Hakutulokset

1. ovislima-81

Menetin iittalatarran, vittu!

Säälittävää on ylenkatsoa ja väheksyä toisen menetystä! Mieti nyt omalle kohdallesi, miltä tuntuis jos vaikka sun miikkareista lähtis merkki? Tai popin multiraita menisi pesussa pilalle? Tai vaikka mersusta lähtisi keulakoriste. Sama asia.
  2. ovislima-81

Menetin iittalatarran, vittu!

Eikö miehesi voisi lähteä etsimään uutta tarraa? Stockalla ainakin luulisi olevan, jos huomenna laitat miehen sinne? Vituttais kyllä muakin tollanen, toivottavasti löydätte uuden tarran niin ei tarvitse ihan uutta lasia ostaa!
  3. ovislima-81

Saitteko synnytyksessä vettä iittalamukeista?

En saanut. Vaadin kyllä -luonnollisesti- synnytysveteni iittalalasista, mutta ensinnäkin kesti varmaan ikuisuuden, että löysivät Iittalan lasinsa ja kun lopulta sain veteni, lasissa ei ollut Iittala-tarraa jäljellä!!! No enhän mä sit mistään tarrattomasta ruvennut juomaan, joten olin...
  4. ovislima-81

mitä ihmettä alapäästäni oikein tulee?! AUTTAKAA, IHMISET!! "ällövaroitus"

Sinulla taitaa olla ovulaatio, ja emättimesi erittää ovislimaa. Etkö ole tikuttanut, kun et tiedä?
  5. ovislima-81

Miten olette pärjänneet raskausperseidenne kanssa?

Otitko muuten tippuneen pakaran talteen? Itse suunnittelin ensin syöväni raskausperseeni, siitä saa kuulemma älyttömästi vitamiineja ja vasta-aineita, mutta olen ruoan suhteen sen verran esteetikko, etten halua syödä pukamaista raskauspersettä edes käristettynä hillon kera, joten päätin...
  6. ovislima-81

Tota just mä oon niin pelännyt. :( Mulla ei ole mummoa, joten en voi mummoltakaan lainata yöpukua, onkohan sulla mahdollisesti tallessa se sun mummon raskauspersemekko? Epätoivoselta näyttää tää raskauspersehousujen löytäminen, koko illan nettiä selannut ameriikkoja myöten..
  7. ovislima-81

Joo, raskausperse kyllä kutittaa niin maan penteleesti, kun on noita raskausnäppyjäkin koko ahteri täynnä.
  8. ovislima-81

Onko tiellä arkisia askareita tehdessä? Entä esimerkiksi vessareissut ja seksi? Mitä miehenne on tuuminut, onko innostunut raskausperseestä? Tuli vaan mieleen, kun tässä etsin sopivia housuja raskausperseelle.
  9. ovislima-81

Onko teistä OK että mies menee saunailloissa sekasaunaan?

No ei todellakaan olisi OK, miehethän on muna tanassa muutenkin, joten joku irstas ryhmäsaunominen nyt ainakin menisi nylkytykseksi. Sehän on puhdasta biologiaa, että jokainen alaston naaras yritetään saattaa Siunattuun Tilaan.
  10. ovislima-81

Kertokaas nyt mikä niissä kaupan valmissoseissa vauvalle on niin pahaa?

Lue tuoteselosteet. Enkä mä missään Prismassa käy tukemassa järjestelmää, vaan kerään itse käpyjä, multaa ja ruohoa takapihalta.
  11. ovislima-81

Kertokaas nyt mikä niissä kaupan valmissoseissa vauvalle on niin pahaa?

No kun niissä valmissoseissa on niitä masentavia ainesosia ja muita teollisia myrkkyjä. Ainoastaan aivopestyjen lampaiden lapset joutuvat kasvamaan jollain surkeilla purkkiruoilla. Ja aivopesty lammas laittaa roponsa rikastuvan juutalaisen taskuun.
  12. ovislima-81

Voi että on hankala löytää pojalle parempaa juhlavampaa takkia

Voi voi mitä tuhlailua ja otsoonikerroksen ohentamista!
  13. ovislima-81

Jep, kolleke on aivan fiksu veto tosiaan vaikka sinne kevätjuhlaan! :)
  14. ovislima-81

Mitä sitä turhaan hienostelutakkeja ostelemaan, ku pärjää tuolla Reimatekilläkin!
  15. ovislima-81

Miksi teette lapsia, jos ette hoida ja kasvata niitä itse?

Samaa mieltä! Lapsi tungetaan johonkin kärryihin jossa joutuu katselemaan TIETÄ (tai jotkut onnekkaat kaukaista äidin hahmoa) jopa 1820 tuntia/vuosi, ja iltaisin lapsiparat laitetaan yöksi vankilaan. Ruoaksi syötetään masentavia ainesosia sisältäviä teollisia mössöjä ja kaiken tämän...
  16. ovislima-81

G: Vauvan / taaperon nukahtaminen

Nukutetaan kyllä lapset niin halutessaan. Ei ole parempaa tekemistä, limoja ehtii hulmutella myöhemminkin. Lapset on prioriteetti nro1.
  17. ovislima-81

OVISLIMA!!! Missä olet?!

Maallikkokin pystyy silmämääräisesti toteamaan juoksevuuden, mutta jos et ole 100% varma, vie varmuuden vuoksi labraan.
  18. ovislima-81

OVISLIMA!!! Missä olet?!

Analysoitko liman koostumusta?
  19. ovislima-81

Millä tavalla kertoa uudesta raskaudesta miehelle isänpäivänä?

Kerrot vaan, että kuuleppas aviomieheni, meidän pupuilut limat viuhuen ja tikut heiluen on tuottaneet tulosta, joten meille tulee näillä näkymin lapsi! Toivotan teille kaikkea hyvää ja masukille tuhannesti TARRASUKKIA!!

Yhteistyössä