuu niitä asioita jotka jätti tekemättä eikä niitä jotka teki... Ja vielä kauheampaa ois jos ei tuntis mitään ikään ketään muuta kohtaan kun omaa miestä. Se on ihan normaalia ihastua välillä. Eri asia tekeekö mitään, se kertoo paljon se!

Leidi Lydia
Tässä toimiva vinkki, su pitää etsiä-kun et sairaasta syystä halua....- paskoja puolia siitä ihastuksesta. Kaikissa niitä on, jopa niissä komeissa ja olevinaan täydellisissä. Kun huomaat asian toimivan maan pinnalle palaaminen alkanut!

"vieras"
Hyvänen aika sentään, eihän parisuhteessa oleminen tee ihmistä sokeaksi. Kyllä mä ainakin noteeraan komeat urokset edelleenkin...Eivät kylläkään aiheuta mitään toimintaa sen enempää. Kyllähän ihminen yleensä tykkää kaikesta kauniista ja silmää mielyttävistä asioista, miksei myös miehistä? Ja mun mielestä saa kyllä "antaa silmän levätä" jos näkee jotain mieluisaa, ei tietenkään julkeaa tuijotusta...

Aaapeelle sanoisin, että jos kyseinen uros on tunteesi huomannut (aloituksesta sai sen kuvan), niin nosta kissa pöydälle ja pyydä lopettamaan sun härnääminen ja seuraasi hakeutumisen.

Itsellänikin oli noin, tosin kyseinen mies, jota himoitsin, oli eksäni (joka minut aikoinaan jätti). Ainoa keino oli katkaista kaikki välit, jottei kiusausta syntyisi. Poistin itseni Facebookista ja vastaavista ja lakkasin vastaamasta hänen sähköpostiviesteihinsä. En ole nyt vuoteen edes tavannut eksääni, mitä nyt on välillä sattunut kaupungilla vastaan.

Elämme edelleen mieheni kanssa onnellisesti yhdessä.

Pettäjäkö sittenkin
Mulla on ihan sama tilanne tällä hetkellä ku aapeella.
Olen nii ihastunut ja mieleni tekisi vaikka ja mitä..... Mahdollisuuskin olis kun tää mies haluais kaikkea. salassa. Mää oon niin kahden vaiheilla, nii järkyttävää ku se onki. Miettiä vaa pään sisällä sitä mitä vois olla, vai todella kokea se.. salassa.

ja voin vannoa et AINA olen ollut se joka ei petä. Ja nyt mietin sitä todella. Oma suhde ei ole kunnossa, sen tiedän. Mut ei viel nii rappiollakaan et siitä olisin halukas, pystyvä lähteen. Ja on eri osoitteet, eli taloudellisista asioista ei ole kyse. Rakastaa omaa ja himoitsee toista. Se on helkkarin kenkkunen tilanne...

Tämän kokenut
Anna mennä. Perseestä pettäminen, mutta vielä perseemmästä salaa himoitseminen. Itse menin moraalini kanssa niin pitkälle, että erosin viiden vuoden avioliitosta saadakseni hetken hurmion. Sain ja petyin. Ei ollut unelmien mies sitten kuitenkaan se unelmien mies. Jos saisin nyt valita toisin olisin pettänyt ja salannut kaiken. Hyvä avioliitto tosin kesti tuon eronkin. Palasimme yhteen, mutta paha olo on mulla siitä mitä aiheutin yhden ihastuksen takia :(

Yhteistyössä