kommentteja

  • Viestiketjun aloittaja tuulituisku harmaana
  • Ensimmäinen viesti
tuulituisku harmaana
Meillä on kaksi lasta eikä ole haaveena kolmatta. Itse välillä kuumeilen, mutta mies ei oikeasti halua enempää. Mutta minulla on ystävä(lapseton, lapsettomuudesta kärsivä) ja AINA kun tapaamme, hän ottaa puheeksi, että milloinkas se kolmonen. Ja olen niin kyllästynyt koko aiheeseen. Olen sanonut, että kaksi on meille hyvä jne...Eihän se edes kellekkään kuulu, että monta lasta on kenelläkään. Miten saisin tämän puheenaiheen loppumaan kokonaan? Ja näiden tapaamisien jälkeen mulle tulee ahdistunut olo ja alan taas miettimään kaikkea älytöntä :ashamed:
 
Tunnustan, ole just semmoinen että ensimmäiseksi lipsahtaa että milloin seuraava on tulossa. Anteeksi kamalasti, mutta tää on tosiaan semmoista suusatni pääs isammakko- sarjaa. Pientä kiusoittelua jne...Kyllä sitten aina nolottaa jälkeenpäin.
 
Ei mulla mitään neuvoa oo antaa, mut tiedän tunteen: veljen vaimo on sitä mieltä, et 2 lasta on maailman tylsintä ku se on niin tavallista! Siitä syystä siis heillä enemmän lapsia... :eek: Musta on aika huono syy tehdä lapsia vaan siks ettei olis tavallinen.
 
Sano, että sut tai sun mies on steriloitu, eikä vauvoja todellakaan enää tule. Meillä tuo väittämä on totta eikä sen jälkeen ole enää tarvinnut selittää yhtään mitään =) Meilläkin siis kaksi lasta. Mulle jäi kakkosesta sellainen ihmepömppämaha, vaikka muuten hoikka olenkin. Kaikkihan sitä tuijotteli ja mielessään muotoili sanoja, että milloinkas se kolmas lapsi olikaan tulossa... :LOL:
 
mamma2003
siis toi on tuttua!!! meillä vain anoppi kyselee ja miehen veli perheineen, että koskas tulee seuraava yms. Että mua raivostuttaa se!!! olenkin heille kertonut, että mies ei halua ja olen katsonut tomerasti heitä :D
isännälle ne kun ei puhu ainakaan anoppi..

eli meillä on onnistunut se, että sanoo tomerasti suoraan ja sanoo ettei asiasta enää keskustella!!! (meillä tosin anoppi ei alussa uskonut mun sanaani, mutta kun isäntä korotti ääntään niin JEE meni perille!!! )
 
anne-68
Sano sille et sä haluaisit vielä kolmannen mut kun mies ei,eli tavallaan säkin kärsit,kuten hänkin.Jospa loppuisi utelut.Ethän säkään kai häntä painosta jatkuvasti et "no,joko olet käynyt uusissa tutkimuksissa,joko jotain on tehty,joko jotain voi tehdä,eikö vieläkään mitään ole tapahtunut"jne...Hienotunteisuutta vois sun ystäväskin osoittaa!Tai sit sanot suoraan et lakaa kyselemästä,ilmotat kyl jos joskus jotain teil tapahtuu.
 
sisutar
meiltäkin on nyt ehditty kyselemään monta monituista kertaa, että aiommeko yrittää vielä poikaa, kun kerran tämä kolmas lapsi oli tyttö myös....Minä taas olen hyvin tyytyväinen kolmeen tyttäreeni :heart: :heart: :heart: .
 
kuten myös. Varsinkin työpaikalla jatkuva painostus, että no mutta milloinkas.... yleisesti ääneen lasketaan, että olisimme vielä lapsetekoiässä jne. ärsyttää niinkin yksityiseen asiaan puuttuminen.

nyt sitten kun todella olemme hieman kolmatta ajatelleet, ei uskalla kenellekään sanoa, ettei nouse hirveä haloo. toisaalta taas mummot ja tädit on sillä mielellä että ettehän te nyt enää aio. kahdessa on tarpeeksi, ja kun on koirakin ja kaikki!!

yritän siis yksikseni pohtia pitäiskö vai eikö pitäis. kenellekään en miehen lisäksi pohdiskeluistani uskalla sanoa, kun kommentit on niin rajuja suuntaan jos toiseenkin.

Täällä olen sitten käynyt lueskelemassa, että olisi edes joku joka pohtisi samaa asiaa...

enkä osaa päättää... :\|
 

Yhteistyössä