Hakutulokset

1. ovislima-81

Milloin lapsilisät tulee?

Heh, onhan minulla aikaiseimpiakin lapsia aviomieheni kanssa. :)
  2. ovislima-81

Milloin lapsilisät tulee?

Milloin ne tulee tässä kuussa?
  3. ovislima-81

Mitä tämä tarkoittaa?! :(

Minä olen kokeillut ihan vaan niin, että hypin, ravistan ja laahaan peräpäätäni maata pitkin. Jos lattiaan/mattoon/nurmikkoon jää sellainen juokseva limavana, on synnytys käynnissä. Normaalit ovislimat ja valkovuodot jää lähinnä klöntteinä pikkuhousuihin, siinä se ero. Eli luultavasti...
  4. ovislima-81

Mitäs teillä on tänään lounaaksi?

Jees, luonnonmukaisia vitamiineja! Mietin tässä jälkkäriä...josko kiviä tänään? Herkuttelupäivä.
  5. ovislima-81

Saastuttaja. :(
  6. ovislima-81

Vuoden päästä päästään toivottavasti taas herkuttelemaan tuoreella istukalla, kovasti täällä ovislimat viuhuu ja tikutellaan. Täytyy toivoa plussatuulia ja tarrasukkia nyt vaan sitten! :)
  7. ovislima-81

Onko kukaan ollut Teneriffalla marraskuussa?

Ei kannata, hiilidioksidipäästöt on huimat. Haluatko osaltasi vauhdittaa maan otsoonikerroksen ohenemista?
  8. ovislima-81

Ja ekologista ja terveellistä! :)
  9. ovislima-81

Itse kävin juuri keräämässä pyörätieltä puunlehtiä sekä tuosta takapihalta puunkuorta, ajattelin tehdä lehtimössöä ja puupihvejä. Ruokajuomana mahlaa. Vähän meinaa olla hankalaa näiden vilkkaiden kaksosten kanssa, mutta pätevänä aviovaimona ja Suuren Sydämen&arpien Äitinä ripustin heidät...
  10. ovislima-81

Järkyttääkö teitä ne karvatursakkeet uimahallissa?

Ei järkytä, kun en ole niin röyhkeä ja irstas perverssi, että tuijottelisin toisten naisten Kaikkein Pyhintä.
  11. ovislima-81

isänpäivälounaalle lasten kanssa?

Ei ei ei lapsia mihinkään ABC:lle, kuulostaapas järkyttävältä! Muutenkin on turha laittaa rahaa kiskureiden pussiin, kun voi tehdä AIVAN ITSE kotona ja terveellistä apetta, kuten kunnon aviovaimon kuuluukin. Itse ainakin suunnittelin juuri isänpäivänlounaaksi kerääväni takapihalta multaa...
  12. ovislima-81

Isän osallistuminen syöttöihin, heräämisiin ja vauvanhoitoon

No tuota noin...meillä ei kyllä tuota saatanallista korviketta ole käytetty, mutta herätän tietysti miehen myös yösyöttöjen aikaan kanssani rakentamaan kanssani kiintymyssuhdetta. Lapsen psyykkinen- ja emotionaalinen kehitys voi kärsiä jos myös isä ei osallistu aktiivisesti kiintymyssuhteen...
  13. ovislima-81

Minkä ikäisiä te imetätte?

Imettänyt olen jokaista vähintään kaksi vuotta, mutta en sentään 6-vuotiaaksi imettäisi. Miten ehtisinkään, kun pitää ruveta tikuttelemaan taas ovista edellisen lapsen ollessa n.2-vuotias?
  14. ovislima-81

Kyllä se vain niin on, että

Me emme todellakaan ole sama henkilö, mutta Tissitakiaisella on kanssani paljon samanlainen arvomaailma. Tissis on varmasti yhtä hyvä äiti kuin minäkin. :) Nyt täytyy tämänkin mamman lähteä unten maille, hain juuri metsästä käpyjä ja takapihalta multaa ja tein huomisen ruoan...
  15. ovislima-81

Kyllä se vain niin on, että

Kyllä, olen ylpeä Äiti suurella sydämellä ja arvilla! :heart:
  16. ovislima-81

Kävikö kukaan nyt vklpna sExhibition-messuilla tai onko kukaan koskaan käynyt siellä?

Paheksuu nykyistä kertakäyttökulttuuria jossa ihminen esineellistetään seksiobjektiksi, on Porvoosta? Kertonee enemmän sinusta kuin minusta. :(
  17. ovislima-81

Kävikö kukaan nyt vklpna sExhibition-messuilla tai onko kukaan koskaan käynyt siellä?

Kuulostaa perverssiltä. Miksi aviollisista velvollisuuksista pitää tehdä oikein messutapahtuma? Varmaan naisetkin siellä esittelevät Kaikkein Pyhimpäänsä, voi kamala. :( Täytyy vain toivoa etteivät ole äiti-ihmisiä.
  18. ovislima-81

Kaikenlaisia perversioita sitä onkin, hui kauhea. :(
  19. ovislima-81

Hotein mies

Oma mieheni tietysti, niinkuin jokaisen kunnollisen aviovaimon mielestä.
  20. ovislima-81

Sinkkuus ja seksi!

Jos ei ole onnistunut pitämään perhettään kasassa, on ihan ansaittuakin potea "tyhjän pesän" syndroomaa. Äitiys on uhrautumista, lapsi on prioriteetti numero yksi ja likaiset perversiot tulee viimeisenä.

Yhteistyössä