Hakutulokset

  1. H

    Vappufoliopallot edelleen katossa...muilla?

    Me testattiin kerran kauanko pysyy ja seuraavaan vappuun killui katossa ja sit hävitettiin ku uus vappu jo oli
  2. H

    kurkatkaapa y bokseihin

    harmaata niinkuin aina :ashamed:
  3. H

    Kuka ei tykkää näistä helteistä?

    hei älkää oikeesti viittikö valittaa, kun on ihana kesä!! Minä en valita helteistä ja jos niin käy niin aina palautan viime talven 38 asteen pakkasaamut mieleen, kun auto ei käynnisty |O nuorimmaiset mukaan vaan ja potkukelkkailemaan hirveissä varusteissa hirveemmässä kiireessä reilu kilometri...
  4. H

    Siis eihän epäpätevää voi palkata vakituiseen virkaan?

    Koulunkäyntiavustajan palkka on n. 1488 euroa kuussa miinus verot, jos työnantajan vaatimuksena on alan koulutus. Jos taas koulutusta ei vaadita on kyseessä kouluavustaja ja palkka reilut 800 kuussa. Ottakaa selvää ennen kuin haette työtä tai teette sopimuksen hautaanko paikkaan...
  5. H

    Siis eihän epäpätevää voi palkata vakituiseen virkaan?

    Niin sitä vaan mietin, että aikas hyvä palkka avustajilla. Mitenkäs kesäaika? Saako normaalin palkan kesältä??
  6. H

    onko tälle fobialle oikeaa nimeä?

    oiskos se wellfobia tai ehkä suomenkieleen paremmin istuva vellifobia ;)
  7. H

    Hymiöiden laitto-ohjeet

  8. H

    Ketkä tykkää uudistuksesta?

    |O eikä ees mitään uusia hymiöitä!!
  9. H

    onnellinen

    \ :x
  10. H

    oma talo

    Meillä on jo aikaa siitä kun talon ostimme, mutta seuranneena hintoja vois sanoo, että ihan järkyttäviä on hinnat kuntoon nähden. Tontteja löytyis täältä meitin läheltä, eli viiala-toija-kylmäkoski akselilta ja varmaan vielä Valkeakoskelta!! Niin ja kohtuu hintaisia ja uudehkoja taloja, joskin...
  11. H

    kommentteja

    No et varmaan millään. Meillä on neljä lasta ja aina kaikki kysyy, että jokos on viides tulossa tai että milloin on viidennen aika!! Että sitten ärsyttää!!
  12. H

    Miksi pitää odottaa vauvan yrittämistä

    Minä olen kaksi lasta tehnyt opiskelun ohessa ja toisaalta ainakin minun kohdallani lapsen saaminen oli pätevä syy keskeyttää opiskelu ja jatkaa myöhemmin. Nyt olen kahdesta seuraavasta saanut nauttia täydet hoitovapaat ja kesällä odottelee työnteon aloitus... ihan jo nuorimmat odottelee...
  13. H

    Suurperheiden autot

    \ Meillä sama auto (vm. 2001, ja neljä lasta) ja vie kyllä oikeesti ihan sairaasti polttoainetta. Tietty konekin on kyl ihan kohtuullisen kokoinen ja automaatti viel siihen. Hyvä auto, en kyllä äkkiä vaihtais muuhun!!! Kohta taas vaihto uuteen ja sama otetaan varmaan taas, kun ei koeajoilla oo...

Yhteistyössä