Hakutulokset

1. P

Oon järkyttynyt, kuinka vähän vanhemmat piittaa lapsistaan (pyöräkypäräasiaa)

niinpä, hyvää että käytät itsekin. täällä yritän saada vaimo käyttämään mutta en oikein onnistuu hän vaan ....
  2. P

pyöräily

käytämme koko perhe jos lapset mukana, vaimo yleensä lähtee ilman kypärä liikenteeseen jos lapset ei ole mukana.
  3. P

pyöräilykypärä

poika kaatunut niin et kypärä meni halki, sen jälkeen minä ja vaimokin käyttänyt
  4. P

Pyöräilykypärä

Kuka teidän perheestä käyttää pyöräilessä kypärä ja miksi?
  5. P

onko noloa vai ei

ok, pitäisi kyllä saada se vaimo aloittamaan
  6. P

onko noloa vai ei

naiset kun pyöräilevät ja ei käyttää kypärä, mitä on syy siihen? hiukset mene pilalle?
  7. P

onko noloa vai ei

???
  8. P

8 koulupäivä ja nyt jo ensimmäinen ojaanajo...

ok, toivottavasti ei sattunut mitään pahempaa? miten turvavyöt?
  9. P

8 koulupäivä ja nyt jo ensimmäinen ojaanajo...

missäpäin suomea?
  10. P

onko noloa vai ei

itse käytän aina samoin lapset mutta vaimo ei oikein muistaa vaikka hänellekin olen yrittänyt sanoa et kypärä päähän. onko se niin et naiselle se hiusmuoti on tärkeempi?
  11. P

Käytätkö itse pyöräilykypärää?

tääl minä ja lapsi käyttää vaimo en ole saanut käyttämään viellä
  12. P

turvavyöistuin tai koroke lapsille

löysin aika hyvän linkin How we test child car seats - Child car seat reviews - Baby transport - Which? Baby & child toivottavasti se toimii
  13. P

Pyöräilykypärä

käytän ja lapsetkin käyttää. Yritän saada vaimokin käyttämään mutta se näyttää olevan vaikeeta
  14. P

Hei äidit

eikö kukaan kun voi kirjoittaa jotain
  15. P

Hei äidit

Hei äidit , sama ketju myös 30 - 40 v sivulla Olen 2 lapsen isä ja haluaisin kysyä teidän mielipidettä pyöräilystä ja kypärän käyttäminsestä? Poljetteko paljon, miten kypärä? Tääl yritän saada vaimo käyttämään kypärä kun hän polkee mutta se ei haluaa kuulemaa.
  16. P

Hei äidit

luettu monta kertaa mutta ei mitään vastauksia. miten te pyöräilessä? käytättekö kypärä?
  17. P

Hei äidit

Olen 2 lapsen isä ja haluaisin kysyä teidän mielipidettä pyöräilystä ja kypärän käyttäminsestä? Poljetteko paljon, miten kypärä? Tääl yritän saada vaimo käyttämään kypärä kun hän polkee mutta se ei haluaa kuulemaa.
  18. P

pyöräily ja kypärä

minusta kaikki pitäisi käyttää. Yritän saada vaimokin ymmärtämään asiaa mutta .....
  19. P

Onko eskarilaisemme ainut, joka istuu turvavyöistuimessa?

8 v istuu korokkeella oli vissi 6 paikeella kun otimme selkänoja pois
  20. P

pyöräily

nosto

Yhteistyössä