8 koulupäivä ja nyt jo ensimmäinen ojaanajo...

Taksi tällä kertaa. Viimetalvena oli melkein arkipäivää, että joko pienemän taksi tai isomman bussi ojassa. Ei kovin lupaavalta näytä tämäkään vuosi. Onko teidän koululaisten taksi tai bussikuskit taitavampia?

no huh huh
No ei taida olla aivan normaalia. Olen itse kulkenu kouluun bussilla 11-vuoden ajan ja kertaakaan ei ole bussit ajaneet ojaan. En edes ole kuullut että sellaista olisi tapahtunut täällä. Nyt esikoinen kulkenut 3-vuotta bussilla koulussa, eikä hänenkään bussi koskaan ojassa ole käynyt.
Aika erikoiselta kyllä kuulostaa, jos noin tiheään ajellaan ojaan :O

No ei taida olla aivan normaalia. Olen itse kulkenu kouluun bussilla 11-vuoden ajan ja kertaakaan ei ole bussit ajaneet ojaan. En edes ole kuullut että sellaista olisi tapahtunut täällä. Nyt esikoinen kulkenut 3-vuotta bussilla koulussa, eikä hänenkään bussi koskaan ojassa ole käynyt.
Aika erikoiselta kyllä kuulostaa, jos noin tiheään ajellaan ojaan :O

Joo ihan oikeasti yhteensä oli ojaanajoja kymmeniä kertoja viime talvena. Bussi useammin kuin taksi.

ok, toivottavasti ei sattunut mitään pahempaa? miten turvavyöt?

Ei sattunut tällä kertaa, eikä tietääkseni muinakaan vuosina ole lapset loukkautuneet, vaikka isompi sanoi, ettei bussissa käytä kukaan muu vöitä kuin han ja yksi toinen. Suurin osa bussimatkustajista yläkoululaisia, mutta joukossa myös esikoululaisista lähtien alakoululaisia (jotka kuulema ei edes istu nätisti vaan kävelevät ja pomppivat miten sattuu). Taksissa käyttävät vöitä paremmin.

Yhteistyössä