Hakutulokset

  1. M

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Ja viimeinkin tuli syyskuu*

    tyttö syntyi 19.9, 51cm, 3580g, 38+5 Meni vähän arviot pieleen. Olen aika pieni ja tuollainen järkäle ennen ö Laskettua aikaa :D. Nopeesti tuli enkä edes revennyt. Käynnistys piti olla samana aamuna, mutta neiti pättikin tulla yöllä :D Supistuksilla alkoi ja epiduraalin sain jo tunnin päästä...
  2. M

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Ja viimeinkin tuli syyskuu*

    Lääkärissä käyty ja sain käynnistysajan :) Viikoille 38+2, mutta voi olla, että menee 38+3 jos on ruuhkaa. Käynnistys tehdään kalvojen puhkaisulla, koska paikat sen verran kypsät ja kohdunsuu auki (mikä on kai vaatimus, että se voidaan tehdä). Painoarvio lapsella oli 2900g, kuulostaa kamalan...
  3. M

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Elokuussa*

    Mitään ei tunnu tapahtuvan. Supistukset eivät enään ole edes kipeitä, kunhan vaan välillä supistelee. Säännölliset supistukset hävinneet jonnekin, vaikka miten kävisi kävelylenkillä tai hengästyisi siivotessa. Aika kumma kyllä, kun pari viikkoa sitten ei uskaltanut välillä edes sängystä nousta...
  4. M

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Elokuussa*

    Kävin tänään lääkärissä ja vähän ihmetyttää. Lääkäri oli taas eri ja mittasi kohdunkaulan olevan pidempi kun viime kerralla, 2,7cm ja että olen pehmeä, mutta kiinni. Aikaisempi kun mittasi nuo 1,7cm ja pehmeä ja sormelle auki ja oli tosi huolissaan tilanteesta. Tämä toinen lääkäri sanoi, että...
  5. M

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Elokuussa*

    Delila Sama juttu mulla, että herään siihen, että kai supistaa. Tai en tiedä muutakaan syytä, että miksi herään siihen, että vatsa on kova, sattuu ja tarve käydä vessassa. Miten se rakko voisi muka koko ajan täyttyä :D. Nyt kun supistukset päivällä lisääntyneet, herään yölläkin enemmän. Viime...
  6. M

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Elokuussa*

    äititys ja onni Itselläni oli 1,5 viikkoa sitten kohdunkaula 1,7 cm jäljellä ja kauheasti mitään en saisi tehdä :/. Vähän mietityttänyt pitäisikö tosiaan vaan maata vai uskaltaako vaikka jotain kävelläkin. Eivät osanneet sairaalasta muuta sanoa, kun että mitään raskasta kuten siivoamista en saa...
  7. M

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Heinäkuussa*

    Onnea sunshine84 :) On aika epätodellinen olo. Sairaalaan lähtö voi oikeastaan olla koska vaan. Tekisi mieli tehdä kaikkea, mutta ei voi ja kävellyt ja siivonnutkin olen varmaan turhan paljon. No se on sitten kostautunut sillä, että tuntuu, että meloni on jalkovälissä ja käveleminen sattuu ja...
  8. M

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Heinäkuussa*

    hanja kyllä se taitaa olla tuo kohdunkaulan pituus tuo 1,7cm. Sen verran vakavan näköinen lääkäri oli ja netin mukaan, jos mennään alle 1,5 cm voi synnytys lähteä koska vaan käyntiin :/ sanoi sellaisella ilmeellä hoitajalle ja että ei ole normaali kohdunkaulan tilanne tässä vaiheessa. Aika varma...
  9. M

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Heinäkuussa*

    Tänään oli lääkäri ja olen kuulemma sormelle auki (tarkemmin ei uskaltanut kokeilla, etten avaudu enempää) ja kohdunsuu pehmeä. Jokin arvo oli 1,7 cm, mutta korttiin ei ole ainakaan merkattu sitä kohdunkaulan pituudeksi vaan se kohta on tyhjä. Mutta kohdunkaulakin lyhentynyt, mutta olin vähän...
  10. M

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Heinäkuussa*

    Onnea synnyttäneille :flower: Onko teillä ollut nyt loppuraskaudessa vihlovaa kipua tuolla aika alhaalla? Oli pakko mennä lepäämään, kun luulin, ettei niistä keskiraskauden vihlomisista tarvitse enään kärsiä, mutta iski oikein lujaa tuonne ja monta kertaa, että mietin, että yrittääkö vauva...
  11. M

