Hakutulokset

1. 9

tänne ovulaatiotesti kuvia.

No siis lääkärissä kävin ja verikokeissa ja niiden mukaan kaikki oli ok.. Täälä meidän pienellä paikkakunnalla kun ei oo gynee, pitäis varata yksityiselle joka seki on 80km päässä. Aattelin et jos ei pian ala niin varaan ajan.
  2. 9

En tiiä, jotain 60-70 kai. En ymmärrä miten tää kierto onki menny tämmöseks :/ Oon joka päivä käyny sielä lueskelemassa mutta en oo sit kirjotellu mitään ku vaivannu toi kierron heittely jne ja oon aatellu että mikä on vialla :/
  3. 9

Eilen illalla alkoi kovat kivut ja olipa niitä vielä aamullakin.. Nyt illalla tehty testi näytti tältä Aijaa.com - 11567975 Voiskohan olla ovisplussa? Kiertopäivä on mitä on, koko kierto ihan sekasin..
  4. 9

Terolut mimmit

Ei oo gyneä, ei edes yksityistä kuulemma :o Täytyy vissiin näin alkuun mennä ihan tk lääkärille, ärsyttävää..
  5. 9

Terolut mimmit

Pakko kysyä että ootteko saaneet ton Terolut reseptin gynen kautta vaiko ihan normilääkäriltä? Ite tänään soittelin tk:sta aikaa gynelle, mutta kuulemma ei oo gyneä koko paikkakunnalla... Viimevuoden loppupuolella lopetin ehkäsyn käytön ja tänävuonna ollu vaan 3 kuukautiset :/ Ja vauvakuume ois...
  6. 9

Kakskymppiset yrittäjät 2012

No voihan höh. Pitääpä odotella sit vielä joitaki päiviä ja tehä uus testi.. :/
  7. 9

Clearbluen digitaalinen. Mä niin elättelen toiveita..
  8. 9

Tein tänäaamuna clearbluen testin joka näytti negaa (dpo10) mutta oli kuitenki pakko avata se ja tulos oli tällänen Aijaa.com - 11358443 Oonko mä sokee kun nään siinä haamun?
  9. 9

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Tein tänä aamuna clearbluen testin (dpo10) ja se näytti negaa.. Oli kuitenki pakko avata se ja tulos oli tällänen.. Mun mielestä siinä on kyllä tosi haalee viiva o.O Aijaa.com - 11358443
  10. 9

Minä malttamaton tein testin nyt sitten ku eilisestä asti ollu tosi kova menkkakivun tunne ja kokoajan oksettaa.. Vaikka nyt onki vasta dpo 6.. Testiin tuli testiviiva ja siihen toisen viivan kohtaan tuli alareunaan tosi lyhyt mut punanen viivanpätkä. Mahtaskohan se tarkottaa jotain :o?
  11. 9

Kuulostaa ihan mun oireilta noi sun oireet :D Pää on ollu kans nyt tosi kipee ja kaikki vaan ällöttää, ja vois vaan nukkua koko ajan.. Tänään oli pakko tehä testi ja negahan sieltä tuli, tietysti.. Mut hätähousu mikä hätähousu. Pitäis nyt vaan malttaa..
  12. 9

Voi apua, mä en yhtään tiedä mitä mun pitäis ajatella.. Sain viime lauantaina oletettavasti ovisplussan. Tänään on ollu menkkakipuja mut menkkoja ei näy (onneks, ainakaan vielä) ja sit on ollu vähän sellanen ällötysolo muutamaan otteeseen. Koskahan vois tehä testin niin että siinä näkyiski jotain?
  13. 9

Joo elikkäs mun kp 16/?? ikä 22 ja yk1 :) Ja ekaa lasta yritetään. Tänään tein taas testin ja eipä tuo toinen viiva tullut juuri ollenkaan näkyviin :/
  14. 9

Mäkin voisin liittyä tänne :) Tänään tein ekan ovistestin joka vois ehkä olla plussa, ainaki on tummempi kun minään muuna päivänä. Vai onko tää plussa? http://i10.aijaa.com/b/00258/11296437.jpg Kuvanlaatu on kyllä surkea... Ylempi siis tehty aamulla ja alempi illalla
  15. 9

Oisko ovis? ylempi tehty aamulla ja alempi illalola. Aijaa.com - 11296437
  16. 9

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Mites tää? onko vaan viivapaikka tai joku..

Yhteistyössä