Onko kukaan ollut Teneriffalla marraskuussa?

• Viestiketjun aloittaja Aurinkoon
  • Ensimmäinen viesti
"Xxxx"
On, varsinkin eteläosissa kuumaa. Ollaan oltu loka-, marras-, joulu-, tammi- ja helmikuussa Kanarialla. Lokakuussa oli liian lämmintä meille Teneriffan Americaksessa. Että hyvä paikka, ensi vuonna jos sinne ehtis taas, ikävä jo.....

"maniokki"
Olen, marras-joulukuun vaihteessa.
Oli ihan semilämmin: muutama pvä ihan kuumakin, aurinko porotti pilvettömältä taivaalta. Jonain päivänä taisi hieman tuulla, että ainakin mun vilukissan piti pukea pitkähihainen, ja 1-2 pvää oli pilvisiä.
Eli ihan hellekeliä ei uskalla luvata ainakaan koko ajaksi.
Ja Americasissa yleensä taitaa olla aurinkoisempaa kuin siellä toisella puolella saarta, meidän kokemusten perusteella.

tuikki
Olen ollut yhden kerran loka-marraskuun vaihteessa,ja toista kertaa en mene.
Oli aivan liian viileetä meikäläiselle.
Toppikeleistä ei tietoakaan. Pitkähihaista sai pitää joka päivä,kaamea tuuli.todellinen
Pettymys. Ja kyllä,oltiin eteläosassa..

[QUOTE="Aloittaja";27466673]Tuntuuko tuo 20 astetta sielä lämpimältä vai onko kuin Suomessa kesällä?[/QUOTE]

Se ilmasto siellä on erilainen, kyllä se lämpöiseltä tuntuu, riippuu tietysti päivästä. Pilvisenä ja tuulisena päivänä mielellään vetäsee pitkähihasen päälle, mut sit aurinkoisena päivänä on kiva mennä rannalle tai merivesialtaille.

Puerto de la cruz on luoteis-Teneriffaa.

Jos sä siis haluat oikeeta hellekeliä, niin teneriffa ei tosiaan oo se varmin vaihtoehto, koska siellä voi monta kertaa päivän aikana vaihtua keli kun tuulet tulee mereltä.

Mä tykkään tunnelmasta siellä, enkä tykkää liian kuumasta. Muutaman asteen pakkasasteesta täältä sinne mennessä on ihana ku siellä on kuitenkin kesä, vaikkakaan ei liian kuuma.

Yhteistyössä