Hakutulokset

1. P

pyöräily

tiet alkaa pikkuhiljaa sulaa ja pyöräilykausi alkaa, kuinka paljon poljette? Miten kypärä?
  2. P

Pyöräilykypärä

nostan äänestäkää
  3. P

Pyöräilykypärä

Kuka teidän perheessä käyttää pyöräilessä kypärä? Istuuko lapsi äidin polkupyörän kyydissä?
  4. P

joku kun kaatunut fillarilla lapsi kyydissä?

mitä tapahtui?
  5. P

iltasanomissa oli juttu hukkumisesta

miten kun liikutte vesillä veneellä niin käytättekö pelastusliivit? lapset vai myös aikuiset? millainen liivi teillä käytössä?
  6. P

Äidit ja isät ( pyöräilykypärästä )

unohtuu kyllä joskus mut lapset käyttää aina
  7. P

pyöräilykypärä

nostetaan tämä aihe kun pyöräilykausi tapetilla
  8. P

G: minkä ikäisinä lapsesi oppivat ajamaan ilman apupyöriä?

poika 3,5 v ja tyttö 5 v ajoi jo 4,5 v ilman mutta kaatui ja pelästyi sit halusi kokeilla taas ja veljen kanssa pihalla oli ja yhtäkkiä sujui hyvin
  9. P

pyöräilykypärä

minä ja lapset, vaimo joskus
  10. P

Pyöräilykypärä

Poljetteko paljon, käytättekö pyöräilykypärä silloin? Jos käytätte niin millainen, merkki malli? Olen yrittänyt saada vaimoni käyttämään mutta ei onnistunut
  11. P

miksi tai miksei käytät pyöräilykypärä

siksi käytän
  12. P

kertokaa oma mielipide

mitä mieltä olette pyöräilystä ja kypärä? kuka käyttää? kokemuksia miten suojaa?
  13. P

pyöräily

Moi, olen isä 3 vuotiaalle tytölle ja nyt mietin semmonen asia kun vaimo pyöräilee tyttö kyydissä miten te teette? Täälä tyttö käyttää kypärä mutta ei äiti, ostin hänelle kypärän mutta hän ei halu kyttää sitä. Miten te äidit , käytättekö?
  14. P

Pyöräily

Täällä käytämme koko perhe
  15. P

Pyöräilijät

Poljetteko yksin vai kavereitten kanssa? Käytättekö kypärä? Käytääkö kaikki vai ei sun kaveri, mutta sinä silti?
  16. P

Minkälaisen turvakaukalon ostaisitte nyt?

En ihan tiedä, meillä on aina ollut Britaxin istuimia mutta ainakin semmonen kaukalo missä on 5 piste vyö
  17. P

pyöräily

Vaimo polkee paljon fillarilla ja käytämme koko perhe kypärät kun poljemme, myös minä vaikka en polkekaan niin paljon
  18. P

pyöräilykypärä

nosto

Yhteistyössä