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Heinäkuussa*

    Huomenna alkaa rv29. Viime raskaus oli paljon helpompi ja tuntuu, että olen nyt suurempi kuin viimeksi lopussa. Vatsa tuntuu isolta selkävaivat vaivaavat. Tein tuossa suursiivouksen ja oli tuskaista herätä aamuyöstä ja käydä vessassa. On kesä, muttei oikein huvittaisi mitään tehdä kun makoilla...
  12. M

    Syyskuun suloisuudet 2013 *kesäkuussa*

    Lääkärissä nyt käyty, en muista olenko siitä kirjoittanut, mutta kiinni oltiin ja kiinteitä supisteluista huolimatta :). Paino oli noussut vähän turhan paljon, vaikkei lääkäri siitä mitään sanonutkaan :ashamed:, no neuvolan vaaka näyttää kyllä kummasti aina enemmän kuin meillä oma. En tiedä...
  13. M

    Syyskuun suloisuudet 2013 *kesäkuussa*

    Plamsu75 mulla supistuskipu on sellaista menkkakipua, jonka ei kai pitäisi olla jatkuvaa, vaan tulla enemmänkin ajoittain. Tietysti samaan aikaan sitä vatsan kovettumista. Mulla noita kovettumisia, harjoitussupistuksia ollut aika paljon, mutta en ole niistä kauheasti välittänyt. No eilen illalla...
  14. M

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Toukokuussa*

    hanja Meillä viime raskaudessa tyttö potki paljon ja kovaa jo potkujen alussa :D Neuvolassakin sanottiin, että ompahan villi tyttö mahassa. Noh...villi tyttöhän siitä tuli :D Nyt kolme vuotiaana ei jaksa yhtään pysyä paikallaan. Nyt tuntuu, että olisi vähän rauhallisempi tapaus, vaikka...
  15. M

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Toukokuussa*

    Miten voi oikeasti kipu tuntua "hyvältä". Siis liitoskivut. Veitsen iskuja, todella kovia sellaisia, että ihan ääneenkin huutelen välillä. Kaikki raskauteen liittyvät kivut tuntuu vaan tässä vaiheessa "hyvältä". Kiva tässä sanoa miehelle hymyillen, että sattuu :D. Noh, kun lähdetään...
  16. M

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Toukokuussa*

    Tänään oli rakenneultra :) Poikaolosta huolimatta meille tulee toinen tyttö <3 eli tyttölupaus kaikki oli normaalia ja hyvin :) Ajattelin niin poikaa, että tuntuu oikeastaan ihanalta että meilähän on sitten kaksi prinsessaa <3. Helpompaa kun ei tarvitse niin paljon uusia vaatteita...
  17. M

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Toukokuussa*

    Poika tyttö testit :D oletteko tehneet? Moni teistä varmaan käynyt jo rakenneultrassa. Itsellä vasta viikon päästä ja kysytään siis sukupuolta, jos nyt näkyy. Nämä poika-tyttö testit on nyt ihan huijausta, mutta ihan kokeilumielessä tein nyt ainakin sooda testin :D. Olen tehnyt sen jo kolme...
  18. M

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Toukokuussa*

    Ei kauheasti ole ehtinyt täällä käymään. Tukala olo, vaikka vatsa ei vielä olekaan kauheen suuri. Selvästi kyllä erottuva vauvamaha, niin että kyllä on saanut jo katseita ihan tuntemattomilta vatsaa kohti, että kai sen jo huomaa. Olen aika hoikka normaalisti, eikä painoa ole oikeen muualle...
  19. M

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Huhtikuussa*

    En ole kauheasti ehtinyt täällä käymään :) Tuntuu, että harjoitussupistukset olisivat alkamassa. Vatsa kovettuu ja tuntuu oudolta. Liitoskipuja on kyllä paljon. Välillä tuntuu, kun veitsellä iskisi vatsaan ja kyllä sitä välillä jopa pelästyykin sitä kipua. En muista tälläisiä viime raskaudesta...
  20. M

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Huhtikuussa*

    vakuutus Meillä ei olla otettu ekalle lapsella vakuutusta eikä sitä olisi missään vaiheessa tarvitukaan. Kerran oltu päivystyksessä ja sillonkin päästiin nopeammin mitä luulin. Lapsille oli erikseen lääkärikin. Ainoastaan pitkään jatkunut kuume oli syynä ja lopulta sitten kuulemma vauvarokko oli...

Yhteistyössä